فوتوبوک & لونا + سیسو *-*

دانلود فوتوبوک آلبوم & از Loona

# پیشنهادی #

 

Download Zip

 

پ.ن: عکس کاور یوهاهاهاها 😃🍒 البته ناگفته نماند

جینسول بایس خودمم هست *-* 💖💖💖🌌

.

پ.ن2: اینام خیلی سوییت بودن دلم نیومد نزارم... جینسول و هیجین کنار بایسای سیسوم ^-^ 😍😍❤🍒

❔ آیا این عکسا میتونن عشق بین من و تورو توصیف کنن؟؟ *-* 💞💝

 

  • ivanka ♡♡
شنبه ۸ آبان ۰۰ , ۱۵:۱۰ Choi .ani(عشخ و کیوت یوکی •-•)

بایس من چوو*-*اولیویا هم یه بایسه که رکره برام*-*

ودف پست بازدید نخورده که 👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀👀
من به خودی خود سه تا بایس دارم دیگه رکر فک کنم نه تاش باشن 😂😂
عررررررر 😍😍😍😍😍
شنبه ۸ آبان ۰۰ , ۱۵:۱۶ Choi .ani(عشخ و کیوت یوکی •-•)

من دیدم که:/

جیخخ بایسات کیان؟

😂😂😂😂😂
جینسول هاسول هیجین *-*
عررررررر عشقاممممممممم 💖💖💖

اوکی اوکی اوکییییی

اونییییییی .. من این حجم از اکلیلی شدن رو نمیتونم تحمل کنم TT

اونیااااااااا ... امیدوارم یه روز بفهمی چقد دوست دادم TT

هر چقدرم بگم دوست دارم باز کم گفتمممممممممممم

پس سکوت میکنم TT😭😭😭😭😭🥺❄🦋💙

عررررررررررر 😍😍😍😍😍😍😍
عزیزمممممممممممممممممم
من خیلی خیلی زیاد دوست دارمممممممم
عشق اونی ای تو *-* 💖💖💖💖💖💖💖
عرررررررررر عزیز دل من 😭😭😭😭💖💖💖

عرذضکبنکصنبکصپیکیپسو

فیو اصلیمه لونا بمیرم برای دختزام

خیلی خوشگلن نه؟؟؟

من اصلا بایس ندارم همشون اما اگه یکی انتخاب کنم گوون و هیجین.اینکه دوتا شد😑😂

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍
یسسسس
خدا نکنه عزیزم
خیلییییی خوشگل و بااستعداد و باجنبه و سختکوش *-*
😂😂😂😂😂😂😂😂

اعضای گروه لونا همشون نازن🥰😍🤩منم خواستم بایس انتخاب کنم ولی نشد از بس همشون نازن☺😚ولی اگه بخوام بایس و بایس انتخاب کنم بایسم میشه chuu و heejin (چرابایسم دوتا شد؟😁) بایس رکرم هم میشه Olivia hye البته هر دوازده تاشون رو دوست دارم😊☺😚

😍😍😍😍😍 آرهههه
😂😂😂
منم 😍😍😍🍒

ادمیییین منم اربیتم ^-^ خیلی مودی 🤣🤣🖐🏽🗿 جر خوردم کامل

 

منو بشناس از این به بعد.. رومینا میباشم..

من ارمی بلینک وانس موآ اربیت استی و یه سری دیگه که شدتش زیاد نیست.. 

جرررررر مرسی 😂😂😂💖💖

اوکی اوکی *-*
عررر یس 😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan