کراش در نگاه اول؟؟؟ ㅡ_ㅡ

تف :/

امروز یه مردی تو یه ماشینی دیدم (صندلی کنار راننده)

اه دلم نمیخواد تعریف کنم ㅡ_ㅡ

خب باید بگم که پسر نبود.. مرد بود میدونین منظورم چیه؟ یعنی بزرگ بود بچه نبود قطعا بزرگسال بود اوکی؟

خب :/

حال ندارم بگم چه شکلی بود

ولی من خیلییی ازش خوشم اومد خیلییی ㅡ_ㅡ

اه :/

اه :/

اه :/

تف هرچی میکنم از ذهنم نمیره بیرون :/

وای ㅡ_ㅡ

و میدونی چیشد؟ چشم تو چشم شدیم ㅡ_ㅡ

و من بودم که اول چشممو برداشتم چون بدم میاد به کسی زل بزنم خیلی کار مزخرفیه :/

اول فک کردم ازون ولگردای منحرفه که میخوان تیکه بندازنا ولی هیچی نگفت و خب این چیز خوبیه *-*

چرا اینقد قشنگ یادمه؟ :///////

بهرحال که قرار نیست دیگه ببینمش :/

پس ول کن

برم اینو از ذهنم بندازم بیرون اه ㅡ_ㅡ

وای خدایی چیکارش کنم؟ نمیتونم فک نکنم :/

 

خلاصه اینکه این یه کراش در نگاه اول و آخر بود

(اولین بارمه... اینجوری سریع از کسی خوشم میاد)

و تففففففففففف دیگه ولم کنین دیگه هیچ علاقه ای به ادامه دادن به این کراش لعنتیه چرت ندارم ㅡ_ㅡ

  • ivanka ♡♡

اونیییییییXXXXDDDD

😂😂😂😂

بابایی خیانت به اوما شیوا؟.............

ما مگه طلاق نگرفته بودیم؟ 😂👀

واقعا گرفتین"-"؟واقعا واقعا"-"؟گلبم...

فک کنم گرفتیم آره
عه گوگولیم عیب نداره ●-● 💖

بازم هردوتون ننه بابامون ولی:"

آره :*
هنوزم شیوا عقش منه حلقه ش هم دستمه 😂💖

تحقیقات نشون داده آدما با اونی قرار مزدوج بشن تو سنین نوجوانی یبار ملاقات کردن😂☝🏻

جدی؟ واو 🤔😂
بهرحال هرکی منو بخواد ضرر میکنه چون قصد ازدواج ندارم حتی با همین آدم 😂😂

معلومه جان بر کف مرده ای 😂😂

خدایا شانس منم از اینا میخوامممم😂😂😐💔💔

جررر 😂😂
خدایا بهش بده 😂❤

این خوبه که .... من روی یه پسر توی خوابم کراش زدم🤣

😂😂
البته من یکی تو خوابم دیدم (پستش هست)
که اون بیش از حد زیبا بود TTTTTT
نمیدونم کراش زدم یا نه ولی خب خیلی گشتم دنبالش
اگر پیداش کنم و یه آدم واقعی باشه مطمئنم عاشقش میشم 👀😭

منم😭😭😭پسره انقدر زیبا بود که توی بیداری گریه کرد براش😂😥

واو عرر ایول 😂👌🏻

ممنون

ادرس جدیدم همینیه که باهاش کامنت دادم

💖 اوکی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan