ام وی Ghost دریم نوت

دانلود موزیک ویدیو Ghost از DreamNote

# پیشنهادی #

 

Download 1080 | 74.96 MB

 

  • ivanka ♡♡

این گروه جز گروه هایی هستش که معروف نیست و بهش توجه نمیشه😔😔😔 دو عضوش هم از گروه رفتن😑😑😑ام وی هاشون هم خیلی کم ویو خورده😶😶😶یه وقت فکر نکنی من انتی فنم من فقط حقیقت رو گفتم

آره :(
😭😭
عیب نداره 😂💔

من تا حالا اسم این گروه رو نشنیدم معروف نیستن نه؟🤔🤔🤔 من یه چیزی کشف کردم فهمیدم هرچی ام وی می ذاری چه معروف باشه و چه معروف نباشه زیرش نوشتی پیشنهادی😁😆😅🤣😂

نه نیستن
😂😂😂😂😂😂😂
آفرین 👏🏻💕
فقط اونایی که بنظرم پیشنهادین میزارم
چون پدرم میدراد اگه بقیه روهم بزارم 😂😂

سلام حالتون خوبه

خسته نباشید

میشه زحمت بکشید این وب رو فالو کنید🥺آدرسش هم fatalsub-world.blog.ir هست لطفا فالو کنیددد خواهش میکنم😍😍😍خیلی وبلاگ خوبیه بهترینهه🖤❤ممنون میشم اگه فالو کنید🥰🤎خدانگهدار🤍🤍🤍🤍

سلام قبلا فالووش کردم ^-^ 💟
وب عالی ایه خیلی خوبه 💃🏻

سلام خوب هستید

تب پستی انجام میدید وب ایزوان هست 🌸

؟(:

سلام 💖
نه پستی نداریم ^-^ 🤗

آها خیلی ممنون

*-* 🌌💜
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan