شباهت چا اونوو (astro) و بیونگ چان (victon)

اولا بگین کدوم کدومه؟

اونوو (Astro)

و

بیونگ چان (Victon)

کدوم؟ شبیهن مگه نه؟ 👀👀👀

اتفاقا همسن هم هستن 97 لاین

و دوتاشون هم ویژوال گروهاشونن

مینهیون نیواست هم ویژواله اونم خیلی کم شبیه اونوو عه یعنی اگر شبیه ویژوال باشی ویژوالی... 👀🤷🏻‍♀️

 

و حالا این

این بگین کدومشونه

اونوو یا بیونگ چان؟ 

  • ivanka ♡♡

عکس اولی، سمت چپ اونوو و سمت راست بیونگچان:″)

 

و اون... بیونگچانه!

واو آفرین 👏🏻👏🏻

بیونگچانی جوجه کیوت خودمههههخخوینیویویتیوید:")

یسسسسس 💖👏🏻
چهارشنبه ۳ آذر ۰۰ , ۱۳:۴۰ 𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆

بیونگ چان؟

آره 👌🏻💃🏻

سمت چپی اوون وو عه 

و این عکس آخری هم اوون وو نی یس؟

عه خوب میشناسیش ها آفرین 😍👏🏻

بیونگچان؟

یس 👏🏻👏🏻👏🏻💙
چهارشنبه ۳ آذر ۰۰ , ۱۴:۱۳ 𝐶ℎ𝑜 𝑀𝑖𝑦𝑒𝑜𝑛 ꨄ︎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

جهیونم خیلی شبیه این سه نفره اونی ایوانکا اگه دقت کنی 

جهیون انسیتی؟
تاحالا بهش فکر نکرده بودم... 

اونوو؟

بیونگ چان *-* 💖

این ۶۰ درصد بیونگ چانه 😂

من بیونگ چان رو نمیشناسم ولی تو نت که سرچ کردم فقط تو بعضی ژست هاش شبیهشه 

از نمیرخ شبیه تره 

ولی در کل اگه از این عکس های غلط انداز مث اینی که گذاشتی نباشه میشه تشخیصشون داد بیونگ چان چال گونه داره اما اون وو نداره فک کنم

درسته 😂😂
آره یکی از دلیلاش فکشونه
فک بیونگ چان وی شکل تره
لبش هم از جلو معلومه که فرق داره
عمدی بود 😂😂😂
آره 😍😍👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
چهارشنبه ۳ آذر ۰۰ , ۱۴:۳۴ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

قرمزه بیونگ چانه"-"

اون دوتای دیگه اون وو"-"

درسته؟"-"

به نظر من خیلی شبیه نیستن"-"

ولی جفتشون کراشن:>

قرمزه بیونگ چانه پایینی هم بیونگ چانه *-* 💙🌈

اوهوم
خیلیییی

واو واقعا شبیه هم بنظر میان . سمت چپی اونوو عه 

عکس دوم رو نمیدونم واقعاااااا 

عرررر سختهههه ولی فکر کنم بیونگ چان باشه 

درستههههه 
عمدا اینو گذاشتم 😂
یسسس 💃🏻💃🏻💖

سمت راستیه همونی که پیراهنش قرمزه بیونگچانه( که البته نمیشناسمش) سمت چپیه پیراهن سفیده اون واسه. اون عکس آخر هم که بیونگچانه

درسته
درسته آفرین 😍👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

بیونگ چانه

تو عکس اولم اونی ک لباسش قرمزه بیونگ چانه

 

یس درسته 👏🏻💃🏻

همه درست گفتن الا من از خودم نا امید شدم😂

نهههه بابااااا
نکن نگو دخترم عیب نداره 👏🏻💕
دونفر اشتب گفتن فک کنم
وای چه وب خوبی دارییییییییییی 😧😧😧😧💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
عالیههههه 

مرسییی;'')

فدات^3^

💖💖
😍💃🏻💃🏻

هق فرزندم کیه که حاله های چا اوون وو رو نشناسه 🥲💕

لترزمتهببهسبمخهببتمهبیهتمبیتتهبممیهتسمبهتمتهسبمسبتهمبهستبمسهتهسمبتبمیتهبمستهبمتهسب،سهتبمستهس،تبه

یسسسس >~<
حیسحنیحبحیخعچفجخجایجنقفخلحاچا۹ق۹ق
از یک نینی آروها و مادر ویکتن چه انتظاری بیب 😎🔥؟
😂😂😂😂 زرت://
یس یس 😎😎✋🏻
😂😂😂
چهارشنبه ۳ آذر ۰۰ , ۲۲:۴۵ 𝐶ℎ𝑜 𝑀𝑖𝑦𝑒𝑜𝑛 ꨄ︎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اره جهیون ان سی تی 

ببین خودت اونی

 

 

هانسولو میشناسی؟ همونی که با ان سی تی کاراموز بود تو ریلیت شوهای قبل دیبیو پسراهم بود 

اون خیلی شبیه یوتائه 

اریک و جنو هم خیلی شبیهمن 

دویونگ به یکی از اعضا اس اف ناین  خیلی شبیه بود ولی یادم نیست 

وندی و رنجونم خیلی شبیه همن 

لوکاس و مینهو هم شبیه همن 

 

 

اووووووووووووووووو راست میگیاااااااااا
اونم همسن اونوو عه 😂🤷🏻‍♀️

آره آره
اونام خیلی شبیهن
اممممم شاید جه یون منظورته 👀👀
عه راستییییی 👀👀👀👀👀
چهارشنبه ۳ آذر ۰۰ , ۲۳:۰۱ 𝐶ℎ𝑜 𝑀𝑖𝑦𝑒𝑜𝑛 ꨄ︎ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

اره هر دوتاشون مال ۹۷ لاینن 

اره اره 

شاید همزادن باهم این ایدلا؟

😂😂😂
شاید 😂😂😂🤷🏻‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan