نقاشی جدیدم

نقاشی جدیدم 😂😂😂

اینو از مراحلش عکسیدم :/

 

طرح اولیه ش :

 

بدون رنگش :

 

نقاشی کامل :

 

  • ivanka ♡♡
سه شنبه ۱۵ تیر ۰۰ , ۲۰:۱۴ 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎

ووویییی خیلی هنرمندیاااا

مرسی
خجالتم میدی که 👀💖

خیلی قشنگههههه😶👏✨

مرسیی 😍💖

خیلییییییی قشنگه💚🐰

عه عشقم 😍❤😘
مرسیییی 😍💖

خیلی قشنگه🥰 خوب هوش و استعداد داری که چنین نقاشی خوشگلی می کشی کاش منم می تونستم مثل تو نقاشی خوشگل بکشم😍🤩😘😗☺😚😙

عه عرررررر ممنوننننن 💖💖💖
میتونی اگه تمرین کنی میتونی 😍💖
سه شنبه ۱۵ تیر ۰۰ , ۲۲:۱۷ چیچو جوجه ای در مزرعه^^

خیلی خوشگله

مرسییی 😍💖💕
جرواجرررررررر جوجه ی کی بودی تو 😂😂😂😂😂

سلام خوبی من ی وب زدم از کیپاپ ولی چیزی از قالب سرم نمیشه تو میتونی ی قالب خوب مثل این برام بزنی؟البته اگه زحمتی نباشه؟یا کسی رو سراغ نداری برام بزنه؟

سلام من بلد نیستم بزنم
الان مطمئنم نیستم کی میتونه بزنه

وای اونی خیلی خوشگل شده ❤❤❤❤❤❤

منم دیروز بعد از یه ماه نقاشی کشدم ولی مال من خیلی بچه گانن ولی منم دوسش ون دارم ( خدای اعتماد به نفس و ببین 😏) 

مرسی عزیزممم 😍😍💖💖
منم بچگونه دوست دارم *-* 💕
آفرین ببین آدم باید اعتماد به نفس داشته باشه خیلی هم خوب *-^ ✌✌

ادم حس می کنه عکسه از بس قشنگه😍واقعا از خودت می کشی؟ اگه اینطور باشه بابا ایول🤩

عهه مرسییی 😍💖💖💕
آره خودم میکشم ^^ مرسیییی 😍❤

ایو بابا استعدااااد😍کاش منم میتونستم،خدا راضی نبود من نقاشی بلد کنم😬

مرسیییی عزیزمممم 😍😍💖💜
عه نگو 😑 میدونی از کجا باید شروع کنی
چیزیو که میخوای بکشی نگاه کن و مثلش بکش
یا اگه بازم نمیتونی کاغذ بزار رو عکس و از روش بکش
تا دستت راه بیفته بعد بهتر میشی ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan