این ویدیو رو "حتما حتما حتما" ببینین خیلی لجندری شده 👇🏻

این اجرا کاور دوتا دختره از nonstop اوه مای گرل

ولی یه کاور عادی نیست...  خیلی هم لجندری شده

خودتون ببینید میفهمید دلیل معروف شدنش چیه

کلیک (پخش آنلاینه)

حتما ببینینش :) 🤷🏻‍♀️ ^-^ 🤷🏻‍♀️ ^-^ 🤷🏻‍♀️

+ اینم اضافه کنم توی تلویزیون (شبکه mbc اجرا کردن)

 

پ.ن: احتمال زیاد گیج میشین اگر گیج شدین کامنتارو بخونین (ولی اول خود ویدیو رو ببینین :/)

  • ivanka ♡♡

طبیعیه من هیچی نفهمیدم ازش؟😐💔

وضع خوندنشون وخیمه 😂🤝🏻

بعد اونوقت چرا؟؟)اون ایموجیه که دستش زیر چونشه(

لجندری از نوع منفی میباشد... :)

رپشون باحال بود، اما توی ووکال نوپ ._.

به دلم نچسبید ._. ولی از رپشون خوشم اومد !!

آره رپشون خوبه
فقط میخوام بدونم مربی شون چه غلطی داشته میکرده
که بدون تمرین فرستادشون رو تلویزیون :/

عهههه جرررررر من دوساعت داشتم فکر میکردم چیشون خوبه...=/

ربدمال نمودن به نان استاپ...

جرررررررررر هرچی سعی کردم توضیح بدم اسپویل میشد دیگه هیچ نگفتم 😂😂
دقیقا :/ 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

یه لحظه فکر کنم از بیت عقب موندن...

صداشون ... خدایا ... من برم با آب مقدس سر و صورتمو بشورم...

آره خیلی جاهاش اینجور شد 🙄🙄💔
اون که موهاش بسته دیگه افتضاح از ریتم خارج میشد
اون یکی حداقل های نوتش خوبه استعداد ووکال داره
ولی بنظرم حتی زحمت نکشیدن تمرین کنن :/
جررررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂

خدای من اصن چجوری تونستن بیان اجرا کنننننن؟؟؟؟

نان استاپ آخه... حالا مجبور بودن بخونن؟ دنس کاور میکردن خوووو!!

خدای من ... اینا وارد صنعت کیپاپ نشن با این استعداد که چه عرض کنم، ... سوتی هاشون!!! 

خیلی سم بود ولی😂😂

اصن کدوم خری بهشون اجازه داده 😐😑🙄
جرررر همینو بگو والا
بخدا منه صدا گرم نکرده هم بهتر ازینام 😂
وای آرههه 😂😂😂😂😂😂😂😂

اونو که اره خیلی بد بود/:

ولی من دلیل معروف شدنشو نفهمیدم

دلیلش همین بود
یکی از استثنا ها بوده کسی بیاد جلو همه اینقد بد و خنده دار اجرا کنه
دیگه همه جا پخشش کردن 😂
یعنی ساید منفی داشته درواقع

وای خیلی بده

ادم از لحاط روحی اسیب می بینه:(

 

آره بچه هم هستن انگار
وقتی مربیشون به چپش نیست و میزاره اجرا کنن بایدم اینجور شه 😑

آبروی این آهنگ رفت فقط همین...😂🤦🏻‍♀️

جرررر خیلی 😂😂

اگه اینجوریه منم برم خواننده شم

جررررر خوردم قشنگ🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

آره بابا برو 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

ای جان چه کیوت بودن😍😍😍

همین که تو تلویزیون اجرا کردن خوبه دیگه😶...

ووکال شون خوب نبود اصلا😆

 

قدر ایدل هاتون رو بیشتر بدونید چقدر ووکال سختههههه😭😭😭😭😭

دنسشون خوب بود

آره 😂😂

آره واقعا 
مخصوصا اینکه باهاش میرقصن سخت ترش هم میکنه :*<
دنس صحیح

هه

اینجوریاس؟ 

پس من باید برم تو ماما اجرا کنم جرررر 😂😂😂😂

برو 😂😂😂😂😂😂

اون دختره ک موهاشو دم اسبی بسته

چرا رو اعصابمه اه😐

احساس میکنم تمرین نکردن

جررررر 😂😂
اصلا تمرین نکردن

لینک یوته

لینک یوته

خودشونم دارن جر میخورن از خنده

وای این افتضاح بود.فالش،صداهاشون در نمیومد،میلرزید 

ولی دنسشون بد نبود واقعن

 

 

آره 😑😑😑💔💔💔💔💔💔

نه بد نبود 👌🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan