آیدلای با اسم های مخفف

آیدل هایی که اسم استیج مخفف دارن... (یک، یا دو حرف انگلیسی)

 

✏ دو حرفی :

BM کارد

IM منستا ایکس

BI آیکن

DK آیکن

DK سونتین

IN اسکیز

JB گاتسون

CL توانی وان

GD بیگ بنگ

RM بی تی اس

DO اکسو

EU اورگلو

IU سولولیست

MJ آسترو

JR نیواست

LE اکساید

...

 

✏ یک حرفی :

L اینفینایت

N ویکس

J آیکن

Q دبویز

V بی تی اس

J استیسی

Y گلدن چایلد

...

 

پ.ن: همینارو بلدم تقریبا همه معروفارو گفتم، خیلی جالبه ببین چقد دور و برمون ازیناست و خودمون حواسمون نیست 😂😂😂👾

پ.ن2: همش اطلاعات خودمه :/ محض اطلاع که الکی بدون شناختن نیومدم اسم بگم... من فن تک تک گروها و آیدلای بالا هستم :/

 

  • ivanka ♡♡
سه شنبه ۹ آذر ۰۰ , ۱۴:۵۷ 𝑨𝒓𝒎𝒊𝒕𝒂 𝑳𝒆𝒆

حهف4صدمسلکقخقتیبس

سجحییجهلخیدترحیص۷حهچخاچخللخ

من موقع آشنایی با آیکون : عههه اینا عم دونگهیوک دارن؟

خب با دونگهیوک خودمون قاطی میشه که

عه اسم استیج داره خب خوبه

اسم استیجش دی کی عه..

من :

انسیتی :

سونتین :

آیکون :

😂😂😂😂😂😂😂
جررررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂
آره آره... تازه هردوشون هم مکنه هایی به نام چان دارن 😂😂🤣🤣
میدونی دینو با چانوو دوسته 👀😂
سال دبیوشون هم یکیه 😂

Y گلدن چایلد هم هس 

ها آره 🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

اسم های اینا رو چجوری حفظ کنم؟😁😆😅 جدا از شوخی تمام حروف الفبا انگلیسی رو استفاده کردن☺😚😊شما فن کدوما هستید؟ من فن همشونم به غیر از نوایست و بیگ بنگ و ایکن یه وقت فکر نکنی من انتی فن این سه تا هستم نه فقط از این سه گروه تا حالااهنگ گوش ندادم

😂😂😂😂
من فن همه ی همه شون هستم (تو پ ن گفتم)
آیکن و بیگ بنگ هم کمپانی های بلک پینکن
بیگ بنگ.... معروف ترین گروه نسل دو کیپاپه پیشنهاد میکنم حتما بشناس
آیکن هم خیلی خیلی معروفه اونم بشناس هردوتاش کمپانی وای جی ان
نیواست هم هم کمپانی سونتین (سونبه شون) هست که الان مال بیگ هیتن

چانوو مکنه آیکون بود؟؟

عهههه با هم رفیقنن؟؟

لسمشلمشمهپهش اوخودااا گوگووول :"))

عه اره جفتشون 2015 ان :"))

یس *-*
آره 😂😂😂
اوهوممم >~<
🙂🤝🏻

جینهوان Jay عه نه J اونی😅

آره میدونم ولی حسابش کردم
کی شاینی چون e داشت نشد حیف... 😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan