استایل توایس #3 + سیسوووووو

⚡ پارت سوم : چه یونگ ⚡

 

چیزی که چه یونگ همیشه داره، تکه هایی از لباسش به گردنش و شونه هاش وصل میشن

ایناها

 

ساینتیست 👆🏻

 

ساینتیست 👆🏻

 

د فیلز 👆🏻

 

پرفکت ورلد 👆🏻

 

کورا کورا 👆🏻

 

الکل فری 👆🏻

 

بتر 👆🏻

 

آی کنت استاپ می 👆🏻

 

عرررررررر من عاشق این استایلم

همیشه عاشق لباسای چه یونگم

مخصوصا کورا کورا، عااااشق لباسش شدم...

😍😍😍😍😍💘💘💘💘💘💘

 

 

+

سیسوووووووووووووووووووووووو

چقد قالب وب بیبی قشنگ شدههههههه

دستت درد نکنهههههههههههههههههههههه

تازه رفتم تو دیدم قالبو عوض کردیییی

خدایی سورپرایز شدممممممممممممممم

کوماوووووو 😍😍💖💖💖💖💖💖

  • ivanka ♡♡

عالی!!!

یههه *-*

واو استایلای چه یونگ واقعا قشنگن^^

خیلیییی

منم عاشق این استایلم😍😍😍

خیلی قشنگه😍😍😍😍😍

منمممم
خخخخخخیلی *-*
دوشنبه ۱۵ آذر ۰۰ , ۱۷:۴۳ 𝑀𝑜𝓂𝑜𝓇𝒾𝓃𝑔 :) ♠️❄

چه یونگگگگگ بایسسسس خوشگلم *_*

خداروشکر بایس داری 
من هنوز که هنوزه بایس ندارم بعد از 5 سال 😂😂🤷🏻‍♀️

میشه برا نایون رو بزاری بعدی🥺😂

اگر آماده شد میزارمش 💕

پریسا TT

من یه زمانی خیلییییییییی از چیونگ بدم میومدددد

نمیدونمم چرا...

اما الان میرم ام ویای توایسو فقط بخاطر چیونگ میبینمTT

عرررررررر 😭😭😭😭
کنچانا اشکال نداله T~T

واوووو hate to love 😍😍😍😍
عرررررر 😍😍😍💃🏻💃🏻💃🏻

منم موقعیت مشابه دارم
تن... :* 😭
دوشنبه ۱۵ آذر ۰۰ , ۲۰:۰۶ عروسک لاما بلا پورچ 🦙🧁 🌈🧋

عرر الهی فدات شم بایس قشنگممممممم

عللللللللل *-* 💖💖

به نظر من چائه یانگ کاریزماتیکه و همه جور لباس بهش میاد🥰😍🤩 استایلش رو توی ام اوی I can't  stop me دوست داشتم☺😚😊

اوهوم 😍😍
من همه جااا *-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan