خبر جدید راجب سریال dear.m

راجب پخش سریال Dear.M (با بازی جهیون NCT)

 

کی بی اس (KBS) گفته تا وقتی که مشکلات قلدری پارک هیه سو (بازیگر نقش اول زن سریال) حل نشه سریال پخش نمیشه

و این یعنی از پخشش صرفه نظر نکردن (البته فعلا)

فک کنم کارشون به دادگاه و اینا کشیده حالا دقیق یادم نیست ولی -اگه برعکس نگفته باشم- شاکی بازیگر و کمپانیش هستن که از اون طرف شکایت کردن

 

 

 

 

 

 

+

هعی...

من میخوام ببینم اینو زودتر

من جهیونمو میخوامممممممم 😭🤧

خدایااا به دخترم کمک کن مشکلش حل شه 😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔

ببین من قول میدم هر هفته نگاهش کنم قول میدم با کیفیت 144 نگاهش نکنم از بازی و ولگردی تو پین و یوت میزنم به جاش اینو با کیفیت بالاتر میبینم قول میدم قدر سریالو بدونم فقط پخشش کنین 😭😭😭🙏🏻

 

پ.ن: قبلا روزی 10 تا سریال مختلف قاتی پاتی میدیدم الان واس یه اسنودراپ هم نت نگه دارم زجر خالصه 🤧

  • ivanka ♡♡

جینهیوکممممم زنزکجرترنرترر

اقا من جینهیوکمو میخواممممم رنرکحرکرنرک

هومممممممم 😭🤧🤧🤧🤧
منممم میخوامممممم 😭

حالا که جهیون توی فیلم بازی می کنه واجب شد برم و این سریال رو ببینم🤩 هیه سو و قلدری؟ امیدوارم حقیقت نداشته باشه☹

😂👌🏻
قلدری هم که قلدری نیست الکی بزرگش میکنن
مثلا طرف کلاس چهارم بوده همکلاسیشو زده اونم بعد از پنجاه سال تازه یادش اومده که آره اون منو زده بود برم جلو مردم خوردش کنم :/

دختره تازه کاره چرا آخه براش شایعه درست می کنن؟😠سوجین جی آیدل رو به خاطر شایعات قلدری از گروه انداختنش بیرون😫امیدوارم برای هیه سو چنین مشکلی پیش نیاد😟

اوهوم 👀

من دارم سر انتشار این سریال و سریال پلیس های تازه کار دنیل تیکه تیکه میشم🥲😭

وای اونم هستتتت *-*
منم 😭😭😭😭😭😭
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan