هرچی جلو خودمو گرفتم نشد 👀

کاور وانوی از heizie (؟) آهنگ happen

(کیا و یونگهون)

دانلود + پخش آنلاین

لینک یوتیوب

امکان نداشت بتونم آپش نکنم 👀✋🏻

آقااااااااا این چی بوددددد

من واقعا آهنگ اصلی رو دوست دارم ولی این یچیز دیگست

با اینکه کاوره ولی نمیتونم نادیدش بگیرم

اصن فوق زیبا بودددددددد

من نمیدونم اگر آهنگشو نشنیدین هم بنظرم کاوره رو ببینین

خدایاااااااااااا

عرررررررررررر 😭😭😭😭😭😭😭

 

واااااای یکی منو ادمین وب وانوی کنههههههه جا نمیگیرم اصلااااااا بهار کجایییییی بیا نجاتم بدهههههه 😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔

 

  • ivanka ♡♡

هنوزم یونگهون مال منه هااا

جررررررر میدونم 😂😂😂😂😂😂
بلوند کرده عرررررررر
چهار روز دیگه آهنگ جدید میدن *-*
شنبه ۲۴ مهر ۰۰ , ۱۰:۴۳ Choi Ruby (جی وای پی ایز مای لایف)

خسنشخطنسخنس نو فاکینگ وییی ریللیییی؟؟؟؟؟

هییییززززز یونگهون و کیااااا نژمسکطمس ㅠㅠㅠㅠ

 

اگر بتونم میای وب بزنیم براشون؟

آرهههههههههههه
😭😭😭😭😭😭😭😭😭
💖💖💖💖💜💚

یه وب وانوی داریم
و ادمینش کسیه که خیلی بهش ارادت دارم
برا همین نمیخوام رقیبش بشم
آقا منو ادمین اونجا کنین صدتاییش میکنم کل دنیارو توش آپ میکنم
فقط ادمینم کنیننننننن 😭😭😭😭😭😭

بهار نیییسستتتت

نگرانشمممممم

وای آره یه مدته متوجهش شدم 
آره آخه الان درس نداره که :(
شنبه ۲۴ مهر ۰۰ , ۱۰:۵۳ Choi Ruby (جی وای پی ایز مای لایف)

آخرین پستی که گذاشته بودن برای ام وی rain to be بود:″) هععیی

آره بعدشم هیچی :( 💔

دقیقااااا

و حتی موقع هایی ک درس داشت و سرش شلوغ بود فعالیت میکرد

اما نه ام وی جدیده رو گذاشته نه حتی خبر کامبک واناس رو منتشر کرده

آره :(
ایشالا هرجاعه حالش خوب باشه و فقط گشادیش بیاد فعالیت کنه 👀💕

Wow چه قشنگ بودددددددد

دیدیییییییییییی
خیلیییییییی مرگم آورد 😭😭😭😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan