بشتابید تست شناخت آیدل ها بر اساس تغییر جنسیت آوردم 😎👏🏻

همون که تو عنوان گفتم :/

ایمیل ازتون نمیخواد و ثبت هم نمیشه

پس لطفا نگران نباشید و بدید

اتفاقا خوشحال هم میشم اگه بگین چند شدین ^-^

اینو هم من درستش کردم اگه راحت نبودین منه بدبخت را تو دلتون فحش ندهید :/

کلیک

  • ivanka ♡♡

جاناااا قالببببببب !!!!!!

ننه جیسونگ با مو خیلی مسمشحسنژحسپسمسسن عهههه:″)))))

 

من برم بدم میام میگم~~~

یس 😂
جررر خیلی کیوت شده *-*

اوک *-* 💖

گاهیون و جویونو اشتباه گفتممم

شدم 8 از 10:″))))

ولی جویون اگه دختر بشه خیلی تغییر میکنه بخدااا!!

آفرین بر تو 👏🏻👏🏻
از قیافه کاملا مردونه شده کاملا زنونه 😂😂😂

عکس پست که هان جیسونگه ولی فرم ایمیل میخواد :")

یهه *-*
آها پس اون خواستنشو میخواد 👌🏻🤔😂

ولی ثبت نمیشن ایمیلارو بستم که برام نیان بالا بچه ها *-* 💖💖

برای من ثبت نام و اینا میخواست پس اینجا میگمش:"

اولی دویونگه

دومی جیهیو

سومی نه اس اف ناینو میشناسم نه نه دبویز نه سونتین

چهارمی ایرین

پنجمی یونجون

شیشمی نه وکی مکی رو میشناسم نه ای پینک نه کپلر

هفتمی هیونجین

هشتمی گاهیون 

نهمی نمیشناسم باز

دهمی ام فقط لی رو میشناسم که فکر نکنم باشه:"

وات د فاک :/

بله 
بله
اوکی جویون بود *-*
بله
بله
اونم اونجی بود *-*
بله
بله
ایتیز *-*
خودشه لی عه 
خب تقریبا هفت شدی *-* 👏🏻👏🏻👏🏻💕

واییی فقط اون ای پینک رو اشتباه زدم که نمیشناختمش :")

الان دیدم بیشترشونو فنی بقیه هم که استن میکنی جز ای پینک
تسته خیلی بهت میاد 😂😂💕
کنچانا خیلی هم عالی *-* 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

8 شدم😂😂

آفرین بر تو 👏🏻👏🏻👏🏻😂💕

اره اره :")

وای ولی هیون و لی خیلییی ملوس شدننننن

مرسیی :")

خیلییییی 
ولی لی موهاشو بلند نمیکرد که بفهمیم چقددد بهش میاد :*)
*-* 💖💚
چهارشنبه ۸ دی ۰۰ , ۲۲:۲۱ (✿◕‿◕✿) 🌙Black moon🌒

هشت از ده:(

ریدم😐😂

اخریو ک ج اکسو بودی اشتب زدم

و

چیزو

یادم رف

عع

حیح

اها

چیزو

ایتماش رد ولت و کپلر واینا بود اونو اشتب زدم

:`))

 

چرا ناراحت *-* خوبه که *-*

اوهوم
فک کنم آیرینو میگی 

آفلین *-* 👏🏻👏🏻

پشمام همه رو درست گفتم 👀😂🍂

واوووو پشمای من هم 😍👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
تو دیگه هزار آفرین *-* 
چهارشنبه ۸ دی ۰۰ , ۲۳:۱۶ ᭙ꪖ𝕥ꫀ𝕣 ᧁⅈ𝕣ꪶ{ ꪑꪖꫀᦔꫀꫝ

نه از ده یکی رو یادم رفت بزنم خالی موند ಥ‿ಥ 

اووو خوبههه *-* 👏🏻👏🏻❤

هیون چه جیگری میشه😂

اصن اوفف 😂😂😂
پنجشنبه ۹ دی ۰۰ , ۱۲:۰۱ عروسک لاما بلا پورچ 🦙🧁 🌈🧋

ایمیل میخخخخ من رمز هیچ کدوم از ایمیلام یادم نییییی 🫂💔💔💔💔💔💔💔

اوو 👀👀👀👀👀
کنچاما اگه فقط نمیشه ارسال کنی عیب نداره
سوالارو هم نمیبینی؟
پنجشنبه ۹ دی ۰۰ , ۱۵:۳۸ عروسک لاما بلا پورچ 🦙🧁 🌈🧋

نه داداش نمیادددددد🤏🫂🫂🫂💔💔💔

👀👀👀
خب بفرمایین اسکرین شات کلیک
*-* ❤
پنجشنبه ۹ دی ۰۰ , ۱۶:۰۵ عروسک لاما بلا پورچ 🦙🧁 🌈🧋

عه میسیییییییی

*-* 💖💖

9 از 10 

یونهو اصلا و ابدا شبیه نبودددددددد اصلا/=

آفرینننن 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
جررر چشماشو درشت کردن صورتشم گرد شده آرایش غلیظم که.. 😂😂🤣

من همرو درست زدم جز یونهو ایتیز جررررر

 

خیلی تابلو بودن که کی کین😂👌

مخصوصا واس ان سی تی که اصلا از لباسشون معلوم بود 

 

 

آفرین فرزندم*-* 👏🏻👏🏻👏🏻
جرررررررررر آره لباس دویونگ 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

سلام بیبک. منم زدم ۱۰ شدم:) جایزه‌م چی؟

واو آفرین 👏🏻👏🏻👏🏻

جایزه بیا 😂

هلو

من 

همه رو درست زدم😂😂😂

هوووو

سلام
واووو آفرین 😍💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan