آیدلایی که تو بچگی مدل بودن

 

پ.ن : بنگچان استری کیدز هم هست :/

 

  • ivanka ♡♡
جمعه ۴ تیر ۰۰ , ۱۴:۲۰ BLINK_MY_ONCE_DISNEY -im karina💛💗

نایون هم بود فکر کنم 

عه 😍👌 من پیدا نکردم ولی
جمعه ۴ تیر ۰۰ , ۱۴:۲۴ choi .ani(شهید دراما جیهون و سیکس پکا سونیول)

ا منم فکنم این پستو گزاشتم

جدی 😂😂😂😂😂✋✋✋

به به 

😍😍💖

وای خدا تهیون و جونکیو رووو

گاش ورنون اصلاااا تغیر نکردهه

شوکووووو دلم برات تنگ شده بودددد 💖💖💖
کیوتاااااااا 😍😍
آره نانسی هم همینطور 😂
چانی از بچگی موهاشو رنگ میکردن بچه مو براش نمونده 😑😂
اصن آیدلا دروغ میگن که همه قیافه شون عملیه
عکس بچگی همشون کامل قابل تشخیصه
+ دلیل محکم واسه خوشگلی طبیعی 😐☝ +

نانسی و چانی و مونبین چه ناز بودن البته الان هم خوشگلن😍

خیلیییی 😍😍😍

جی دی و خواهرشم باهم مدل بودن

عههه عررررر 😍😍😍
جی دی همیشه مدل بوده پس ✌💕

منمممممم TT💚💚💚

چطورییی؟؟

فرزندانم ب این ویژوالی ://

از همون طفولیت :/

کی همچین چیزی جرعت کرده بگه :/

😍💖
خوبم مرسی تو چطوری ؟
آره 👌👌
هیتر همه چی میگوید هرچی از دهنش بیاد میگه 😑😑
شنبه ۵ تیر ۰۰ , ۰۸:۵۳ choi .ani(شهید دراما جیهون و سیکس پکا سونیول)

الان نگاه کردم

یس دقیقا همینانXD

😂😂😂😂😂
احتمالا نویسنده شون یکی بوده ؟ 😂

چانیم *-* پسرمممممممممممم *-*

پری اینجا چقد گوگولی شدهههههههههه *-*

چخبرا؟

خوبی؟

دیگه نمیای بهمون سر بزنی :(

خیلییییییی گوگولیههههه
خیلی دلم برا موهاش میسوزه 😐😐😐
مرسی خوبم
تو خوبی ؟
👌👀 :( شبا میام تا میام سرم شلوغه چندتا وب اولو باز میکنم بعد خسته میشم :(
میام میام *-* 💖💖
يكشنبه ۶ تیر ۰۰ , ۰۸:۰۹ choi .ani(شهید دراما جیهون و سیکس پکا سونیول)

حتماXD

😂😂😂😂

عه چرا؟!.. XD

عزیزم..منم خوبم..

آخیییییی عزیزممممممم..

بویا بویا *-*

چون از بچگی رنگشون میکنه
😍💖
باشه *-* 💕

شکر ^^

عاولییییی *-*

چخبرا؟

خداروشکر 😍
من الان جاست به هیونجین فک میکنم
عرررررررررررررر مردم از خوشحالی
😍😍😍😍💃💃💃💃💃💃💖💖
خداروشکر زود برگشت وگرنه دق میکردم 😂

وای پسرممممم اشک اشک TT

زود برگشت ؟:/

چهارماه زوده پریسا؟؟؟😐😐😐💔😭😭😭

😭😭😭😭😭😭💔
جی وای پی گفته بود وقفه نامحدود
ولی خب منظورم این بود که کامبک بدون هیونجین نداشتیم
با اولین کامبک برگشت
😂😂😂

اونکه اره واقعا شانس اوردیم TT

😭😭😭😭😭😭👌💖

چرا حس میکنم قبلا لباس ست میخریدیم من ورنون رو عکسا دیدم😐😂😂😂

😂😂😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan