پلی لیست حموم جین (بی تی اس)

پلی لیست حموم جین بی تی اس

(آهنگایی که توی حموم گوش میده)

 

Mafia In The Morning ایتزی

Pitifull یانگ تک

Why Are You Coming Out From There یانگ تک

Left & Right سونتین

Bad Guy بیلی آیلیش

Mic Drop بی تی اس (ریمیکس استیو آیوکی)

Idol بی تی اس

Black Mamba اسپا

 

پ.ن : منکه نه آهنگ گوش میدم نه آهنگ میخونم ، سکووت ... 😂👀

 

  • ivanka ♡♡
جمعه ۱۸ تیر ۰۰ , ۱۷:۰۴ به نام خدا فرنگیس هستم ملقب به فرنگ بابا😐✊ شصته پای عمو جی کی تو دهنم😐🍭

جرر😂😂

😂😂😂😂😂

😐😂😂😂😂😂

جرواجر 😂😂😂😂

به فدای پسرم

😂😍💖

واقعیه؟

آره واقعیه خودش گفت

من حس بودن ت تور جهانیمو دارم سو خودم واسه خودم میخونم🙂🍃😂

😂😂😂😂😂😂 صدا هم که میپیچه نیاز به میکروفن نداری 😂😂😂

خودش گفته؟؟؟

آره یادم رفت کجا اعلام کرد  👀

چجوری تو حموم آهنگ میگوشه😂😂😬💔

همینو بگو 😂😂😂
هدفون ضد آب داره 😂

پسر گلم توی حموم جای اهنگ گوش دادن نیست😍🤩😘😗☺😚😙

😂😂😂😂😂

چرا باورم نمیشه اهنگ ایتزی و اسپا بگوشه؟@________@

حرف دلمو گفتی 😂 😂😂😂

توام همین فکرو میکنی؟

اخه اهنگ بیلی ایلیش و خودشون و حتی سونتین منطقیه

ولی ایتزی؟

اسپا؟

جین؟

نمیدونم والا😐😂

آره 😂😂😂😂
دقیقا 😂😂
خودشون و توباتو و انهایپن و سونتین و هالیوودی ها
حالا بلک پینک و جیفرند و هم وی آی پی میدیم
اسپا و ایتزی دیگه 😂😂😂😂😂

ولی حس میکنم به گروهای روکی توجه میکنه
مث سونبه ای که تازه واردارو حمایت میکنه شاید
مثلا تو 2019 که آیزیوان و اسکیز باهم اجرا داشتن
(کاورای میروتیک و بنگ بنگ بنگ)
جین دوتا ازون لامپا گرفته بود و میرقصید 😂😂😂😂
کلا جین و تهیونگ و نامجون خیلی جو گرفته بودشون شلوغ میکردن 
خیلی جردار بود 😂😂😂😂😂😂😂😂
من شاید چرت و پرت فکر کنم به ذهن من اعتماد نکنین 😂

پایس بچم اصن😂😂😂😂😂

اوهوم اینم ممکنه باشه :")

نگو همچین به خودت عه😐😂

😂😂😂😂😂
😂💕✋

من فقط میخونم 

بی تی اس دینامیت permission to dance

Ateez wonderland

Epex down luck

 💛💛💛💜💜

من با اینکه هیچکاری نمکنم تازه حموم طول هم میکشه
مثلا نیم ساعت... 😂😂😂
عه این آهنگ ایتیز و بدجور روش کراش بودم *-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan