این کامنتو هم حتما ببینین... (تو بیان خودمون)

تا آخر بخونین پلیززز

+

آخر پستو هم بخونین

بچه ها... ارزش خودتونو بدونین

شما هم آدمین، آیدلا هم آدمن

اینکه اونا آیدل شدن، اینکه خوشگلن، اینکه زندگیشون از شما بهتره که دلیل نمیشه که از شما با ارزش تر باشن... !!

اولا که هرکسی میتونه آیدل شه، ولی الکی نمیشه تلاش و سخت کوشی زیادی میخواد

ولی

ارزش آیدلا از شما بیشتر نیست

که بخاطر اونا، دلتون میخواد حیوون بشین و...

اینقد تحقیر واسه چی؟

 

خب من الان دقیق مثال بزنم که بفهمین

اونموقع که سگ هیونجین مرد، و براش آهنگ خوند

تو کامنتا گفته بودن "کاش سگ بودم" و "سگ هم نشدیم" و...

و من واقعا یادم نیست کیا بودن چون مال خ وقت پیشه

الان کار به میکروفن و بطری آب و اینا ندارمااا وسیله خیلی فرق داره

بحث حیوونه... بخدا ارزش شما از حیوون بیشتره، بخدا ارزشتون بیشتر ازینه که بخاطر آیدلا آرزو کنین حیوون باشین

 

الان میگین من کیپاپر خوبی ام به هیچکس هیت نمیدم فلان بهمان نمیکنم.... ولی کیپاپر کسیه که از آیدلا حمایت میکنه، نه بیشتر و نه کمتر اوکی؟ اگر شما به جای حمایت داری ارزش خودتو میاری پایین خودش یه بی احترامی به آیدلا حساب میشه

 

باور کنین باارزشین

از کجا میگم؟ :)

همین الانشم ارزشتونو بعنوان یه کیپاپر نشون دادین

و مطمئن، استی برای هیونجین خیلی باارزشن

اون هنوز از دستتون نداده ... از کجا میدونین برا شما آهنگ نخونه؟ (خدا نکنه:/ نگاه چکار کردین که مجبورم اینو بگم:/)

فکرشو بکنین.. واقعا دلتون میخواد این اتفاق بیفته؟ تا با چشم خودتون ببینین که از دست دادن استی چقد بیشتر از سگش براش دردناکه؟

پس همچین فکری نکنین :)

 

آیدلا فن هاشونو برای دوست داشتن میخوان، برای خوشحالی و کنار هم بودن میخوان، میخوان فنا دوستشون داشته باشن و ازشون حمایت کنن

نخواستن بپرستنشون که !!!!

نخواستن که خودشونو تحقیر کنن که !!!!

فک میکنین خوششون میاد؟ شما مورد علاقه های آیدلاتونین.. بعد وقتی که به خودتون بی احترامی کنین یعنی به علاقه ی آیدلتون بی احترامی کردین

 

واقعا فاز همچین کسایی رو درک نمیکنم

چرا

واقعا چرا...

 

فقط اینو همیشه یادتون باشه

آیدلا با ارزش تر از شما نیستن

اگر ارزشتون بیشتر ازونا نیست، کمتر هم نیست

ولی بدونین که شما خیلی براشون باارزشین

پس به احترام اونا هم که شده ارزش خودتونو حفظ کنین

 

 

+

شخص کامنت دهنده و همچنین ادمین این وب خیلی خیلیییی ببخشید معذرت میخوام بابت نشون دادن این 🙏🏻💔

...

 

راجب بم سگ جونگکوکه که تو این د سوپ حضور داشت...

خب دیگه حالا این کامنتو ببینین

عین همون حرفایی که واس هیون زدن

خب چرا سگ؟

جونگکوک اسم آرمی رو رو دستاش تتو کرده

نمیفهمین یعنی چی؟ یعنی اون تا همیشه این عشق به آرمی رو رو بند بند انگشتاش همراهش داره

اینکه اسمت رو دستش تتو شده بهتره؟ یا اینکه سگش باشی؟ و حتی متوجه نشی که اون کیه.. و چیه.. و چه ارزشی تو دنیا داره.. حتی نمتونی دوستش هم داشته باشی دیگه...

سگ؟ واقعا؟ :)

  • ivanka ♡♡

راس میگی ولی تا حالا دلم نخواسته حیوونه ایدولا باشم خدایی

والا عقلمو بفروشم به یه حیوون بی عقل ؟

چی بگگم بعضی از فن ها از صد تا هیتر بدترن

اوهوم آفرین بر تو *-*
آره خیلی حرفاشون بدتره 🤦🏻‍♀️

دقیقا -_-

اصن قابل درک نیس حرفاشون :/

+

یه مقاله خفن و کامل از پی نیشن میخوام یونو میخوام فول اطلاعات باشه +-+تنک

منم نمیفهمم 😑🤦🏻‍♀️

من؟ یعنی خودم بزارم یا پیدا کنم برات؟
و از چه لحاظ
اودیشن یا آرتیست هاش یا همش
*-* ❤

نه ببین هرچی اطلاعات از هرجا پیدا میکنی بیار کنار هم بزار

کلا همه چیزش

بازم مرسی *-*♥

آها اوکی *-*
بوس 🙆🏻‍♀️❤

انقدر حق گفتی که دیگه حرفی ندارم بزنم...

عرررررر کوماوو :*) 💖💖💖

موافقم...از رو شوخی بگن اشکال نداره ولی دیدم که از ته دل جدی میگن..خداروشکر اینجوری نیستم فکر کنم بخاطر اینه که سنم زیاده 😂😂😂

ولی نمیدونم جاشون نیستم درک کنم ..چون وقت حمایت ندارم خودمو فن کسی حساب نمیکنم فقط شنونده معمولیم :")

آره *-*
😂

آها پس کیپاپ استنی صحیح *-*

افرین که اینقدر عقل و شعور داری ماچ بهت😚😚😚😚

 

 

ایدلا فن هاشونو از هرچی بیشتر دوس دارن هی نگین (به قول ادمین💋) کاش میکروفن بودم بطری اب بودم حیوون خونگی ش بودم و... 😐😐 همین که ازشون حمایت میکنین و دوستشون دارین برا ایدلا باارزش ترین و مهمترین چیزشونه😊

مرسیییی *-* 💖

اوهوم 🙆🏻‍♀️😍

یکی بعد قرن ها پیداش شد که حرف منو بزنه. باور کنید ما هم انسانیم اونا هم انسانن، درسته دوست دارید نزدیک اونا باشید ولی خب متاسفانه نمیشه، دلیل نمیشه ارزوی حیوون بودن و میکروفون و.... کنید. انسان ارزشش خیلی بالاتر از این حرف هاست

:*) 💖💖

میتونن نزدیکشون هم باشن
برن پول درارن پاشن برن کره...
درس بخونن بورس شن کره...
سگ چیه اخه 👀💔

دیقا 👌🏻👌🏻

ع یادش بخیر اون اهنگ هیونجین

 

 

ولی

حرفاتو کاملاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تایید میکنمم:]

اوهوم :*)

عررر *-* 💖💖💖💖💖💖

خب حرفت درست ولی یه عده هستن که خودشون رو برای آیدل موردعلاقشون می کشن یادمه یکی می گفت که آیدل مورد علاقه اش خودکشی کرده اونم می خواست به خاطر آیدلش خودکشی کنه😑 دختر عموم که دوازده سالشه عکس یه بچه کره ای رو پست گذاشته و زیرش نوشته من بچه کره ای می خوام غیر از این نمی خوام😑 این یعنی چی؟ یعنی بعضی ها بی جنبه تشریف دارن چرا بعضی ها ظرفیتش رو ندارن؟ بعصی ها می خوان به خاطر ایدل مورد علاقشون برن کره تا ایدلشون رو ببینن بعدش چی؟ فکر کردید بعدش چی میشه؟ ازش یه امضا می گیرین وتمام؟ببخشید این حرف رو می زنم واقعا شرمنده ولی واقعا چرا بعضی ها انقدر بیشعور تشریف دارن؟ جنبه ندارین سمت کی پاپ نیاین😡

:////////
:////////
والا آدم چه چیزایی که نمیبینه :/
دیقا 
😂😂😂 کنچانا

حرفت رو قبول دارم خود آیدلا گفتن که خودتون رو دوست داشته باشید نخواستن که حیوون یا یه شی اونا باشین 😶😶😶فقط این نیست یه عده که اسمشون رو گذاشتن فن برای خودشون داستان اختراع می کنن و توی اون داستان می نویسن که به آیدل موردعلاقشون رسیدن و باهاش ازدواج کردن😒یعنی فن ها انقدر احساس بدبختی می کنن که فکر می کنن اگه توی داستان تخیلیشون با آیدلشون ازدواج کنن خوشبخت میشن؟(نفهمیدم چی گفتم🤣)

اوهوم 👌🏻
این داستان و فن فیک و اینا اشکال نداره

نمیدونم ولی بعضیا عاشق آیدلشون میشن
و حتما وقتی با عشقت ازدواج کنی خوشحال کننده ست دیگه مگه نه؟ 👀👌🏻

من نمیگم بده که ایدلت رو دوست داشته باشی منم خیلی از ایدلها رو دوست دارم ولی نمیام بگم فلانی شوهر منه🤣 می دونم که اون ایدل نمیاد با من ازدواج کنه😆 خیلی از ایدلا هستن که بدجور جذاب هستن مثل mingyu, xion , dongmyeon, eunwoo و خیلی های دیگه ولی من نمیگم بیان و با من ازدواج کنن😁 چون میدونم همه اش خیاله ولی در عوضش حمایتشون می کنم☺

اوهوم 😂👌🏻

کاملا حق!!!

*-* 💖💃🏻

خدایا....چرا آخه...

دقیقاااا همینو بگووووو کوک اسم مارو تتو کردههههه!!!

تازه هیون هم یه آهنگ به اسم لاواستی خونده، دیگه چی میخوایییییییید؟؟؟؟؟؟ این همه عشق و توجه و اینا بازم کمه براتوووووون؟؟؟؟؟

آرهههههههههه
آرهههههههههه
آرهههههههههه
والا 👀💔🤦🏻‍♀️

یه مطلب داشتم می خوندم دیدم درباره توایس نوشته بود همه اعضاقراردادشون رو تمدید می کنن به غیر از دو نفر😟 می دونی اون دو نفر کیان؟ جونگیئون و مینا😔فن ها پیش بینی کردن و گفتن جونگیئون و مینا قراردادشون رو تمدید نمی کنن اونم به خاطر مشکلات سلامتیشون ولی بقیه اعضا قراردادشون رو با کمپانی تمدید می کنن😶😑 من توایس رو دوست دارم البته همشون رو باهم هر نه تاشون رو🥰 اگه توایس یک عضوش رو از دست بده هر چی فحشه نثار جی وای پی می کنم😠 نظر شما چیه؟

این پیش بینی هارو نمیشه اعتماد کرد بهشون
معلوم نیست
ازونجایی که میس ای دیسبند شد
و گاتسون هم رفته
و توایس هم خوب باهاش رفتار نشده
بنظر من بیشترین احتمال اینه که میمونن ولی نه همه اعضاش
فقط دیس نشه همین کافیه

میدونی
اگر دیسبند نشه حتی اگه همشون هم تمدید نکن بازم میشه برگردن
مثل گرلز جنریشن و مامامو اگه خبر داشته باشی
چون گروه بزرگیه بخاطر فناشون ممکنه بازم کامبک 9 نفره بدن
یا همین 2pm جی وای پی... همه اعضاش تمدید نکردن ولی هنوز عضو گروهن و تو کامبکا هم شرکت میکنن 😃

پس فقط کافیه که دیسبند نشه همین... و بنظر من دیس نمیشه خیالتون راحت :)

پریسا گشنگم!

حق خالص و من دیگه حرفی ندارم

*-* عرررر کوماوو 💖💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan