فن آرت از بلک پینک (خودم ساختم)

فن آرتای بلک پینک که خودم ساختم

کدوم خوشگلتره ؟ کدوم بیشتر شبیه واقعیشه ؟

 

 

  • ivanka ♡♡

مال رزی خیلیی نازه

مرسی *6* 💖💖

چجوری ساختییستشعپشلممشلِمِمشلملمش

😂😂😂😂💖💖
واقعا بگم ؟ 😂😂😂😂😂😂😂😂
از بازی های لباسی و dress up استفاده میکنم 😂😂😂😂
شنبه ۱۹ تیر ۰۰ , ۱۴:۴۰ 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝑉𝑖𝑟𝑎𝑛𝑎

همشون خیلی قشنگن ولی رزی و جیسو واقعی تر هم به نظر میان

مرسیییییی 😍😍😍💖💖
آها 😍👌👌👌

چهره واقعیشون خوشگل ترن😙😚☺🙂🤗😇 جنی چه عکس کارتونیش و چه چهره واقعیش خوشگله😉

آره صددرصد 😍😍
آره خیلی 😍😍😍😍💖💖

وای ولی واقعا خلاقانه و قشنگههههه😭😭😭

شوکو من دهنم باز مونده 
جدی میگییییی 😱
عرررررر ممنون 😭💖💖💖💖💖

چرا موهای لیسا سبزه؟😁 جنی خیلی جذابه😍چطوری این فن آرتها رو درست می کنی؟ نرم افزار خاصی می خواد؟

مال آیس کریمه 😂
جیسو / کیل دیس لاو
جنی / هو یو لایک دت
رزی / لاوسیک گرلز
لیسا / آیس کریم
مرسییی 😍😍💖💖💖
این بازی های بچگونه هست که مدل مو درست میکنی
و لباس میکنی تنشون ؟ با اونا درست کردم 😂

من بیشتر دهنم باز مونده از خلاقیتت

بیشتر از چیزی که فکر کنی عالی شده TT

ععععع 😱
ممنوووون 😍💖💖💖

سلوم پریسا 

زهرایممممممممممممممممم
سلاااااامممممممممممممممممم
خوبییییی عزیز خوشگلم ؟
عررررررر ایقد خوشحالم کردییییییی
بیا بغلمممممممممممممممم 
😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

مرسییی تو خوبیی ؟

یادت نرفته بود ما رو که ؟

بیاا

خوبم مرسییی 💖💖
نههههه ابداااااا مگه میشههههههه
بغلللللللللل 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

افنرررررررررررررررررر

خداروشکررر 

ام وی رو دیدیییی

😍😍😍😍💖💖💖💖💖
آرههههههه ام وی مرگ بوددددددددددد
مای مرگگگگگگگگگگگ ایز کامینگ سووووون 💔💔💔💔💔

اونی خدایی تو طراح خیلی خوبی هستی من عاشق طراحیاتم ایدل هم اگه بشی ازت حمایت میکنم و برات فن سایت میزنم ❤❤❤❤

راستی یه سوال دارم 

تو احیانا کلاس کاراته یا تکواندو نمیری من کاراته میرم من کمر بنفشم به خاطر گردنت دیگه نمیتونم بر م دل من خیلی برای سنسیم تنگ شده 😭😭😭😢😢😢😢

راستی میخوای اگه ایدل شدی اسم استیجت چی باشه 

 

وای مرسیییییییی عزیزممممممممممممم 😍😍😍😍💖💖💖💖💖💖💖
من کاراته میرفتم فک کنم تا قهوه ای رفتم ولی خب 6 سال گذشته دیگه هیچکدوم یادم نمیان
فقط مبارزه شو بلدم اون حرکت های کمربندارو بلد نیستم
اسم استیجم ایوانکا :) 💕❤

هعیییییییی

👌👌💔💔

😍😍😍😍😍😍 مال رزی و جیسو خیلی خیلی ناااااز شده💕💕💕

آفرین ب اونی خودم 😘😘😘😘

مرسیییی *-*
مرسی عزیزم ^-^ 💖💖

خیلی خیلی خیلی خوشگلن مال جیسو واقعا خوشگله💖💖💖💖💖💖

مرسییییییی *-* 💖🙆🏻‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan