گروهای دختر با سخت ترین دنس ها

 

  • ivanka ♡♡
جمعه ۱۸ تیر ۰۰ , ۱۲:۱۳ به نام خدا فرنگیس هستم ملقب به فرنگ بابا😐✊ شصته پای عمو جی کی تو دهنم😐🍭

رقصای توایس اون اولا اسون بود ولی الانا سخته😂🍭

آره 😂😂
درکل دنس سخت دوحالت داره
یکی وقتی انجام دادنش سخت باشه
یکی هم وقتی حرکتاش زیاد و بدون مکث باشه و حفظ کردنش سخت باشه

عررر ایتزی و دریم کچر و لونااااا

واقعا قبول دارم آدم کمرش میشکنه بخواد دنساسونو بره😂

عررررر 😍😍😍😍😍
😂😂😂 اون دنسای نشستنی باهاشون خیلی مشکل دارم
(مث بلک مامبا اسپا) میدونی اگه پ*ر*ی*و*د باشی اصلا نمیتونی انجامشون بدی 😑💔

وای واقعا دنساشون خیلی سخته

آره 👌👌
سو وات لونا و وانابی ایتزی جز دنسای سخت 2020 بودن تو کل کیپاپ
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

تا عنوان رو دیدم فهمیدم لونا هم یکی از اوناست ^^

 

**** ***** ** **** *** ** ***** *** ****** *

هرجا استعداد باشه اسم لونا هم هست
لونا خیلی خاصه قبول داری ؟
موقعیت دریم کچر و لونا مث همه دوتاش استعداد و معروفیت یکسانی دارن

😱😱
بیا خصوصی دختر جان 😂👀👻
(ببخشید یکم ضایع بود اگه سان نمیکردم ^^ 💕)

جی فرند که متاسفانه دیسبند شد😔 از گرلز جنریشن وایتزی خیلی خوشم میاد😍🤩😘😗☺😚😙 دریمکچر هم یکم میشناسمشون🤔 درباره توایس هم باید بگم که از جونگیئون خوشم نمیاد شاید به خاطر اینکه به اندازه بقیه کیوت نیست🤨 از بقیه اعضای توایس خوشم میاد به خصوص سانا و نایون و جیهیو😍

آره :(
منم 😍😍
باشه ولی اگر خوشت نمیاد جلوی بقیه نگو چون هیت محسوب میشه ^^

واجب شد برم از دنس پرکتیساشون ببینم

اخه من عااشق دنس پرکتیسم

منم عاشق دنس پرکتیسم 😍😍😍
برا پسرا پیدا نکردم ولی حدس خودم اینان
بی تی اس / ایتیز / استری کیدز / انهایپن / تی اکس تی / دبویز
جمعه ۱۸ تیر ۰۰ , ۱۵:۱۱ SANA من مال پری ناز و شیوا و ترسام*-*

مطمعن بودم توایسم بینشون هست.. 

آره توایس هم پرکاره هم دنساش سخته 😑💔

هر چی افراد بیشتر دنس سختر🙂ولی خب گروه های کم عضوم بعضیاشون سختن  ولی تعداد زیاد واقعا سختههه

 

ببخشید من وب کیپاپ لندو ادرس جدیدشو گم کردم شما دارید ؟!اگه میشه بدید ممنون میشم🙂

آره بعضی وقتا اینجوریه
ولی اینکار سخت تره
اعضا زیادن و معلوم نیست دنسشون در چه حده ولی باید به همشون دنسو یاد بدی و کارت سخت میشه

من ندارمش :(

نه من کلا بوی بند استن نمیکنم همینا خوبن😂

عه فک کردم ازون آرمی های شدیدی 😂👀

آره شنیده بودم😍

هق پریسا دارم اوربیت میشمممم T____________T

فک کن

همزمان دارم ایتیز و سونتین و لونا رو میشناسم😐💔

مغزم گوزیدهههه😐😭😭😂😂

عرررررررررز 😍😍😍😍😍😍
فک کردم از قبل اوربیتی 👀
😂😂😂😂😂😂
آفرینننننننننن هرسه تاشون عشق تمام و کمالن 😍💖✋
😂😂😂😂 خو یکی یکی

برا شناختن به خودت سخت نگیر
برو چندتا ام وی ببین حداقل ینفرو میتونی شناسایی کنی دیگه ؟
حالا از صداش یا قیافه ش میشناسیش
مثلا به محض اینکه میبینیش میگی عه این همونه 😂
بعد از بیو اسمشو دربیار و حفظ کن

یاهم اگه از بیو شروع میکنی
اول اونی که قیافه ش آسونتره رو بشناس و از بین بقیه پیداش کن
بعد که پیش بری اون ناشناخته هارو با نشناختن تشخیص میدی
اینو اصن نمیشناسم پس فلانیه 😂

الان نصف اعضای این سه تا گروها رو میشناسم تقریبا😐✋🏻😂😂

 

آره دارم همینکارو میکنم TT

 

آره اره 😂😂

من به این روش میگم حذف گزینه های نامطلوب😐😂😂😂

😂😂😂😂😂
آها پس آفرین *-* 💖
عه چه اسم خوبی تا منم همینو بگم 😂😂😂😂😂😂✋

اون کامنتت نشستم یه ساعت زر زدم بعد که خواستم تاییدش کنم همش پاک شد :/
بزار حرصم خالی شه دوباره بنویسمش 😬😬😬😬😬😬💔😭😭
آره
^^ 💖👌

آره اونی تو راست میگی من یه بار خواستم رقص یکی از آهنگهای جی فرند رو یاد بگیرم دیدم حرکت وارو داشت گفتم میرم دست و پام می شکنه حالا بیا منو تو بیمارستان پیدا کن 😂😂😂😂 از اون ور هم دیگه باید قید کی پاپ رو میرم اما توایس رو خیلی هاشون رو بلدم آره رقص more and more خیلی نفس گیر بود 

آره جیفرند تو یکی از دنس هاشون 180 درجه باز میکردن خیلی سخت بود
خدا نکنه 😂💕
آره توایس خیلی دنساش خوبه آدم خوشش میاد بره سراغشون

😂😂✋🏻

 

جوابت اومده که @_@

😂😂😂
آره دوباره نوشتمش 😪💔

نه بابا من با باز کردن ۱۸۰ درجه اصلا مشکلی ندارم کامل میتونم با کنم 

آره من بیشتر دنساشونو یاد گرفتم 

آها خوبه
منم 😍😍😍

بلک پینکم هس

دنسای بلک پینک آسونن ^^

اما ایتزی با توایس خیلی آسونه

نه بابا...
مال توایس بیشتر بخاطر پر بودن سختن (چون حرکات خیلی زیادی دارن)
ولی مال ایتزی انجام دادنشون سخت و نفس گیره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan