Quiet Down

کلیک

یکی از خفن ترین آهنگای دریم

ولی ولی ولی من هنوز در حسرت اینم که چرا یه ام وی کامل نداره TT

  • ivanka ♡♡

گروه انسیتی همیشه عالیه🥰😍🤩چه این آهنگشون و چه آهنگهای دیگه اشون☺😚😊

یسسسس *-*

سلام خوبی؟ 🥛🍌

چند تا سوال داشتم:)

چطوری ی پست ثابت بزاریم؟

 

من ی سایت دارم بعد به دوستم گفت دنبال کن گفت جای دنبال نداره چطوری باید #این وبلاک را دنبال کنید #را اضافه کنم؟

 

چطوری باید بخش موضوعات اضافه کنم؟

 

 

 

🌈❤💜💛💚💙🌈

 

 

 

سلام 💖
پست ثابت... برو تو ویرایش پست و از منوی سمت چپ (انتشار، پیشنویس، انتشار در آینده و..) اونجا نوشته چسبیده به بالای صفحه اول اونو انتخاب کن و ذخیره کن ثابت میشه

از توی تنظیمات ساده پیداش میکنی نوشته جعبه دنبال کنندگان در مکان پیش فرض اونو فعال کن

موضوعات.. از منوی سمت راست پنل بزن رو انتشار، بعد بزن رو طبقه بندی موضوعی
موضوعارو بنویس و هر پستی خواستی تیک بزن که تو کدوم موضوع باشه

^^ 💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan