بهترین آهنگ همکاری 🤧

دانلود موزیک ویدیو Yummy Yummy Love از Momoland و Natti Natasha

# شدیدا پیشنهادی #

 

Download 1080 | 98.61 MB

 

قشنگ ترین همکاری تو کیپاپ از نظر من :*)

واقعا آهنگ محشریه

و چقد که مومولند با همیشه متفاوت تر بودن

خیلی صداهاشون قشنگه اینجا :*)

خیلی هم انرژی بخشه 💃🏻

 

پ.ن: آهنگشو خواستین بگین

پ.ن2: مومولند میشه همیشه بمونی؟ میشه بیشتر ازین عضو از دست ندی؟ میشه من بازم داشته باشمت؟ :)

میدونین مومولند خیلی کمیابه

خیلی متفاوته اصن گروه با همچین کانسپت و آهنگایی سراغ ندارم.... :)

 

  • ivanka ♡♡

باباییییییییییییییییییییی

 

(من مث این بچه 4 ساله های رومخم*)

آنی خوشگل گوگولی باباااااا >_< 💖

اولا رومخ نیستی
دوما همه بچه ها با باباشون همینن
من الان پیرزنم با بابام همینم 👀😂🤦🏻‍♀️

ار یو ردی فور لاو لایک دیس 

ار یو ردی فور لاو لایک دیس

ار یو ردی فور یامی یامی لاو 

ار یو ردی فور یامی یامی لاو

ار یو ردی فور لاو لایک دیس

ار یو ردی فور یور فرست کیس

ار یو ردی فور یامی یامی لاو

ار یو ردی فور یامی یامی لا‌و

بماند من چقدر رو ناتی کراشم

اهنگاش محشرننن

نهصوصا فیتاش با بکی جی***

چیه خو منم دلم خواست برا فیوم عر بزنم/=

یامی یامی لاوووو بابارارا بابارارا هوووووووو 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻
منم خیلی عاشقشم :*)
وای اونا عالیننن *-*
عر بزن منکه با عرام بیانو خوردم 😂💖

عر بابایی کیوت جذابمممم

 

 

وای وایXDDD

بوس به تو 💖💖

😂😂😂

از همون روز دیدمش عاشقششش شدم

براشونممم وب زدم درحال تاسیسهههههههه

خیلیییی گشنگگگ بود

یامییییی یامییییی لاوووو

جدیدا عاشق سبکشونممم من با بوم بومم فنشون شدمممم بایسم نانسیییه این کامبک جوئی و جین خیلیییییییییی کراشنننن

اجرای جدیدشون عالینننن

واووووو عررررر 😍😍
💃🏻
من با baam فن شدم و واقعا خوشم میاد ازشون
بایس من اون دختر موصورتیه ست اسمش نوک زبونمه ها 😑🤦🏻‍♀️
آرهه :*)

نمی دونم چرا ازشون خوشم نمیاد😒 ولی بهشون هیت نمیدم با اهنگ بوم بومشون ترکوندن🥰امیدوارم این اهنگشون هم خوب بازدید بخوره😊

اوهوم
خیلی خوب داره موفق میشه آهنگه *-*

واییی اونم کراشههه اسمش اهینه

 

آهاااا آهین خودشه 😂🤦🏻‍♀️💕
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan