آیدل های با زیباترین نیمرخ

آیدل هایی که زیباترین نیمرخ ها رو دارن

 

کیلیک

آیم صددرصد موافق 😌😎👏🏻

 

پ.ن: من شدیدا عاشق نیمرخ سوونم (همون که عضو جی فرنده.. اسمش همین بود؟)

 

  • ivanka ♡♡

یس آیم ام موافق ویت دیس ویدیو☺😚😁آیرین هم نیم رخش خیلی جذابه🥰😍🤩

😂😂👌🏻👌🏻👌🏻
یس *-*

یکی از یکی جذابتر🥰 خوبه همشون بایسام هم هستن بایسام همه ماشالله جذابن🤩

راستی یه خبر خوب ممکنه خبر داشته باشی ولی من از این خبر خیلی خوش حال شدم ام وی جدید پرپلکیس 10m ویو خورد☺😚😊هوراااا🤗

یس 😂😂

آره ولی من هنوز عصبانیم *-*

دیگه فقط من و تو توی این لیست نبودیم که جججررررررررررررررر

وای جرررررررررر صحیح 😂😂😂😂😂

وای خدای من چقده خوشکلن😍😍

ینی میشه ما هم ی شبه انقد زیبا بشیم🥲🥲

آرهههههه *-*
😂😂✊🏻✊🏻✊🏻✊🏻✊🏻✊🏻

جونگوو خیلی نیمرخش جذابه🥰😍🤩لامصب... مرده شورش رو ببرن که پسرم انقدر جذابه چه نیمرخ چه تمام رخ😍😍😍😍😍😍

:*)
:*)
:*)

سهند راست میگه😂😂😂😂همه بودن 

آره خب تقصیر کسیه که ویدیو رو درست کرده
درصورتی که از بین اینا
جنی و نایون جز کسایین که میگن از نیمرخ اونقدم خوشگل نیستن
چندتا دیگه هم بود یادم رفته
صحیح 😂🙄✊🏻

های اونی 

چطوریی؟؟

من تقریبا یک ماه بود نیومده بودم تو وبلاگ 

الان اومدم با کلی پست مواجه شدم 😭😭

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan