عکسای هان سوهی برا مجله allure #پیشنهادی

عکسهای هان سوهی (بازیگر) برای مجله ALLURE

 

 

  • ivanka ♡♡

سلام ایوانکا....

خوبی؟؟؟

دلت برام تنگ نشده؟؟؟

من یکی ک خیلی دلم تنگ شده بودددد

وای عسلممم سلام 😭😭😭😭💖💖💖 (خوبم تو خوبی :*)
چراااااااااااا خیلی هم زیاد
اتفاقا دیروز داشتم بهت فک میکردم
کریستال گفت رفتی فک کردم دیگه نمت ببینمت 
لعنتی من بیشتررررررر

چه ناز و خوشگله☺😚😊

یس خیلی 

قرار بود برم

ولی به این نتیجه رسیدم اینجا و رسیدن به وب اسکیز جزوه لذت های زندگانیست/=

منی نمیتونید بندازینم بیروننننن

تازه برای وب ان سی تی نیز برنامه دارم

مجبور کردن شوکو به پست گذاری*

واییییی پس از دستت ندادمممم :* 💖💖💖💃🏻

تو جات همینجاست رو چشمای من 🙈
😂😂

نازه 😍ولی متاسفانه نمی شناسمش🙄توی چه فیلم معروفی بازی کرده؟

*-*

فقط دوتاشو دیدم و نصفه نیمه هم دیدم
My name 
و
Nevertheless
دوتاش هم سریالای خیلی خیلی خیلی معروفن

چه ناز بود 

آره *-*

سلام✨🌈

میگم من یه سوال داشتم 

میگم راسته که وقتی ایدل بشی تو اتاق و دستشویی و حمام و .... دوربین میذارن ؟

من یه جا شنیدم یه جوری شدم 🙄

و من می‌خوام ایدل بشم صدام خوبه اخلاقم خوبه و رقصم خیلی خوبه و قیافم شبیه کره ایاست و تحمل شرایط سخت هم دارم از نظرت میتونم ایدل شم 🤔🤧

سلام *-*

نه نه نمیزارن ^^
خب یه گروه بود که تو حمومشون دوربین بود.. ولی با خودشون هماهنگ بودن و خبر داشتن که دوربین تو حمومشونه تازه کانسپتشونم س*سی بود 😂🤦🏻‍♀️
ولی بازم آدم موقع کاراموزی باید حواسش باشه
کمپانی هیچ مسئولیتی به کاراموزا نداره ولی آیدلا خب منبع درامدش هستن دیگه.. مراقبشونه بهرحال


هوم.. 🤔
بستگی به خودت داره میدونی
اگر اودیشنو قبول شی بعد از اون دیگه فقط خودتی و تلاشت
و یعالمه رقیب که هم خرپول هم کله گنده هم قلدر و... توشون هست
و اوناهم سخت تلاش میکنن
پس به تلاشت بستگی داره
فایتینگ *-*

مرسی 

آخه اگه این قابلیت هارو داشته باشی

تا جایی که من میدونم میتونی 

💖
آره ولی اینم در نظر بگیریم که همه کاراموزا این ویژگی هارو دارن
و فقط چند نفر میتونن دبیو کنن چون تعداد اعضا مشخصه *-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan