آیدلایی که راجب سنشون دروغ گفتن

کلیک

ودف چینچا؟ آخه.. 🤔

  • ivanka ♡♡

کیوتیااااااااااااااااااااا:")

دوست دارم بگیرمشون بچلونمشون:")

یسسسسسسس >_< 😆

واووو

😂👌🏻💖

تازه پستو دبدم جعررر

آها 😂😂

ولی من نتونستم از خنده جر نخورم...

😂🤣🤣🤣

ایم فوایو گفتنای چان هیچوقت تکراری نمیشه😂😂😂

دیدی مامانشو واسه تولد 50 سالگیش اون شمع صفر رو برداشت و گفت 5 سالمه😂

چان به مامانش رفته😂😂

😂😂🤦🏻‍♀️
وای جررررررررررر مامانش 😂😂😂😂😂😂😂😂

دلم ریخ اصن با دیدن عنوان بعد فیلمو دیدم😂💔

هدفم همین بود.. موفق شدم 😂💃🏻

چیز عجیبی نیست مخصوصا مورد دوم🤣 البته جدا از شوخی کمپانی سن ایدلاشو دروغ میگه که اونی که می خواد لیدر باشه مثل گروه سیستار که دیسبند شده کمپانی گروه سیستار گفته بود بورا متولد 30 دسامبر ۱۹۹۰ هستش تا اینجوری از هیورین کوچیکتر باشه تا هیورین لیدر باشه ولی بورا در واقع متولد ۳۰ دسامبر ۱۹۸۹ هستش😶

😂😂😂
اینو میدونم ولی همه اینجوری نیستن
و استارشیپ هم کمپانی خیلی بدیه

😐😂

جررر 

من فقط از دنیا یه فن ساین اسکیز میخوام که بتونم این ایم فایو رو فیس تو فیس بشنوم😂😭 چیز زیادیه؟؟؟؟؟

😂😂😂😂😂🚶🏻‍♀️
خیلی سوییته

ام فایو🤣🤣گادددددددد اینو بدید من ببرم بخورمشششششش

ولیدفقط اون تیکه که بهش میگن دیکته داری درساتو خوندی میگه ام فایوو😂😂😂خیلی فیلمههه

😂😂😂💕

جرررر 😂😂😂🤦🏻‍♀️
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan