ام وی Hate That از Key و Taeyeon

دانلود موزیک ویدیو Hate That از Taeyeon و Key(گرلز جنریشن ، شاینی)

# پیشنهادی #

 

Download 1080 | 49.13 MB

لینک یوتیوب

 

پ.ن: چقد ته یونم اینجا خوشگل شدهههههههه

 

  • ivanka ♡♡
يكشنبه ۲۸ شهریور ۰۰ , ۰۹:۵۵ choi .ani(آنی هلویی0-0)(پشمک توت فرنگی پارمین🍓)

تهیون همیشه خوشگل بوده:"

کی هققق پسره ی گاو

همیشهههههه بایسم بودددد 💖💖💖💖👌
😭😭😭👌👌

دوتا از بایس هام🥰😍🤩 ته یان و کی هر دوتاشون عشقن☺😚😙اینجا ته یان چه ناناز شده😘

😍😍😍😍💖
آره خیلییییییی

عررررررر پرییییی این ام وی خیلی مرگ بوووود 

من کراش زدم رو آهنگش از وقتی اومده دارم گوش میدم و هی تو خونه راه میرم میخونم:"))))))مث اسکلا:")))))

 

خوبی؟

چخبرا؟ 

همه چی اوکیه؟

واووووووو آنیتاممممممم 💖💖💖💖💖💖😍
آره خیلی قشنگ بود ولی نمیدونم چرا سروصدا نکرد اصن :/
یه سایتی هست همه آهنگارو میزاره اینو نزاشته :/
منم عاشقشمممممممممممم

مرسیی عالی 💖✋
آره خداروشکر
تو خوبی ایشالا ؟ 💕
يكشنبه ۲۸ شهریور ۰۰ , ۱۴:۱۸ Miray 🐰엄(اوما بزرگ لی سومان:|)

اره هیققققققققق TT

😍😍😍😍💖💖💖💖
يكشنبه ۲۸ شهریور ۰۰ , ۱۶:۴۱ choi .ani(آنی هلویی0-0)(پشمک توت فرنگی پارمین🍓)

من بایسم جسیکا بود

واو یاد یچی افتادم 😂😂😂
من از جسیکا بدم میومد :/
واقعا چرا ؟ جسیکا به این خوبی 😢💔
باعث شرمه 😑😑😑
يكشنبه ۲۸ شهریور ۰۰ , ۱۶:۴۵ choi .ani(آنی هلویی0-0)(پشمک توت فرنگی پارمین🍓)

-منی ک دارم خودزنی میکنم ک کی چرا انقد لنتیه

 

اخر نفهمیدم کی بایسمه یا رکرمه:/

وای واقعااااااااا مردیکه لعنتی کثافت

کی و مینهو دوتاش بایسامن :*) 💖🙌
يكشنبه ۲۸ شهریور ۰۰ , ۱۶:۵۲ choi .ani(آنی هلویی0-0)(پشمک توت فرنگی پارمین🍓)

ودفففففففف :/

بچم ب این خوشگلی خوش صدایی همه چی تمومی:/

خیلی زیاد باعث شرمه:/

 

من تو گرلز جنریشن همش بایس عوض میکردم اول تیفانی بود بعد تهیون بعد جسیکا:"

جرززززززززززز 😂😂😂😂😂😂
خیلی باعث شرمه 😂😂😂✋
(طبیعتا نباس خندم بیاد ولی خب وقتی حرف دختر کوچولوی کیوت باباعه... 😍💖)

من همیشه عاشق ته یون بودم ولی مثلا بخوام بگم تی اکس هر پنج تاش تاحالا بایسم بودن بعد دیدم فایده نداره همشون بایسم شدن 😂😂😂💖✋
يكشنبه ۲۸ شهریور ۰۰ , ۱۶:۵۲ choi .ani(آنی هلویی0-0)(پشمک توت فرنگی پارمین🍓)

عه اپا چقد منی:/

اصن من تو شاینی بایس ندارممم خدافسسسس=-=

😂😂😂😂😂✌
وای راست میگیا 😑😑😑💔

بایسم ته یان بود و بایس رکرم یوری🥰😍🤩 ته یان خوش صدا و کیوت و خوشگل😘😗یوری هم خوشتیپ و کیوت و خوشگل☺ 

وای منم عاشق یوریم 😍😍😍😍😍💖💖
آره 👌👌😍
Remаrkable issᥙeѕ here. I'm very satisfied to look youг article.

Thank you ɑ lot and I'm l᧐oking forward to touch you.
Will you please drop me a mail?
man... thanks^^

okey
چهارشنبه ۷ مهر ۰۰ , ۱۳:۵۳ پنل فالوور ارزان
It's difficult to find well-informed people about this topic, however, you seem
like you know what you're talking about! Thanks
are you live in iran?
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan