چکش زدن کنی تو سر آیدلا

این مجریه ویکلی آیدل (کُنی) یه جوری چکش میزنه تو سرشون که انگار چیکار کردن 😂

 

کلیک

 

میدونی جالب کجاست؟ 

که بقیه واسشون خنده داره :)

دنی انگار میدونه چخبره نمیخنده و نگرانشون میشه ولی خود اعضا میخندن و خوششون میاد :)

خب دردشو نکشیدین آخه کجاش جالبه 🙂

 

تازشم کنی خیلی آدم خوب و مهربون و فانیه... فقط چکش زدنش درد داره پس بهش هیت ندین اوکی؟ :/

*هیتارو سانسور میکنم*

 

 

پ.ن: بچه ها ببینین اون دومیه واقعا جی دراگونه یا من اشتباه دیدم... چرا حس میکنم شبیه مینو عه انگار؟ مخم تاب برداشته؟ 😨😂😂

(اون یکی هم نائونه واقعا؟ من قیافشو ندیدم خو شاید یکی دیگه باشه :/)

  • ivanka ♡♡
سه شنبه ۵ بهمن ۰۰ , ۱۹:۰۲ ... 𝓚𝓐𝓣𝓡𝓘𝓝 ....

و منی که با دیدنش سرم درد گرفت:|...

😂😂🤦🏻‍♀️

اره دومیو منم حس میکنم مینو عه 

وای لعنت 😂💔

جی دراگون و مینو شبیهن خو حق داری اشتباه کنی :"

 

ولی با اجازت من از کنی و دونی خوشم نمیاد~

الان رفتارشون رو با کوانگهی که الان مجریه مقایسه کن..

کوانگهی واقعاااااا مودب ترین مجری ایه که دیدمTT

لعنت... 😂

ببین
اسم کوانگهی رو اصلا نیار
حق نداری ازم بدزدیش
کوانگهی کراش منه مال منه کلا واس ماس 😂😂😂
حتی تو دلت 😂
(شوخی)

دومیه جی دیه

وای خداروشکر
ممنون 💖🙆🏻‍♀️
سه شنبه ۵ بهمن ۰۰ , ۱۹:۲۹ •𝓳𝓮𝓷𝓷𝓲𝓮 𝓻𝓮𝓭•
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

با جنیم  چیکار داشتن ************😭😭😭😭  چقدر ******   چرا اینکارو میکننن

عه عه عه 👀
تنبیه بوده واسه اشتباه کردنشون
ولی خب حق داری ^^

نائون و جنی و جونگیئون خیلی دردشون گرفت آیو و جی دی طوری رفتار کردن انگار اتفاقی نیوفتاده😄😄😄  به کنی خیلی هیت دادن و گفتن رفتارش با ایدلا خوب نیست ولی به نظر من آدم بامزه ایه😅😅😅

👌🏻👌🏻

این کارش درست نیست ولی دیدم که چقد با بلک پینک خوب رفتار میکنه 
سه شنبه ۵ بهمن ۰۰ , ۱۹:۵۴ •𝓳𝓮𝓷𝓷𝓲𝓮 𝓻𝓮𝓭•

 چیز میخورن  تو سر جنی میزنن😑  

 بیخشید عصبی شدم :"

 

😂😂😂 من خب گفتم سان میکنم باید سر حرفم میموندم وگرنه ازت دلخور نشدم
کنچانا

و من همین الان دلم میخواد شوکو رو بکشممممممممممممممممممممممممممممممم

شوکوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

شوکووووووووووووووووووووو
ریتا میخواد بکشتتتتتتتتتت 😂

مهربونو فان... باشه ولی بیا قبول کنیم عین یه وحشی چکشو میکوبه🤣😂

آره آره چکش زدنش خرکیه 😂😂

فقط جنی نیست

همه ی اونا آدمن

یا باید برا همه مثل هم باشه

یا هیچکدوم نباشه

اینم یه برنامه ی فانه

و خب یه شوخی با آیدلاست

حس میکنم با من نیستی
آره انگار با من نیستی اوکی 😂

آره آره
صحیح
آفرین بر تو *-*

دانی و کانی رفتار درستی با آیدلا ندارن *کلا

اوهوم

من کلا از دنی و کنی بدم میاد چون تاحالا خیلی به ایدلا با حرفاشون بی احترامی کردن-_-

 

نمد 🤷🏻‍♀️

کارش اشتباهه 🤨🤨🤨ولی آدم فانیه🤣🤣🤣

😂😂👌🏻

منکه میگم کار خیلی خیلی اشتباهیه بهشون آسیب میزنه با این کاراش واسه رزی،جیسو قشنگ معلوم بود الانه که گریه کنه چاره ای جز اینکه بخندن ندارن چیکار میتونن بکنن؟:")

اینو قبول دارم

خب من دیدمش بزار تعریف کنم واست
جیسو خودش اشتباه جنی رو لو داد و خیلی مشتاق هردوتاش بود حقیقتش 😂🤦🏻‍♀️
بعدشم جنی گفت خیلی خوب بود خودش و آیو تنها کسایی بودن که خوششون اومد 
جیسو رو مطمئنم
رزی و جنی واسه هم ناراحت شدن
لیسا هم نگران شد نمیدونم خوشش اومد یانه

ولی بقیه هم... :)

نه با میس جنی بالا سری بودم

اوکی خوبه *-*

من دلم واسه سنجاب کوچولوم خیلی سوخت😢

سنجاب کوچولو... 🤔🤔
اممم بزا حدس بزنم
آیو؟

کمیسشکمسمش حرفشم نزننننننننننننننننن

کوانگهی بهتریییین مجری ایه که دیدممممممم

اصن عشقه عشقققققققققققققTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

 

 

عه ریتا اینجا رو ندیده بودم😂😂

الان که دیگه برات ترژر خریدم اشتی کردی :")

😂😂😂👏🏻
منممممممممممممممممم
صحیححح TTTTTTTTT 💖💖💖💖

👀🤲🏻
چهارشنبه ۶ بهمن ۰۰ , ۱۵:۲۲ میکروفن جین🤧🤣🤣🤣
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** ****** **** **** **** *** ** **** ** **** * ****** ***** *** *******

^^

نو رزی کوشولو:")))

آهاااا *-* 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan