لیدر که میگن یعنی این :) + توضیح

لیدر...

* جوری که هیچوقت اندامش تو کتم نمیره 👆🏻

واقعا اندام کارینا محشره محشررررررررر  و من هیچکسو مث این بچه ندیدم تاحالا :*)))

 

خب از بحث جدا نشیم

خودتون ببینین :)

...

 

پ.ن: احیانا اگ متوجه نشدین بگین توضیح بدم

پ.ن2: بعدشم که با انهایپن فانی مومنت دارن 😂🤦🏻‍♀️

 

+

خب اینجا اسم انهایپن و اسپا رو میخونن

و دخترا بلند میشن و کارینا نفر چهارمه (یک جیزل دو وینتر سه نینگ) یعنی پشت سرشون

همینجوری وایسادن و تعظیم و اینا و نمیدونن چکار کنن

که لیدرمون شروع میکنه به راهنمایی

و به جیزل اشاره میکنه که برو

حالا نینگتر وایسادن که به اوناهم با تاکید اشاره میکنه که سریعتر برید

و همه چی به خوبی و خوشی تموم میشه

 

لیدر به معنای واقعی یعنی لیدر :)

الکی اسم با این ابهتو نمیزارن رو کسی...

 

ولی خدایی این صحنه برام زیادی قشنگ بود :*)

  • ivanka ♡♡

کارینا جزو فیو بایسمه..

سه تا پست امروز گذاشتی خوبه😂👌

بایس منم هسسسسست *-*
دارم جلو خودمو میگیرم که کم کم بزارم 😂
پست زیاد دارم 💃🏻💃🏻

کارینا جزو فیو بایسمه..

سه تا پست امروز گذاشتی خوبه😂👌

نه بزار من پستاتو خیلی دوستددارم  3>^-^

باشه 😍💖

کارینا اندام خوبی داره☺😚😊 هم خوش اندامه هم خوش تیپه و هم خوشگل🥰😍🤩

یس خیلییی

اوم من متوجه نشدم:/ توضیح میدی؟^^

اوکی الان اضاف میکنم

لازمه که بگم...

توضیح بدهXD

باشه الان آپدیت میکنم *-*

کاشکی گشادی نداشتم :)

خب اگه فیلمو فهمیدی که هیچ *-*

واو**

دیقا هر گروهی لیدرش واقعا برا اساس یسری شایستگی ها انتخاب میشه و الکی به کسی نمیدن👌👌

آره دیقا *-* ❤

بازم تکرار میکنم کاشکی گشاد نبودم 

-لبخند ملیح

خب من الان نمت کاری برات بکنم 😂💔

اسم این مراسم یا جشنواره چیه ؟

این فک کنم AAA باشه

اون فرشتس

اوهوم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan