10 ویژوال برتر آیدل های مرد

 

  • ivanka ♡♡

 همشون رو قبول دارم🥰😍🥰اینا بر اساس استاندردهای زیبایی کره است یا معیارهای زیبایی تو کل جهان؟

منم 

اونجایی که دوتاش بر اساس کره ویژوال نیستن
و ازونجا که رتبه اولشون دقیقا نزدیک ترین به ویژوال کره ست
پس من گیج شدم که کدوم معیاره 😂

 آساهی و هاروتو ای ننه ♥ *-*

*-* 💃🏻💃🏻💃🏻

الحق که همشون ویژوال شدیدن

دقیقااا 👏🏻💖🙆🏻‍♀️

ترژر پسرامم

جای سونتین خالیا

هومم >_<
آره سه تا از ویژوالای سونتین جا موندن 👀😂

هیق

13 تاشون😭😭😭

اوهوممم *-* ❤🚶🏻‍♀️

مینگیو  و تیونگ هم هستن🥰 ای جان😚☺😊آساهی هم تو لیسته؟ ایول🤩

آرهههههه عشقای منننننن
😍👏🏻👏🏻👏🏻

بومین گلدن چایلد 

یونجون تی اکس تی 

واقعا ایناعم ویژوالن

وای آرهههه
اونقدی که یونجون دل منو برده ها... دیروز واسه هزارمین بار روش کراش زدممم :*)

واییی دیقا

کلا کل کیپاپ ویژوالن اصلا

اوهوم :*)))) 💖🙆🏻‍♀️

خوبه بایسای من توی این لیست هستن نگم کیان که دعوا نشه 😅🤣😂فقط جای xion و dongmyeong توی این لیست خالیه😭😭😭

دعوا نمیشه (خودم بهت قول میدم) بگو همه رو بگو ^^ 💖
وای اوهوم 👀👌🏻

چرا جین بی تی اس جز این لیست نیست؟ اونم جز ویژوال لاین بی تی اس هستش☺☺☺

احتمالا رتبه ش بعد از 10 بوده که نیستش 👌🏻

آساهی قبول دارم خوشگله ولی چون توی لیست ویژوالای ترژر نبود آه می کشیدم :")

برم جشن بگیرم :')

آخه آساهی زیادی ناناسه

 

هاروتو زیادی ویژواله واسه سوم بودنننننننننننن 

 

لعنت به ترژر که این همه اعضاش ویژالنننن

 

هیونجین که ویژوال به دنیا اومده :")

 

جاست اون وو

اگه اون وو نبود نفر اول که اصلن نمیشد :")

 

تیونگ ان سی تی ام هست که :")

هعی ...

کیپاپ خیلی ویژوال دارهههههههه

 

هست.... آساهی تو لیست ویژوالای ترژر هستش 
چهارتان جونکیو ماشیهو آساهی هاروتو
یسسسس *-* 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

آرههههههه :*)))))
😂😂

بله :)

هومممم 💖💖💖💖🙆🏻‍♀️

وقتی همه ی فرزندات در این لیستن:>

دقیقا 😂😂👌🏻

عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر.جیییییییییییییییییییییییییییییییییییییک.هیونجیییییییییییییییییییییییییییییییین .ولی جییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییک😭😭😭😭😭😭😭دورتون بگردم پسرای نازنینم.عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

یسسسسسس عررررررررررزززززززز 💖💖💖💖💖💖

راستی یه سوال نظرت در مورد bts چیه؟ درمورد تاکسیک آرمی هایی که حتی به bts و فندم خودشون رحم ندارنم ، نمیگمااا.... خود bts^^

خوبه...
اوهوم
خودش خوبه دوستشون دارم بایس هم دارم حتی یکیشونم الگومه (دیگه ازین به بعد جلوی بقیه نه میگم بایسم کیه و نه الگوم...)
ولی خب میدونی الان که از فندوم درومدم هرلحظه ممکنه نظرم راجبشون تغییر کنه
چیزایی که قبل از آرمی شدنم تو ذهنم بودن دوباره برگشتن
آرمی که شدم جلوی خیلی افکارمو گرفتم که الان میبینم چه چیزایی تو دلم بوده و به خودم اجازه یادآوریشونو نمیدادم
ولی خب الان آزادم افکارم راحت میان و میرن
فن بودن کار سختیه... از همه لحاظ... از همون اولشم آرمی شدنم اشتباه بود... برام سخت بود یه فن خوب باشم
ولی خب بازم هنوز یه هیتر نیستم و استنشون هم میکنم ^^ ❤

هیچی جای ویژوال اکسو رو نمیگیره 😶🤧

🤧🤧🤧🤧🤧👌🏻👌🏻

هوم گود^^

^^ 💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan