صورت V شکل دقیقا یعنی چی؟

عکس بالا رو ببینین

صورت وی شکل یعنی

دو طرف صورتت موازی خطوط وی باشه

نه یعنی فک تیز باشه شکل وی !!!

پس همچین چیزی به عمل نیاز نداره اوکی؟

فقط با لاغریه

مهم نی اگه چونه تون گرده (البته فک کنم فک مستطیلی شکل وی درنیاد 👀🤔)

________________________

 

یه سری بیربط اضاف کنم 🚶🏻‍♀️

میدونین دیگه.. چون کره ایا صورتشون برخلاف بدنشون تپله، این لاغریه شده معیار زیبایی براشون..

هر معیار زیبایی بیشتر گزینه هاش بر اساس کمبود عه

الان خودمون ایرانیا تا بزرگ میشیم صورتمون لاغر میشه... واس همین صورت گرد و تپل برامون معیار زیباییه.. دقت کردین بعضیا دارن ژل تزریق میکنن تا صورتشون تپل شه؟

 

ایرانیا چرا دماغ کوچیک معیارشونه؟ چون دماغ گنده ن جررررررر :///// چرا چشم رنگی، قد بلند، موی زرد، و... معیارشونه؟ چون اکثرا ندارنش

کره ایا چرا قد بلند معیارشونه چون کوتاهن... چرا پلک دوم، چشم درشت، و... چون اونام اکثرا ندارن 

 

و اینکه اگر برین ظاهر ایده آل پسرای کره رو ببینین.... دیقا همیناست !!!!!!!!!!!!!!!! و من اونموقع فهمیدم که این استانداردا (مال دخترا) همه بر اساس علایق پسراشونه

آیدلای دختر باید جوری باشن که پسراشون خوششون بیاد یعنی اون همه زحمت عمل و اینا واسه... اصن من حرفی ندارم واس گفتن 👀🤦🏻‍♀️

 

 

 

 

* دقت 👇🏻 *

یه چیز بگم؟ *-*

پسرای کره ای وقتی عکس دخترای ایرانی (با همون حجاب نصفه نیمه خودمون XD) رو دیدن گفتن چه دخترای ایرانی خوشگلن

اصن میدونین ینی چی ینی ما به استانداردا کره میایم گرفتین چیشد؟

پس هرکی نگرانه دیگه نباشه ^●^

  • ivanka ♡♡

چونه من تقریبا اینچوریه..

نمیدونم چجوری توصیفش کنم :"

 

 

آره اینو کاملاا موافقمم

کنچانا یجورایی فهمیدم *-*
من صورتم گرده با اینکه چاق نیستم ولی استخون بندیم وی شکله

👀👌🏻👌🏻

واقعا جو نگرفته منو و نمیخوام اینو بگم که فک کنید خودشیفتم یا هرچی :"

اما چونه و نصفه پلیینی صورتم شبیه جمینه :"

جمین رو دیدی خط فک تیزی نداره :")

😂😂 میدانم میدانم فرزندم 💖
واو یس پس عر داری *-* 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻
آره ولی لنتی خوشگل خیلی وی عه :*)
*کسی که عکس جمین رو بک گراند گوشیشه و هی میزنه رو دکمه هوم تا قیافه شو برانداز کنه و بیاد*

خب خوبه میخواستم برم کره رل بزنم فقط نگران این بودم که به استاندارداشون میخورم یا نه🤣

جررررررررر 😂😂

اوخی صورتای گرد کیوتننTT

 

نه در حد عر دار بودن نیست😂😂

اما خودم به نظرم قشنگ ترین بخش صورتم همون فک و چونمه *-*

اوهوم :")

ببین دقیقا همینجوری طور..

😂😂💖

😂
خب... میگم عر داری هی بگو نه 😂🚶🏻‍♀️

اووو ایولللل *-* ✋🏻✋🏻✋🏻
پنجشنبه ۲۳ دی ۰۰ , ۱۱:۲۷ صتی مظلوم .... ( یوت ندارم هی لینک یوت ندین میام یوتتون میکنم 😑💔)

کی میریم کره ایشالا؟😂💔

سوال منم همینه دیقا کی؟ 😂😂😂
پنجشنبه ۲۳ دی ۰۰ , ۱۲:۱۳ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

منی که صورتم گردهTT

البته بیشتر بیضیه ولی لُپوام زیادی:" راه کار برای لاغر کردن صورت سراغ ندارید؟")

عیب نداره *-*
کیوت 😂💖
صورتتو لاغر نکن بزرگ که بشی همش میخوابه
اگه الان صورتتو لاغر کنی بعدا کل ماهیچه های صورتت تحلیل میرن استخونی میشی یعنی منظورم اینه اصلا اینکارو نکن پشیمونی داره
الانم آیدلای کم سن و سال همه صورتشون تپله کسی هم کاریشون نداره *-*
پنجشنبه ۲۳ دی ۰۰ , ۱۳:۵۹ 아무도 ...جوجه ژداب بیان

صورت من V شکله

واو عر بر تو *-* 💃🏻

من حالت صورتم مثل مال جنیه 

دیدی چجوریه فکش ... مال منم اونجوریه

آره آره اوکی *-*

عرررر

میدونی همین پستتو بابامو از ورشکستگی نجات داد؟😐😂

من صورتم تپلیه ینی چاق نبستا لپ زیاد دارم😐💔

بعد از ابتدایی همه لپامو میکشن😐💔

میخاستم بزرگ شدم عمل کنم😐💔

 

جرررررررر خدایا 😂😂😂😂
اگه خودت تپل نیستی صورتت مشکل نداره
خیالت راحت 😂❤

من فقط چندتا از معیار های زیبایی کره ای دارم مثل: قد بلند، اندام لاغر، پوستم نه زیاد تیره ست نه مثل ماسته متسفانه صورتم درازه ولی همه فکر می کنن سنم کمتره یعنی جوونتر از سنم می زنم😁😁😁

خوبه خوبی *-*
اونم به به 😍👏🏻
جمعه ۲۴ دی ۰۰ , ۱۰:۵۳ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 𝐀𝐲𝐬𝐚

خدا کنه اینجوری شه..چون اگه نشه منم مث این دوست عزیز چند کامنت بالاتر میرم عمل میکنم😂

جرررررر چرا خب 😂😂
بهرحال خیلی از ویژوالا فکشون وی نیست 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan