قطع کردن اجرای بلک پینک

کات کردن اجرا وسط اجرای فوراور یانگ بلک پینک

 

کلیک

 

من نمیدونم قضیه ش چی بوده

ولی هرچیه بی احترامی کردن بهشون :/

*لب پایین آویزون* بچه های مظلوممممم TT

 

+

خب اوکی اوکی گرفتم چیشده

کامنتارو بخونین

 

ولی اینجا یه بحث دیگه پیش میاد 🤔

تاجایی که من دارم میبینم هنوز صحنه سالمه و آهنگ پخش میشه و مردم هم سرجاشونن

پس چرا نذاشتن اجراشون تموم شه :/

بهرحال کارشون زشت بود من نظرم عوض نمیشه ^^

  • ivanka ♡♡
سه شنبه ۵ بهمن ۰۰ , ۱۵:۲۷ •𝓳𝓮𝓷𝓷𝓲𝓮 𝓻𝓮𝓭•

انگار   میخاستن بهشون حنله کنن وسط استیج بهشون  خبر رسیده    گفتن  ببرنشون

واقعا؟ مگه میشه حمله بین اونهمه آدم؟ 🤔

ی سوال

چرا هرچی تو کره و کیپاپ پیش میاد میگن بی احترامی بوده؟ شاید خطر پیش اومده بود و اگه دخترا رو استیج میموندن میمردن😐😂

بچه من اولین بار تو عمرمه این جمله رو میگم 😂
تازه من مغزم دیر راه میفته تنها احتمالی که میدادم این بود که اجرا تموم شده یا یه برنامه دیگه رو پخش بوده یا یه گروه دیگه قرار بود اجرا کنه و اینا
فضا هم که خیلی آروم بود
آخه وگرنه جون اینهمه مردم تماشاگر هم در خطر بود پس مردم چی میشن

مثل اینکه یه مشکل فنی پیش اومده بود که اگه اجرا قطع نمی شد به ضرر دخترا بود در کنار اینها یه فن دیوونه هم مثل اینکه مشکلی درست کرده بود که اگه اجرا همینطور ادامه داشت دردسر مشد

آها
اوکی گرفتم
سه شنبه ۵ بهمن ۰۰ , ۱۸:۰۳ •𝓳𝓮𝓷𝓷𝓲𝓮 𝓻𝓮𝓭•

اینجوری شنیده بودم واسه  یه استیج بود نمد این یا نه میگفتن   خطر  حمله   بهشون بوده  میخاستن   بلاسرشون بیارن 😐

هوم... جرررر خر وحشی زیاد پیدا میشه 😂😂
سه شنبه ۵ بهمن ۰۰ , ۱۹:۲۳ •𝓳𝓮𝓷𝓷𝓲𝓮 𝓻𝓮𝓭•

وحشی که بودن  و اره    به پای جنی که   زدن    کلی  غلطا دیگه ام کردن  باعث مرگ سولی   شدن  این که چیزی  نی

🙂🙂💔

یه مشکل فنی پیش اومده بود تو این اجرا و یه ساسنگ فن بی نظمی راه انداخته بود و اگه دخترا رو استیج میموندن به ضررشون میشد....

آها
ولی خب کسی نگفت ضرر مثلا چیه 
من هنوز اون تیکه رو نمیفهمم 👀

وجه شون خراب میشد و نمیدونم میدونی یا نه ولی یبار یه سسانگ اومد ته یان گرلز جنریشن رو از رو استیج بدزدع و اینا و خب ممکن واسه اعضای بلک پینک هم همچین اتفاقی پیش بیاد. البته تا اونحایی که من شنیدم اینطور بوده..‌

هوم 🤔🤔
اونو آره... 
صحیح
درست گفتی فیلمشم هست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan