فوتوبوک treasure ep.2 ایتیز

دانلود فوتوبوک Treasure Ep.2 از Ateez

# پیشنهادی #

 

Download Zip

 

پ.ن: عهههه خب تا حرف از فندومای فلانی میشه دلم میخواد عکس بایسشو بزارم خب وقتی به دختره و واکنشای قشنگش فک میکنم ناخوداگاه کرمم میگیره دلم میخواد اذیتش کنم 😶

تازه بیبی ایتینی هم هست دیگه بدتر

 ببخش دیگر شیرینی 💖👀

 

  • ivanka ♡♡
چهارشنبه ۵ آبان ۰۰ , ۰۰:۱۶ Yasi :)مال ددیم هستم به من چشم داشته باشید کورش میکنه X

آپاااااا بیبی ایتینی؟؟؟؟

من از اول دبیو فنشونمممم

خودم کمکت میکنمممم

وای وای وای یاسیم
ببخشیدددد
حواسم نبود اگر بنویسم دخترم من سه تا دختر کیوت دارم که واقعا دخترامن
و اونی که باهاش شوخی کردم دخترم نیست
ببخشید درستش میکنم الان *-* 💜
از اول دبیو؟ عررررررر کههههههه فایتینگ *-* ❤🍒
تو چی کمکم میکنی خوشگل؟ 😍💕
چهارشنبه ۵ آبان ۰۰ , ۰۰:۲۳ Yasi :)مال ددیم هستم به من چشم داشته باشید کورش میکنه X

اشکال ندارههه

آرهههه

راجب شناخت بیشتر اعضا و معما های حل نشده از ایتیز:" (آیا آدم خوارن؟..اینا به بلوغ عقلی رسیدن؟و...):"

جرررررررررر

😍😍😍💖💖💖

آها *-*
😂😂😂😂😂😂😂
جرررررررر
خب الان یه سوال دارم
برنامه و اینا ازشون دیدی تاحالا؟
دیوونه ان؟ خنده دارن؟ واسه منی که چیز جردار میخوام خوبن یا جدی و آرومن؟ 👀👀
چهارشنبه ۵ آبان ۰۰ , ۰۰:۳۷ Yasi :)مال ددیم هستم به من چشم داشته باشید کورش میکنه X

آرهههههههههه

بشدت خل:" به شدت دیونه:" بشدت خنگ:" من خودم از خند جرررررر میخورم:"

الان یوتیوبم باز نمیکنه:"| فردا چندتا لینک فانی مومنتاشونو میدم بهت اگ میخوای لینک گفتینومو بدم بیای فانی فیساشونو بهت بدم

جررررررررررررررررررر
جدیییییی عررررررررررررر عالییییییی
عیب نداره عیب نداره
اوکی *-*
امم میدونی من همیشه نت ندارم میترسم نتم تموم شه 👀🍒
عکس میخوای بدی یا ویدیو؟ *-* 

شبتنکسسکینمشنمکسیتمکسنتیکمسنیب

نتسیبمکمتنبسکنمستیتنکمسیمکنستیکتشنسی

سیبکمششششششششش

شمکنشسبنکتمبشتمکبشمنبکیمکنسیبسمکبی

پریسای خررررررررررررررررر TT~TT

خب من چی بگمممممممممم الانننننننننن

از صب ک اومدم بیان دو تا اتک خوردم ازتووووووووووووووووونTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

😍😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖💖
وای جررررررررررررر
خدا نکشتتتتتتت
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
عهه دوتا دیگه حق داری 👀😅
بوس یعنی من عاشق ریکشناتم *-* 🍒❤

ریکشنای من؟

خودم ک حس میکنم گاهی بدجور میرینم با ریکشنام :""

 

فدای تو خببب :")))

*قلبی ک با کامپیوتر ندارمش :")*

نه باو من خیلی خوشم میاد 😂😍😍😍

خدا نکنهه
😍💖💖💖💖💖💖💖💖💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan