جوری که تغییر کمپانی همچین تاثیر خفنی روت میزاره... + یه چیزایی اضافه شد

دانلود موزیک ویدیو DM از Fromis_9

+ سری اول فوتوتیزر هاشون

+ اطلاعات دقیق تر اضافه شد

 # پیشنهادی #

 

موزیک ویدیو :

Download 1080 | 77.78 MB

 

 

توضیحات کامل اینجان :

فرومیس ناین با برنامه Idol School دبیو کرد (که مثل پرودیوس و گرلز پلنت قرار نیست دیسبند بشن 😎) که اول توی Stone دبیو کردن بعد منتقل شدن به Off The Record الانم که دیگه مال Pledis و همچنین آرتیست بیگ هیت محسوب میشن TT 💖💖💖

و اینکه اصلنم روکی نیستن 2018 دبیو کردن و معروفیتشون هم اصلا از بیگ هیت نیست :/ نینی هام خودشون از قبل معروف بودن 😎

و اینکه هرکدوم یه پا ووکال اصلیه واس خودش >_<

 

مکنه شون جیهون 2003ی عه که تو عکس بالا سمت راست نشسته لیدر سِرام (99ی بود؟🤔) وسط وایساده همچنین ویژوال هم هست (اون که سمت راست سرامه هم ویژواله)

دیگه حال ندارم زر بزنم :/

 

 


و کانسپتشون اینقد جالب و متفاوته که میخواستم یه پست براش بزارم ولی فعلا فعلنا گشادیم میاد :/

خب این تغییر کمپانی یه تفاوت ایجاد کرده که کانسپتشون خیلی عوض شده و مخصوصا فوتوتیزراشون اینقد 🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️ فرق کرده... کیوت که بودن و هستن این به کنار

لباساشون دقت کنین.. خیلی لول بالاتری داره نسبت به قبلا .. این نشانه ی پولدار بودن پلدیسه که ایول مرسی که از پولت براشون مایه میزاری 💃🏻👏🏻

و فوتوتیزرای جدید اونقد وایب گرل کراش دارن که نگو

ام وی هنوز نمیدونم باید جدیده بیاد تا متوجه بشم

پلدیس لطفا.. ازت میخوام مراقب دخترام باشی من واقعا دوستشون دارم و میخوام برام بمونن.. بلایی که سر پریستین اومد.. دخترامو از اون اتفاق محافظت کن لطفا..💔

 

خب دیگه زر بسه بریم فوتو ها رو بزارم :/

خدایی ویژوالو ببین :*)

 

  • ivanka ♡♡

من تازه فنشون شدم:")

یعنی تقریبا ۲ ماهه

و خیلی واسشون دارممممم:")

و اینکه خدا رو شکر پلدیس لاقل داره یکم بهتر می شه:/💔❤

من ازونموقع که ام وی feel good اومد فن شدم *-*
هوممممم :*) 💖💖💖💖💖
آره البته واسه پسرا همیشه خوب بودا طوری که هردو گروهش تمدید کردن
ولی خب واس دختراش انگار بده :/ این و جوپ باید یکی میشدن دوتاش همو خنثی میکردن برابر میشدن :/
آها نانا هم که میدونی الان چندمین بارشه که تمدید میکنه کویین پلدیس 😂😂

لعنت چ خوشگلن اینا

خیلی خوشگلننن :*)

اینا چ سالی دبیو کردن؟

فک کنم 2018 بود

سویئون قرار بود با بیبی مان دبیو کنه (سال ۲۰۱۷)

ولی وایجی بهش گفت استعداد کافی نداری و رفت یه کمپانی دیگه و با فرامیس ۹ دبیو کرد! :)

قشنگه نه‌؟یا خنده داره؟ :)

بایس منه که
:/
:/
:/
حقیقتش من پوکرم گرفته :/
://///////// 😐😐😐😐😐😐
ولی فاکککککک بیب مان از 2017 تاحالا آماده ست و دب نمیکنه؟؟؟
فرومیس ناین مث کپلر و آیزیوانه... از یه برنامه که اسمش یادم نیست دبیو کردن :)
استعدادش در حد برنده شدن بود... در حد وای جی نبود هوم :)
دوشنبه ۱۳ دی ۰۰ , ۱۲:۴۲ بلک مونم (هودی مشکی مامان بنگچان)

عرررر زدن

............^^

باز هم عر زدن؟

چقد باحالن

بله عررررررررر خالص
خیلی *-* 💖💃🏻
دوشنبه ۱۳ دی ۰۰ , ۱۳:۳۴ •𝕾𝖍𝖎𝖓 𝕽𝖞𝖚𝖏𝖎𝖓•

چقدر ناززن فنشون نیستم ولی  نمیشناختم

هوممم *-* 👏🏻👏🏻👏🏻
آره خلاصه که با سونتین هم کمپانیه
و دیگه الان جزو گروهای بیگ هیته *-*

پشماممممم

رو هر عکس ۱۰ دقیقه زوم کردم تا تشخیص دادم کدومشون کدومه 😂😍

 

امیدوارم موفق تر از قبل بشن دخترامووون 😍😢

😂😂😂😂😂😂
منم چه یونگ نشناختم بعد پشمام ریخت نوشته لی چه یونگ 😂🤣

همچنیننننن 💖💖💖🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️
دوشنبه ۱۳ دی ۰۰ , ۱۵:۲۰ •𝕾𝖍𝖎𝖓 𝕽𝖞𝖚𝖏𝖎𝖓•

واو عرر*-*

عررر *-* 

من فنشون نیستم ولی چقدر نازن🥰😍🤩 بخصوص  nagyung و saerom☺😚😊

آره *-* 💕

من تازه فنشون شدم این وسط فقط gyuri رو می شناسم هنوز بقیشون رو نمی شناسم😔😔😔 اون لباس قهوه ایه که ایستاده کیه؟ خیلی خوش تیپ و خوش استایله☺😚😊

امممم تو کامنت قبلی گفتی فنشون نیستی ولی الان میگی فنشونی یعنی امروز رفتی فن شدی؟ *-*
اون جیسان اسمشه 💖

حقیقتا این کانسپت خیلی بهترههههههه

آره خیلییییی عالی شدههه :*)

Saerom چه نازه🤗🤗🤗 چجوری تونستی بایس انتخاب کنی؟ من که نتونستم بایس انتخاب کنم از بس همسون ناز و کیوتن☺☺☺ این دومین گروهیه که فنشون شدم و نتونستم بایس انتخاب کنم😝

😂😂😂
دوتا بایس دارم
سویون و چه یونگ 😂
اوهوم... اون یکی چیه *-*
از انسیتی بایس داری؟ 
دوشنبه ۱۳ دی ۰۰ , ۲۳:۴۳ کریستوف کلمب کاشف قاره آفریقا هستم😐🐐

میگم پس استایل توایس چی شددددددد 

 

:|

هنوز آماده نیست 😂💔

گروه اولی که نتونستم بایس انتخاب کنم رو یه راهنمایی می کنم گروه اولی که نتونستم بایس انتخاب کنم یک گروه دخترونه ست که همسون استعداد زیادی دارن گروه سه تا ویژوال داره لیدرسون هم سال ۲۰۲۱  عوض کردن فکر کنم فهمیدی کدوم گروه رو میگم☺😚😊 راجع به انسیتی هم دوتا بایس دارم و یک بایس رکر بایسام و بایس رکرم هر سه شون ویژوال انسیتی هستن🥰😍🤩

آها اورگلو عه؟ 😀

واو اوکی *-* 💕

پلدیس مثه سگ سخت گیره اما درکل خیلی خوب و عخشه :")

آره خدا وکیلی موافقم :*

چه نازن🥰😍🤩jisun چه خوشتیپه☺😚😊

آرههه 😍

مثلا  من فقط سونتینو دیدم

اما برای همون سونتین خیلی بد سخت گیری میکنه

پسرا از دوران کاراموزی تا الان هیچ استراحت طولانی مدت خاصی نداشتن ظاهرا

تایم تمریناشون هم خیلی بالاعه

کلا فشار روشون خیلی زیاده

اما از یه طرف دیگه زورش نمیاد براشون خرج کنه

دست و دلبازه

یا مثلا براشون گویینگ و این ده سوپ رو گذاشت :")

گویینگ تقریبا کل سال داره پخش میشه (شاید به جز سه چهار ماه)
یعنی چقد درگیر ضبطن خدایی.. از یه سال قبل؟ 😂
اوه 👀🤦🏻‍♀️

آزادی هم داره مث بعضیا نیست 😂
میزاره کارای مختلف بکنن و اکانت شخصی و کارای سولو و...

آره پلدیس بچه خوبیه
آرههههه این د سوپ و بعضی قسمتای گویینگ بودجه خیلییی لازم داشتنننن :*)

خوشحالم که اینقد اهمیت بهشون میده که تمدید کردن :*

دختراممممممم TT TT

من برای اینا حتی یک فنسایت دارم از بس نازنن TT TT

هقققق TT TT

البته الان دارن هیت زیاد میگیرن

*-*
موفق باشی ❤😍

آره بخاطر هایب... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan