فوتوبوک های Queendom و Psycho رد ولوت (عه وا این اکانته چی میگه؟)

دانلود فوتوبوک های Queendom و Psycho از Red Velvet

# پیشنهادی #

 

فوتوبوک Queendom :

Download Zip

 

 

فوتوبوک Psycho :

Download Zip

 

پ.ن: بله متاسفانه پست و با اکانت سکینه کویینم گذاشتم:/ ایش اصن گشادیم میاد پروفشو عوض کنم واسه همینه بدم میاد ازش 😑😑

(خب عوضیدم... چندساعت دیگه شماهم میبینینش *-*)

 

  • ivanka ♡♡

اهنگش خیلی باحال بود به خصوص قسمت رپ آیرین🥰😍🤩

آیرین و جوی خیلی خوشگلن☺😚😙سولگی خوشتیپ گروهه😊وندی دختر خوش صداییه😁یری هم مکنه  کیوتمونه😄😁😆 کلا ردولوت گروهیه که می تونه بهترین باشه ولی بعضی ها ازش خوششون نمیاد

آره منم دوست داشتم
سولگیییییی با استعداددددددد مننننن
وندی خوشگل خوش صدای بایس مننننن
آیرین خوشگل ویژوال بینظیررر مننننن
یری کیوت مهربون ناناز منننننن
جوی قدبلند جذاب مامانی مننننن
آره :( 💔😭

به نظر من هر پنج تاشون خوشگلن🥰😍🤩هرکی میگه زشتن سلیقه نداره هر پنج تاشون عالین☺😚😊

واقعا زشت وجود نداره تو رد ولوت :/
اصلا چه فکری میکنن که این حرفارو میزنن ؟ :/
آفرین 😍😍😍😍✋🏻💕

منو پیوند می‌کنید لطفا💓💓

پیوند شدی توهم پیوند کن ^^ 💖

میشه وبم رو فالو کنی ؟؟؟؟

https://cellebrity-lyrics.blog.ir

اینو فک کنم فالوو کردم 👀
اگه نکردم چک میکنم فالوو میکنم ^^

ردولوت رو با آهنگ rookie شناختم😁ویژوال جوی و آیرین صدای وندی خوشتیپی سولگی و کیوت بودن یری🥰😍🤩هر کدوم ویژگی خاص خودشون رو دارن ولی ممکنه بعضی ها از ردولوت خوششون نیاد منم گروهی هست که ازشون خوشم نیاد ولی نام نمی برم شما چی؟ گروهی هست که ازش خوشتون نیاد؟ لازم نیست اسم گروه رو بگید

من با پیک عه بو شناختم *-*
آرهههههه 😍😍😍😍😍😍😍😍
من آره یه گروه هست ازش بدم میاد ولی یه دلیل خاص داره 😂😂
ولی از یه آیدل خیلی بدم میاد واقعا 😑😑😑

منم یه ایدل هست که ازش اصلا خوشم نمیاد اسم نمیارم😑😑😑ولی گروه هایی مثل ردولوت رو دوست دارم🥰😍🤩 گروه هایی مثل رد ولوت، گرلز جنریشن، سوپر جونیور و خیلی های دیگه هستن که واقعا لایق دوست داشتن هستن و زحمت زیادی کشیدن که به اینجا برسن☺😚😙گروه های زیادی هستن که بهشون توجه نمیشه ولی گروه خیلی خوبی هستن خودت می دونی منظورم کدوم گروه ها هستن😐😐😐

😂😂😂
آره خیلی تلاش کردن همشون
😍😍😍😍
آره خیلی بهشون توجه نمیشه 😑😑
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan