پشمام بالاخره پیداش کردم کیا با این بزرگ شدن؟ (همه بیاین)

ببین مطمئنم اگر اهل اسباب بازی بودین اینو قطعا شنیدین

یه گوشی پلاستیکی هایی بودن آهنگ پخش میکردن..

این و گانگنام استایل همیشه تو بلندگو اسباب بازیا بودن یادتونه؟

کلیک *-*

چقد که من دنبال این نگشتم 😂🤦🏻‍♀️

جرررررر میدونین چیشد که پیداش کردم

تو یوت دنبال چیزای بچگونه بودم مثلا باربی و اسباب بازی و اینا (درک کنین کودک درون من بعضی وقتا بیش فعال میشه 😂) بعد یوت خودش یهو واسم آوردش

*قیافه من : 🤯🤯🤯🤯 خودشهههه

شما هم شنیدینش نه؟ 😂✋🏻

 

پ.ن: یچی بگم؟ یوت تازه یه بارم امروز پیشنهاد داد یوتیوب کودکان نصب کنم :////// آقا جان منو بچه گیر آوردی؟ :/ (مدیونین اگ مسخرم کنین 😂)

  • ivanka ♡♡

وای ایوانکا XDDD

😂💖

برای من دائم بیبی شارک رو میورد😆😆😆درباره ویدیو که گذاشتی حرفی برای گفتن ندارم🤣🤣🤣

من اصن بیبی شارکو تو بچگیم نشنیده بودم 
اولین بار همین دوسال پیش شنیدمش *-*
😂
چهارشنبه ۲۲ دی ۰۰ , ۱۳:۳۶ •𝕾𝖍𝖎𝖓 𝕽𝖞𝖚𝖏𝖎𝖓•

وای جرررر   ارههه 😂😂

😂😂😂👌🏻

اوکی ولی ام وی عه خیلی سم و منحرف بود -_-😂

کنچانا ما فقط دراز شدیم هنوز بچه ایم :/

دیقا توهم قبول داری پس 👀👀👀
حتی لیریکش میگه که من دنبال مرد نمد چی چی میگردم :/
هم این هم گانگنام استایل موضوعشون همینه ما با چی بزرگ میشدیم الله اکبر 😂😂
جرررررررررررررر 😂🤣✋🏻

وااااااای پشمااااام این آهنگههههههههههه

وای خداااااا من چقد روش کراش داشتممممممممم عععیهسخژنسحینیمیسم

دلم براش تنگ شده بود:″)))

پشمای من هم *-* 🍃
منمممم 😂💖✋🏻
آها الان یادم اومد... نات یور باربی گرل اوا مکس هم بودش 👀🤔

چرا پیامم خصوصی آومد😑

عه کنچانا *-*

من یه اسباب بازی داشتمکه مثل یه توپ کوچولو بود ولی فلزی و پلاستیکی .... اما نکتش اینجاس که فقط یه وسیله ی کروی نبود ، درواقع کله ی پی اس وای بود🤣 وقتی اینو میچرخوندی گانگنام استایل پخش میکرد😂 از وقتی کیپاپر شدم تازه فهمیدم چه چیز ارزشمندی بوده و الان ارزوشو دارم😂

وای جررررررررررررر 👀😂🤣🤣🤣
منم هنوز که هنوزه باورم نمیشه
چیزی که اون همه مدت تو خونه هممون پر بوده درواقع از کیپاپ بوده
یعنی حتی الان مامان بابای من که از کیپاپ خوششون نمیاد خودشون یه پا کیپاپر بودن که اینو واس من خریدن 😂😎

واییی جررررر

من ازینا خیلی داشتم

باتریاشم ازین گردی کوچولوعا بود

بعد من این آیاآیاآیایآی یادم بود😂😂😂😂

جرررررر

چ سمی بود قبل کلاس زبانم اینننننن

وای جر یوت کودکان؟😐💔😂

😂😂😂👌🏻👌🏻👌🏻

جرررررررر آره 😂😂🤦🏻‍♀️

من هنوزم ازین گوشیا دارمممم
ناموصا  فقط سایزمون بزرگ میشه اونی وجود نداشته ی و تو کلمون هیچی

واووووووووووووووووووو 😍😍😍😍
جرر دیقا 😂😂😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
شنبه ۲۵ دی ۰۰ , ۲۳:۴۵ 𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

وای خدا این آهنگه کراش بچگیام🤣

عررر و جررررررر 😂😂❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan