عکسای جدید ته یون برا مجله

عکسای Taeyeon برا مجله (اسمش یادم رفت 😐)

 

 

  • ivanka ♡♡
جمعه ۲۸ خرداد ۰۰ , ۱۵:۰۱ SANA خردوش ترانه @ - @

وای😍❤

ته یون همیشه بایس من بوده :*) 💖😍

   عرررر  چه خوشمل

خیلییی 😍💕

اونییییییی سلامಥ_ಥ

هنوز هستی؟ 0-0

من فکر میکردم ازت گوشی رو گرفتن🥺💔

سلام آیداااااایییییییی 
چطوری عزیز دلمممممممممم ؟
دلم برات خیلی تنگ شده بود 💖💖💖

گوشی و گفت بزار شاید معلمات کار داشته باشن
برا همین همش میترسم یهو بگیرش ازم
ولی خو اینترنت برام نمیگیره دیگه
نیمه شبا فقط اینترنت دارم 😂

چه خوشگل شده😁 البته همیشه خوشگله😍

آره خیلیییی 😍😍👌👌👌💕

Taeyeon بایس رکرم بوده و tiffany هم بایسم البته بقیه اعضای گرلز جنریشن رو هم دوست دارم😀😃😄😁😆😅🤣

تیفانی و ته یون هردو عشقن 😍😍😍
آره منم کلا اولین گروه دختر بود که فنشون شدم *-* 💖💖

منم ته یون رو دوست دارم بهش میگن لیدر کوچولو فیک مکنه هم که هست خوشگل و کیوت هم که هست دیگه چی بگم؟😁

آره 😍😍
خوشگل و خوش صدا و کیوت و مهربون و همه چی

ته یون فرشته ست😍🤩😘😗☺😙😚

ممکنه از بقیه فرشته های خوشگل گرلز جنریشن هم عکس یا مطلب بذاری؟

آرههه 😍😍
باشه اگر عکس جدید دادن میزارم ^^
فعلا فقط ته یون گرفته 

ممکنه از بقیه فرشته های ناز و کیوت گرلز جنریشن مطلب و عکس بذاری؟😍🤩😘😗☺😚😙

باشه اگر چیز جدیدی دادن میزارم ^^ 💖 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan