فوتوتیزرای سویون برا مینی آلبوم Windy

فوتوتیزرای سویون برا کامبک جدیدش - مینی آلبوم Windy

 

 

  • ivanka ♡♡

کلا از گروه جی ایدل خوشم میاد به خصوص سویون😍 تعدادی گروه هستن که خوشم میاد تازگی هم طرفدار سونتین شدم دیدم  mingyu چقدر نازه برای همین ازش خوشم اومد گروه های دیگه هستن که ازشون خوشم میاد مثل گرلز جنریشن بلک پینک اکسو بی تی اس...😍🤩😘😗☺😚😙 بعضی از گروه ها هم هستن که من طرفدارشون نیستم ولی بهشون توهین نمی کنم

منم خیلی گروه خفنیه 😍😍
آره آره سونتین خیلییییی خوبههه آفرینننن
من فن همه هستم (همه ی همه نه ولی خیلی کم هست که خوشم نیاد)
آره آفرین خیلی کار خوبی میکنی خیلی مهمه که کیپاپر به آیدلا هیت نده 😍✌✌💖
Aw, this was a veгy nice post. Spending some time and ɑctual effort to generate a reallу good article… but what can I say… I heѕitate a lot and never seem to get nearly anything done.
=)
After going over a handful of tһe blog articles on yoսr site, I seriously appreciate your tеchnique of writing a blog.

I ѕaved as a favorite іt to my bookmark website list and will be checкing back soon. Pleaѕe visit my website too and tell me your opinion.
thanks

okey
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan