وانوی... گفتم خاطره باارزشمو اینجا بنویسم :) ... >~<

خب اگر حوصله ندارین نخونین فقط آخر متنو بخونین ^^ 💕

آخر متن مهمه

این خاطره خیلی باارزشیه برام... و لازم دونستم که بنویسمش

بنظرم اگه داستانی تعریف کنم بهتر باشه ^-^

وسطش با قرمز پارازیت میرم :/

(قرمزا احساسات من تو همون لحظه هاست خیلی مهمه ها :/)

 

*چندروز پیش

آیلین : فن وانوی هستی؟

- نه حتی ام وی هاشونم ندیدم فعلا 😂

میخندی؟ هه باعث خجالته سونبه های پرپل کیسن ها 😏

 

*دیروز

رفتم یوتیوب و سرچ کردم onewe mv

^-^

ببینم اصن کانسپتشون و میتونم تحمل کنم یانه :/

بزار ام وی های پربازدید ترو ببینم

 

اینجا یه توضیح بدم

من اول میخواستم اگه خوشم نیومد بزنم جلو

ولی بعد که بازدیداشونو دیدم گفتم نه... بزار استریم بزنم

ولی... من حتی نتونستم توجهمو ازشون بردارم...

یه راست تسلیم شدم :)

و به تدریج ریکشن هام رو تماشا میکنید 👇🏻

 

1. ام وی regulus ...

عه چه آهنگ قشنگی *-* (کپی کردن لینک)

2. ام وی rain to be ...

عههه نه بابا، باس دوتاشو دانلود کنم 👀

3. ام وی end of spring ...

👀 اینو قبلا یبار نگاه کردم ولی تمرکزم رو پیدا کردن اعضای پرپل کیس بود... چه قشنگ بوده ام ویش 😢

4. ام وی a book in memory ...

🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊🙊

انگار همه آهنگاشون عالین 0-0

ازشون خوشم میادا... باید فنشون بشم ^^

جووون بابا صداهاشون معرکه ست که *-*

واتتتتتت ؟ این پسر بلنده چه صدای قشنگی داره... صدای دونگ میونگ هم که مثل جون سونتینه..

5. ام وی parting ...

حقیقتش‌...

با شنیدنش 😨😨

من پس افتادم...

کم کم داشتم درک میکردم که توی سلیقه من اونا با بقیه گروها فرق دارن... هرچی میرم جلوتر آهنگا فوق العاده تر میشن...

😱😱😱😱😱🙊🙊🙊🙊🙊🙊

هااااااااااااا ایناااااااااااا....

بدجوری خوبن ها

برم بازم ببینم

...

 

و بازم دیدم و بازم لینک کپی کردم...

بدون اینکه بفهمم حتی ام وی های کم بازدیدو هم نگاه کردم و خوشم اومده.... حتی دلم هم نخواست که بزنم جلو... نمیتونستم تا آخر نگاهشون نکنم...

 

کاوراشونو هم گوش کردم...

و با اینکه از خود آهنگا خسته شدم و نمیتونم گوششون بدم ولی کاورای وانوی یچیز دیگه بود...

 

 

بعد از دیدنشون احساسات مختلف و ناخوانا و ناواضحی داشتم

من واقعا دلم میخواست بزنم زیر گریه

ولی دلیلی برای ناراحتی نمیدیدم

چطور؟؟ چطور ممکنه همچین گروهی وجود داشته باشه؟

چطور ممکنه همچین آهنگایی وجود داشته باشه؟

چطور ممکنه یهو ذهنم خالی بشه و خفه خون هم بگیرم و هیچ نظری نتونم بدم؟

فقط... میدونم که... این عوضیای لعنتی بدجوری احساساتمو به بازی گرفتن...

 

با خوندن بیوگرافی فهمیدم که چه خبر بوده و درواقع یه گروه باتجربه شش ساله و از یه کمپانی دیگه ست ولی در عین حال ما وانوی سه ساله ی کوچولوی خودمونو داریم انگار که روکی باشن... و بچه ها هم تو سن کمی دبیو کرده بودن و مث چی استعداد دارن 0-0

(نیاز به زمان نداشتم فقط با خوندن بیو شناختمشون)

میدونستم دونگ میونگ داداش شیونه ولی نمدونستم دوقلو ان فک کردم دونگ میونگ بزرگتره

عررررررر دوقلو *-*

و حدسم راجب اینکه کانگهیون و هارین خیلی (کلا) نمیخونن درست درومد...

و من... ویوی شدم... اطلاعات مهمتر در پایین مطلب...

 


 

وانوی چیزی نیست که بتونم صفت براش بزارم چون واقعا تاحالااا به همچین چیزی برنخورده بودم

وانوی نظیر نداره

و من با جرعت میتونم این جمله رو به زبون بیارم :

بعد از این اتفاق؛ زندگی من بعنوان یه کیپاپر به دو قسمت تقسیم شد : قبل از شناختن وانوی ، بعد از شناختن وانوی...

گروهی مثل وانوی هرگز پیدا نمیشه

همچین آهنگایی هرگز پیدا نمیشه

که احساسات منو اینقدر پیچیده و نامفهوم کنه

به معنای واقعی کلمه... من عاشقشون شدم

دلیل اینکه با همچین اطمینانی حرف میزنم... اینه که

قضاوتمو فقط روی گروه و استعدادش گذاشتم...

من روی هیچکدوم کراش نزدم، پس حتی قابل مقایسه با بقیه گروها هم نبودن (که هرکدوم حداقل یه کراش دارم توشون :/) ولی با این وجود از تمام احساساتم فراتر رفتن که هیچ کراشی به پاش نمیرسه... و خودشون تبدیل به غیرقابل مقایسه ترین آرتیست توی زندگیم تبدیل شدن... :)

بایسم کانگهیون

که یهویی چشممو گرفت :)

کسی که بدون داشتن لاین وجودش توی گروه حس میشه ،

بدون خوندن وجودش توی گروه نیازه ،

کسی که تاثیرش رو قسمت مهمتر و حیاتی آهنگه... اینسترومنت

کسی که بدون اون آهنگ کم میاد؛ نه لیریک

کسی که مث خواننده ها سرپا میمونه ولی میکروفن جلوش نیست ،

کسی که من با تمام وجود بهش افتخار میکنم... :)

 

 

خب بسه بسه =_=

دیگه زر زر کردن تمومه چخبره اینهمه ؟

حالا برو بتمرگ تا یکی بیاد یه جمله بخونه اصن 😂👐🏻

خودم با این حجم از کلمات کنار نمیام چه برسه به شما 😂

 

پ.ن: اگه کسی خواست برا ام ویا لینک یوتیوب یا دانلود بزارم بهم بگه 👀

 

  • ivanka ♡♡

اپا یونگهون مال منه

عرررررررررررررر یونگهون 😭😭😭💖
یونگهوننننننننننن
یونگهوننننننننننن(م)
...
باشه بابا من فعلا تسلیم😑😂
خوشگل کوچولوم چطوره ؟ *-* 🍒

یونگهون من=-=

یونگهون ایز مایننننن=-=

دست نزن=-=

اصن وانوی رو خودم بزرگ کردم عه=-=

...

افرین=-=

خوبم مرسی خودت چطوری0-0؟

😂😂😂😂😂😂✋🏻
پدر و دختر درحالی که روی یونگهون دعوا میکنند 😂💔
باشششششش
باشش مال خودتت
جرررز 😂😂😂

😂😑💔
خداروشکر
منم خوبم بوسسس *-* 😘💚

اپا تو تازه دیروز شناختی من از 2017 میشناسمشون=-=

 

شکررر

جدی 0-0
خو پس برم قایم شم 0-0

💖💖

ن الکی=-=

برو برو ب نفعته=-=

😂😂✋🏻
اوکی جرررز 😂😂😂

میفهمم

این لنتیا واقعا استعدادو معنا کردن

فندوم اولت مبارکت باشه :")

😭😭😭💖💖💖
آره واقعا... 
ممنووووووون :*) 💖💖💚💚
میدونی که هنوز سر حرفم هستم که هیچکس جای انسیتیو برام نمیگیره
وانوی اصن انگار یه جای بزرگتر از قبل داشته فقط منتظر بودن پیداشون کنم :*)

یه چیزی وانوی بوی بنده^_^

و اینکه خیلییییییبب خوبننننننن توی ماشینمون دائم شعراشونو پلی می کنم من:")

مامانم و خواهرم یه آهنگ دارن و ام وی هم دارن به اسم q با هواسا خوندن:))))

اصلا این آهنگ بی نظیرههعععع:))))

بایسمم cya عه:")

آره میدونم *-*
وایییییی عرررررررر 😭😭😭💖
عه آره اونو دیدم چقدم تو همون ام وی خوشگل شدنا 😍
یس یس کیا خیلی بایسه واقعا *-* 💖💕

فرزندم تو چقد منی!!

من نزدیک ۲ ماهی میشه ویوم.

و ... بایسمم کانگهیونه:″)

پیشنهاد میکنم حتماااااا ام وی AuRoRa رو هم ببین. رپ گوگولی کیا، کیبور زدن دونگ میونگ، ووکال شیرین یونگهون، درام زدن هارین و گیتار زدن کانگهیون:″)

عرررررررررر جدیییییی
😍😍😍😍😍💖💖💖💖
آره دیدمش و ووکال یونگهون بدجوری دوست داشتم
آرهههه موهای کانگهیونو دیدیییییی ؟
خیلی ام وی خاصی بود (همه ام‌ویاشون) :*) 😭😭😭😭

اره میفهمم پشعمشععمشپشعمشعشعپشعپ TT

عرررررررررر 😭😭😭😭💖💖💖💕
پ.ن: عر پروفت *-*

عرررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

اینا چه خوبنننننننننننننننننننننننننننننن

منو یاد گروه rolling quartz میندازه عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر

من دنبال یه ورژن پسرونه ی اینجوری میگشتم عرررررررررررررررررررر

جاست اون مو ابیه اسمشو نمد:|

من کلا علاقه ی خیلی شدیدی به اینجور  سبکا دارم که یه گروهن میان اینجوری اهنگ میسازن عرررررررررررررررررررررررررررررررررر

بلاخرههههه پیدا کردممم

دوتا از بهترینااااا عرررررررررررررر:]
 

 

 

 

عادیه من از یه گروه خوشم میاد اینجوری میشم:|

عرررررررررررررررررررررررررر
خوشت اومدددددد
عرررررررررررررر فک کردم سلیقت برعکسشونه
پس سلیقمون مث همههههههه
عرررررررررررررررررر یسسسسسسسس
مو آبیه اگر اون رپره منظورته کیا اسمشه
اگر اونی که نمیخونه منظورته کانگهیونه

عرررررررررر خوب میکنی
خوشحالم کردیییییییی
😍😍😍😍💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💖💖💖💖

اوهووومTT

آرهعهههه لعنتی ووکالش مرگههه

آبی خیلی بهش میاااااادTT

دقیقا:″) Veronica هم خیلی کراشه:″)

😢😢😢😢💖💖💖
دقیقااااااااا 😭😭😭😭😭😭😭
خیلیییییی >~<
آرههههه ورونیکا خیلیییی شادههههههه خیلی دوسش دارممم 💖💖💖🍒

من 1 سالی میشه فنشونم البته فندوم اولم نیست 

و واقعا برات خوشحالم که فنشون شدی😍😍😍😍😍😍😍💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

عررررررررررررر یسسس 😍😍😍😍😍😍
وای مرسییییییییی 😢😢😢💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💖💖💖💖💖💖

عررر پروفمممTT

پروفت ؟ نمیدونم کیه 👀
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan