سیزن جان بدو + (شوکو X شیوا X هه ری)

کلیک

این تیکه ی جنو و جمین تو سریال A-teen عه

کمه ولی راجب we go up هم حرف میزنن 😂

عرررررررررررررررررررررررررر *-* 💖💖💖💕

قضیه ازین قرار بود که

دو هانا و کیم هانا دعواشون شده

کیم هانا دفتر مهمشو گم کرد برا همین نمره پایین آورد

برا همین همه میگن دفترشو دو هانا برداشته از جمله کیم هانا

ولی خب وقتی پیدا میشه دعوا میکنن ولی آشتی میکنن

پسرای مشکل گشای مننننن *-* 💖💚

 

  • ivanka ♡♡

عزیزم فایلش درست نیست

برا بقیه باز شده

من اعتراض دارم چرا هیچ کس منو عضو فندوم نمیگه

اون از مونی که گف به خاطر ددشم که دایمنده

اینم الان

اقا من نمیخوامممم من دیگه تحمل نمیکنممممم

 

 

هیق پسرام

عزیزمممم خیلیم عضو فندوم میدونمت
من اولندش خواستم اگه حواسشون نباشه اسمشونو ببینن بیان
دومندش چون وبمو چک میکنن اسم آوردم
و یه + گذاشتم یعنی بعلاوه اونا چون راجب نومین شیپریشون مطمئن بودم *-*
عهههههه عزیزممممم نکن ناراحت نشووو 💖

سعملشمعمشلمش

دیدمششششش

تنها کارگردانی ک ازش راضیم همینههههه

کاپلی اورده تو فیلم TT

یه تیکه های از خود فیلمه رو هم دیدم جالب بید :")

😍😍😍😍😍😍
آرهههه عرررر
😂😂😂 خیلی کارگردان باحالیست *-*
آره قشنگه نائون آپریل هم بازی کرده توش
ولی نکته اینجاست که سریال متفاوتی نیست داستانش تکراریه
ولی خب من عاشق همین ژانرام 😂😂😂

عرررررررررررر کیوتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتااااااااا😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚💚

😍😍😍😍😍😍
عرررررررر 💚💖💚

هیق

 

منم شیپ میکونم

عه گریه نکن دیگه 

که اینطور 😍👌❤❤❤
آفرینننننن

آره طبق معمول زنجیره عشقی و دبیرستانه😂😂

دقیقا 😂😂😂😂
منم که عاشق همینام 😂😂😂
وای شوکو سریال doom at your service ...
خیلی عشقه 
راجبش شنیدی ؟
دلم میخواد بمیرم از یس قشنگه
موضوعش هم خیلی متفاوته
و زنجیره عشقی فرعیش هم قابل تشخیص نیست
برا همین کنجکاو کننده و غمگین هم هست کلا عشقهههه 😭😭😭😭💖

ن نشنیدم*-*

درکل زیاد فیلم نمیبینم

عه پس اینطوری ک میگی خیلی قشنگهه @___@

یه خلاصه میگم برات
آره خیلی محشره عاشقشم 😍😍

یه دختره مریضه که قراره 3 ماه دیگه بمیره
بعد یه پسر هست که حالا نمدونم فرشته ست یا چیه 
ولی کلا کارش نابودی و ایناست
دختره آرزو میکنه دنیا نابود شه بعد پسره میاد پیشش و به یه دلایلی باهم زندگی میکنن
اون یه آرزوشو میتونه براورده کنه ولی جونشو نمتونه نجات بده
اگر آرزو کنه زنده بمونه کسی که عاشقشه میمیره
و اگر عشقشو انتخاب کنه کل دنیا نابود میشه
دختره یبار خیلی عصبانی بوده و بهش گفته من عاشق تو میشم که تو بمیری
و خب غیر ممکن بود کسی عاشق اون بشه چون قاتل به تمام معنا بود
(میگم من چرا عاشقش شدم ؟ :/ 😂😂😂😂😂)
دیگه هردوتاشون عاشق هم میشن
یه فرشته حافظه شو ازش میگیره تا دختره بدون داشتن عشق دنیا رو انتخاب کنه که کسی به جاش نمیره
و همه چی درست میشه و بعدشم حافظه ش هم برمیگرده و عالی تموم میشه
خیلی قشنگه (حالا چند قسمتش مونده ولی من خط آخرو حدسی گفتم :/)

واو

فکنم ی تیکه از ادیتشو دیدم

ولی چه خط داستانی جالبی هیق :")

 

(😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂💔)

آره شیوا گذاشته بودش
اره خیلی 😭😭😭😭💖💕
😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan