آهنگای بلک پینک که ریلیز نشدن

دانلود آهنگ های بلک پینک که رسمی منتشر نشدن

# پیشنهادی #

 

Touchdown (Full Version)

این خدایی خیلی محشره :*)

عکسشم خیلی قشنگه 👇🏻

 

Ready For Love (Full Version)

این کامله ولی کیفیتش کمه :/

Ready For Love (HQ Version)

این نصفه ست ولی کیفیتش بالاست :/

کاملِ کیفیت بالا وجود نداره خب :/

 

Whistle (With Dance Break)

این همون ویسل عه ولی تو کورس دوم یه پارت متفاوت واسه دنس داره که توی آهنگ نبود

  • ivanka ♡♡
يكشنبه ۱۰ بهمن ۰۰ , ۱۶:۰۴ ... 𝐆𝐡𝐚𝐳𝐚𝐥

ریلیز ینی چی ؟

یعنی منتشر شدن؟ البته فک کنم 😂
اابته انتشار رسمی

تاچ دون من شنیدم میگن مال یه کارآموز از وای جیه نه رزی و جنی :|

ولی ردی فور لاو با چیزی ک شنیدم فرق داشت

اون تیکه دنس بریکم شنیده بودم :|

چیزه.. فقط دمو رو کاراموزه ساخته 
خواننده هاش خودشونن
ردی فور لاو همه جا همینه 🤔
اوهوم

میدونی که منظورم این نیست که بقیه نشنیدن؟
یعنی مثل آلبوماشون رسمی نیستن و نه تو اسپاتیفای و اپل موزیک و... وای جی منتشرشون نکرده

وای جی میخواد خفه کنه بلینکارو:/

*بلینک نیستم ولی وایجی واقعا حرص ادمو در میاره*

همه گروهاش همینن
یکی بدتر از دیگری
منه وای جی استن از پنجاه طرف خفه شدم تمام 😂

یعنی چی رسمی منتشر نشدن؟ یعنی تو هیچ اپی نیستن؟ آخه چرا؟ touch down خیلی قشنگ بود🥰😍🤩

نه 👀
خب احتمالا اون دوتای اول که مال زمان کاراموزیشونه اگه اشتباه نکنم
ویسل هم شاید فقط تو اجراها اجراش کردن؟ یا فقط تو یه کنسرت خاص؟...
خیلی *-* 

ی سوال بپرسم؟

احیانا میدونی

ویرانگر و عروس خدای ابو از کجا میتونم دان کنم با زیرنویس😁

نمیدونم شاید نماشا؟

یذره از متن لاو سیک گرلز هم منتشر نشده فرق داره با اینی که منتشر شده ما میشنویم

دقیق یادم نیس ی جاش میکفwe are an only girls losing in our mind نمیدونم چی چی in the night

😓وای جی دو یو هو پرابلم؟

نه ب ابلفض مگه کرم داری؟

ولی تاچ دون منو شهید کرد

نمیدونم والا 

😂😂😂
یس :*)

تاچ دون مال بلک پینک نیست مال بیبی مانه :/

آهنگ دبیو بیبی مان بود که سوجین و جولی خونده بودنش ولی خب چون یه استف اومد بخش زیادیش رو لو داد 

دیگه منتشر نشد و قرار شد آهنگ جدید درست بشه 🙂🙃

خب یک چرا یه صدای دقیقا مثل جنی توش هست
دو چرا همه جا گفتن مال بلک پینکه 👀
لعنت من عاشق این آهنگه بودم ://// 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

ن نمیخواسم انلاین ببینم

میخاسم دان کنم

بعدن بشینم ببینم

آها دانلود نمیشن از نماشا؟ 🤔
من دیگه فقط سریال جدید میبینم منبع برا بقیه شون ندارم 👀
ساری 💖

تاچ دون واقعا خفنه*-*

خیلی *-*

TOUCHDOWN مال بلک پینک نیست صداشون خیلی کم شبیه به بلک پینک

کارآموز های وای جی خوندنش چندتاشون 

پس چرا همه میگن مال بلک پینکهههه TT
من چکار کنم الان TT

تاچ دون درواقع نسخه ی دمو هست که چندتا کاراموز خوندن اما نسخه ی اصلیشو قرار بوده یا ب پ یا بیبی مان بخونه

که اینطور 🤔🤔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan