ورژن پسر توایس 😍😂

ورژن پسر اعضای توایس

وای توایس حتی اینجوری هم خوشگلن عررر خوشگلا 😍💖

بایستون ؟؟

 

 

  • ivanka ♡♡

وای چقدر قشنگ میشن 😍😍

آره قشنگ یه بوی ویژوال گروپ میشدن برا خودشون *-*
يكشنبه ۲۱ شهریور ۰۰ , ۱۶:۰۲ choi .ani(آنی هلویی0-0)(پشمک توت فرنگی پارمین🍓)

دایهون خیلی خوشگل میشه عرررررررررررررررر

من بایسم جونگیونه:"

خیلیییی 
ابروهاش هم ادیت زدن 😂
جونگیون در حالت عادی مث پسرا جذابه دیگه اینجا چه میکند :*)

چ جداب میشن ناموصاا:>

خیلیییییی 😶😶✋

عرررر کراش زدممم روشونننننننن

منمممممم من فن توایس-بوی شدم 😍

در یک کلمه خلاصه میکنم نظرمو :

کاش پسر بودن =)

جرز 😂😂😂✋
آره واقعا حتما خیلی معروف میشدن 😍

جیهو مرد زندگی بود عرر

من ک توی انتخاب بایس موندم اوایل نایون بود الان واقن نمیشه..

خوبی اونی؟

عرررر 😍😍😍
همشون بایسن 😂👌
خوبم مرسی ^^ 💖 تو خوبی عزیزم

چه خوشگل ترررر میشنننننن عررررر

خیلی خیلییییی عررررررررررر
😍😍😍😍😍😍😍😍💖💖💖💖

جرررررررررررررXDD

چقدر بهشون میاد:|

خوبی ؟

😂😂😂😂😂
خیلی 😂😂💕
مرسی خوبم تو خوبی ؟
ویت .. تو بچم بودی دیگه ؟

خوب باشیااااااا

منم خوبم

اره دیگه ددی:"

باش ▪-▪
خداروشکر 💖
یس یس 👌👌

اه لیدر توایس چی بود اسمش؟:|

ودف یادم رفت :|

وایسا ببینم :|

اه

اهاا

جیهیو

اره خلاصه جیهیو:]

جیهیو
آره جیهیو 😂😂😂
میدونی اسمش پارک جیسو عه 
کیم جیسو vs پارک جیسو ✴
😂😂

( سیصد تا استیکر خنده:|)

واتت واقعا جر خوب شد اسم استیجشو عوض کرد وگرنه سرویس میشدیم( استیکر خنده:|)

جرز آره 😂😂😂😂😂😂😂😂✋✋✋✋✋✋
😂😂😂😂😂😂

چه بامزه میشن اگه پسر می بودن😊😊😊ورژن پسرانه مینا جیهیو مومو و جونگیون خیلی جیگر شده😚😚😚 فقط حس می کنم ورژن پسرونه داهیون شبیه D.O شده😅😅

آره 😍😍😍
داهیون بخاطر ابروهاشه 😂😂✋

بایسم اگه پسر می بود چه ناز می شد🤩😍🥰(بایسم جونگیون هستش)☺☺☺

 

عه 😍😍😍😍
یسسسسس 💕

بایس من فیک مکنه گروه، خرگوش گروه هستش🥰😍🤩 منظورم رو که فهمیدی نه؟😊

امممم نایون منظورته ؟؟؟ 👀

بایس خودم جویی

بایس خواهر بزرگم نایون

بایس اون خواهر دیگه ام سانا

حال می کنی من و خواهرام چه اختلاف نظری داریم؟😁😁😁

واو 😍😍😍
😂😂😂😂 ولی خب سه تاتون سه تا خوشگل کیوت ناناز خوش صدا برداشتین *-* 💖

توی نظر بالا گفتم بایسای من و خواهرام توی توایس کیا هستن کلا من و خواهرام همیشه همینطوری هستیم بایسامون باهم فرق می کنه😁😁😁فقط توی توایس نیست که در انتخاب بایس نظرامون فرق می کنه

بلک پینک:

بایس من: جیسو

بایس خواهر بزرگم: جنی

بایس خواهر دیگه ام: رزی

توی اسپا:

بایس من: کارینا

بایس خواهر بزرگم:وینتر

بایس خواهر دیگه ام: نینگنینگ

توی بی تی اس هم نمیگم چون خیلی تابلوئه هرکدوممون کی رو برداشتیم😁😁😁

آره 😂👌
وای چه فرق دارینا 😂😂
بایس منم جیسوعه *-* 💕✋
ولی فک کنم اینجوری بهتره 
چون سر بایساتون دعواتون نمیشه مخصوصا پسرا 😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan