فوتوبوک NCT 127 آلبوم Sticker (ایوانکام گمم نکنین😑💔)

دانلود اسکن فوتوبوک Sticker از NCT 127

# پیشنهادی #

 

Download Zip

 

عررررررررر خیلی خوشگلننننننننن البته این فقط یه ورژن از سه ورژنشه 😑

 

پ.ن1 : کاور پست اولا برا تحریک کردن احساسات یه نفره که بایسش هچانه 😂😂 دوما تازگیا بچه رو روش کراش دارم شدیدددددد

پ.ن2 : خواستین بزارین فنسایت میتونین بهم بگین آدرس بزنم رو لینکو بدم بهتون و پستو ازینجا حذف کنم ^^ 💕

پ.ن3 : یه قسمت واس فوتوبوکا گذاشتم تو موضوعات، ازین به بعد از گروهایی که تو وباشون فوتوبوک نمیزارن میزارم *-*

 

  • ivanka ♡♡

لطفا این پست رو حذف کن🥰😍🤩ممکنه خیلی ها به خاطرش جون بدن😄😁😆به خصوص jaehyun و taeyong اگه می خوای این پست باشه عکس jaehyun و taeyong رو از توش بردار😁😁😁

😂😂😂😂💔
دقیقاااااااااااا 😭😭😭😭😭😭💚💚💚💚💚
عرررررر 💖💚💖💚💖💚💖

ج.پ.ن1 : ولی من میخام بدونم منظورت کیههههههههه

منظورم خود خود تویی *-* 😂😂💚💕
آقا اصلا واسه والپیپرمم هچان گذاشتم :/ خیلی کراش زدم روش

شوخی میکنییییییییییییییییشیسسبابیشسنمیباباتبی

عوضی به هدفت رسیدی من این وسط دارم عررررررررر میزنمااااااااا

تینسمبیتکنمسشتنبکیمیبتنمتنبمیکسشسکتمن

پسرم خیلی کراشه ")) 

حق داری ")

😂😂💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
جرررررر هورااااااا 💃🏻💃🏻💃🏻✊🏻✊🏻✊🏻
خیلییییییییییییییییییییی
عررررررررررررررررر منم دارم عرررر میزنمممم
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💚💚💖💖

ولی من میخام این بشر دوبارههههههههه موهاشو مدل بوم بزنههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

عرررررررررررررررررر منممممممممممممم
خیلی بهش میاددددددددددد
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan