اونوقت بشینین هیت بدین 😎👏🏻😂

عکس های جدید از قبل دبیو وینتر و کارینا منتشر شده

میخوام ریکشنتونو ببینم واقعا 😎😂😂😂

آره منکه میدونم زورتون میاد خوشگلیشونو ببینین

نگاهشون کنین چشماتون دراد 😌🤭

*مال کارینا رو حتما ببینین زیرش کارتون دارم*

 

وینتر 👇🏻

واقعا با همچین قیافه ای میخواین بگین ویژوالش فیکه؟

فک کردین اس ام خره که بیاد یه زشتو بکنه ویژوال گروهش درحالی که بدون ویژوال حتی اودیشنش هم قبول نمیشی؟ اونقد احمق نیست بنظرم احمق کس دیگه ایه :/

تازه اودیشن اگرم قبول کنه برای پولدارا و سیاسی ها اینکارو میکنه نه افراد عادی مث وینتر :/

چون ووکالیسته و اس ام بهش اهمیت میده ویژواله؟؟؟؟ پس چرا سولگی و وندی و بکهیون و دی او ویژوال گروهاشون نیستن؟؟؟ هوم؟؟ :/

 

کارینا 👇🏻

نه خدایی بیاین بگین کجاشو عمل کرده؟

واقعا اگر مخالفتی دارین میخوام بشنوم بهم بگین دقیقا کجاش عملیه؟

اون تغییراتی که شما میگین عمل درواقع فقط آرایشه

عکسای بدون آرایش امسالش تو اینستای اسپا گذاشته برید با این عکسای قبل دبیوش مقایسه کنید

فرقشون کجاست؟

آرایشی که تغییرش داده تمام آیدلا انجامش میدن

اگر بدون میکاپ آیدلتونو دیده باشین که نباید اینو راجب کارینا بگین چون خیلی مایه خجالته 🤔 آخه آبروی آیدل خودتونم میبرین اینجوری 🤭🤭🤭

اگرم ندیدین که یعنی... یعنی قیافه واقعی آیدلتونو ندیدین و هنوز دارین استن ش میکنین؟ اگر آیدلو بخاطر قیافه ای که آرایش خوشگلترش کرده دوست دارین که هیچ ارزشی بعنوان یه فن ندارین :/ یعنی فن آرایشگر بودین نه فن آیدل :/

 

اصن اصرار نمیکنم که ویژوالشونو قبول کنین :/

ولی باید بدونین آیدلای شماهم همشون مث کارینا و وینتر بودن و هستن درست میگم؟ 😉

پس اگر به ویژوال اون دوتا توهین کنین یعنی به آیدل خودتون توهین کردین :/

 

  • ivanka ♡♡
دوشنبه ۱ آذر ۰۰ , ۱۳:۰۴ کوشا ساعی (نصیحت : ج ح بازی نکنید 📁)

جرررررررررر

ایونکا فیک میخونی؟

😂😂
چه فیکی؟

اتفاقا بی ارایش فرشته ترن ...  

 ارایش    زیاد  بهشون نمیاد مخصوصا وینتر

آره والا
میدونی آرایش چه مدلی من خوشم میاد
اون موقع هست که سورمه(؟؟) میزنن دور چشماشونو کلا سیاه میکنن
واقعا جذابیت و خفنیت اون موقعشون منو میکشه

من   اگه  ارایش کنن فقط  یه رژ صورتی   کمرنگ   دوست دارم  بزنن  ن چیز دیگه چون اصن ارایش  خوشم نمیاد 

یس *-*
آره مخصوصا بلاش که میزنن واقعا قشنگ نیست :/
به اضافه اون سایه چشمای شدید که تا ابروشون کشیده :/

۴۴۴ امین پست

اوه واو 😍👏🏻

بهترین مای

آفرین انقدر از اسپا حمایت میکنی

وای عزیزم مرسییییی 💕💖💖💖💖💖💖😍

زیاد تغییر کرده البته میگن کاراموزای اس ام همه خیلی جراحی کردن چون برای اس ام زیبایی حرف اول رو می زنه🤔🤔🤔البته ما اسپا رو حمایت می کنیم چه جراحی کرده باشن و چه جراحی نکرده باشن🥰😍🤩 شما چی؟ اسپا رو حمایت می کنید؟

کارینا یا وینتر؟
آخه اگر خوشگل نباشن که اودیشن اصلا قبول نمیشن
ولی برای اصلاح خودشون که لازمه عمل کنن مث خودمون تمام ایرانیا عمل میکنن مگه ندیدی؟
یس
آره دیگه من برا دفاع این پستو گذاشتم ^-^

بخواید نخواید کاآموز های اس ام عمل کردن البته به غیر از کارینا!!! 

اس ام قطعا نمیاد اون عکس های بدون عمل رو بیرون بده که . پس به این زودی باور نکنین!!! 

 

منم فقط راجب کارینا میگم بقیه رو ندیدم که نظر بدم
عکسای بچگی بدون عمل وینترو که داده بیرون

منظور از عمل فقط عمل کردن های انچنانی مثل عمل بینی و چشم و گوش منظورم نیس. همین روشن کردن پوست خودش یه نوع عمله. اگه دقت کنی اینو تو وینتر میبینی. اسیایی ها بیشتر پوستشون زرد رنگه! 

آره آره صحیح 👌🏻👌🏻
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

**** *** *** **** ** **** **** * ****** *** * ***** ** *** ******* *** ** *** **** *** **** *** **** ***

*** *** ***** ***** ** ****** ** *** * *** * *** **** **** ** *****

اوه عزیزم تو چرا حرص میخوری 🤭🤭🤭
من هرچی دلم خواست میگم این وب مال خود خود منه ^^

اکثر ایدلای کیپاپ یه عمل کوچیکم که شده داشتن:)

ولی خود اس ام واسه ادیشنشم سعی می کنه اونهایی که نچرال زیبایی دارنو انتخاب کنه چون می دونه بعضی از این ادمای مزخرف همچین چیزای مزخرفی رو واسه این دادن انتخاب می کنن:)

ولی در کل اسپا استعداد خالصه..

اول که گفتن اس ام می خواد گروه بده من فکر می کردم فنشون نمی شم ولی وقتی معرفی شدن فنشون شدم:) انقدر که اینا خوب و با استعدادن:)

آره ولی ابعاد صورتش تغییر نکرده
پلک و ایناش هم که همونه
حالا این رنگ پوست میتونن آرایش کنن یا اصن کامپیوتری روشن کنن پوستشو (مثل یوری پوستشو با سیستم روشن میکردن)
اصلا آرایشاشون خیلی شدید و غلیظه ما متوجه نمیشیم
برا همین لازم به عمل ندارن *بعضیاشون*

آره اهمینه
صلا کسی که ویژوال کافی نداره قبول نمیشه
سویون جی آیدل که دیدی؟ بنظرت زشته؟ خب نه
ولی اس ام قبول نشده
پس حتما کارینا و وینتر ازش ویژوال تر بودن که قبول شدن

آره
واو 😍😍😍💖💖💖

تو عکس اخر وینتر کامل معلومه. فرم بینی و لبش کاملا تغییر کرده. حتی الان صورتش گرد تره

وینتر آره
البته صورتش مال رژیمه
ولی وینتر عمل کرده میدونم 👌🏻

یه چیزی میگم نارحت نشینا.

ولی همشون عمل کرردن.

شاید جیزل(نمیدونم دقیق بهش چی میگن) عمل نکرده باشه.

ولی کارینا یکمه دیگه عمل کنه شبیه آدم فضاییا میشه.

قصدم هیت نیس،ولی این یه حقیقته که فنای اسپا باید قبولش کنن.

من قیافشون برام مهم نیس.

اما میخوام بدونید که نمیتونید بگید عمل نکردن.

اینکه عمل کردن کاااااااملا ضایع هست.

وینتر یکم عمل کرده،ولی کارینا خیلییییییییییی تغییر کرده.

من این تغییر رو‌ به بلوغشون نمیگیرم.

بلوغ بی تاثیر نیس.

ولی آدم با بلوغ انقدر هم تغییر نمیکنه.

من رک حرفامو بهتون زدم،ولی قصدم هیت نبوده چون بدم میاد هیت بدم،فقط خواستم بدونید که بیشتر آیدلا عمل کردن،اس ام کمپانیه چندشیه،ازش بعید نیس که دخترای اسپا رو زور کررده باشه که عمل کنن.

خلاصه که دیگه همین



جیزل که کامل عمله 😂💔

خیلی ها عمل کردم به نظرم مهم نی...

من که کارینا و نینگ نینگ و وینتر و جیزلو خیلی می خوام خوشگلن چه کمی عمل چه کلی چه هیچی...

اونی هم که به خوشگلی شون گیر می ده مجبور نیس نگاشون کنه🤗

 

دیدی لباسای تکراری همش می پوشن؟

با دواستایلشون ۵ بار اجرا کردن!بنظرم عجیبه اون همه پول حتمن دادن برا آواتار الان پول برا لباس نمی دن 

اوهوم 😍✋🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

نمیدونم قضیه اینا چیه 👀
آربی دبلیو پول کم میاره پرپل کیس لباس ندارن
آخه اس ام واسه چی 👀💔

من کار به بدون میکاپ یا میکاپ بودن کارینا ندارم،کلا میگم،کارینا همش عمله.

همه ی اعضاب اسپا عملن.

کلا اس ام فقط قیافه براش مهمه،من آهنگاشون و دنساشونو دوس دارم و اصلا چهرشون برام مهم نیس.

چون عمل خیلی عادیه برام.

کلا اس ام که کمپانیه افتضاااااحیه.

جی وای پی هم اوکی نیستم باهاش.

وایجی رو‌ دوس دارم با اینکه اونم اوکی نیس.

اما خودمونیما،هایب(همون بیگ هیت خودمون) واقعا کمپانی خوبیه،حیف پسر نیستم برم کار آموز شم😂😂😂😂

فقط بیگ هیت(هایب) یکمی خصیصه که اونم عادیه😂

اوهوم 👀

وای دیقا
بیگ هیت عالیه
واقعا حیف شد پسر نیستم
بیا بریم خودمونو جای پسرا جا بزنیم بریم بیگ هیت 😂😂😂😂😂😂
دختر بودن بعنوان آیدل خیلی خوبه ها
لباسا و کانسپتاشون واقعا قشنگه
ولی پسر بودنشم خیلیییی باحاله 😂😂
من دلم میخواست هردو رو داشته باشم

مثلا برم اول بعنوان یه پسر سولو دبیو کنم
بعد بعنوان دختر تو یه گروه جدید
چیزی هم آشکار یا پنهان نمیکنم ها
فقط اگر فنا حدس بزنن و بپرسن هردوتاتون یه نفرین یا کدومت واقعیه پسره یا دختره؟
اونموقع اعلام میکنم همه چیو 😂😂🤷🏻‍♀️

باشه بریم،فقط من نه کره ای سرم میشه نه انگلیسی😂😂😂

خودم برات ترجمه میکنم 😂😂😂🚶🏻‍♀️

اوکیه😂😂😂

😂🤝🏻

خیلی خوشگلن😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍 من ک باورم نمیشه عمل کردن😱

آره والا 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan