آیدل های با بیشترین رای بایس

 

  • ivanka ♡♡

عرررررررررررررررر هیونجییییییییییین.....هیسووووووووونگ......ساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااان.........لوکااااااااااااااااااس.....................عررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر همه ی عشقام یه جا جمعن*-*

تمام بیست تاشون کراشن اصن *-*

عرررررررر آرهههههه :*) 💃🏻💃🏻💃🏻

قسمت جالب ماجرا ابن بود همشون بایسام بودن تقریبا 

واو 😂😂
برعکست من جذب اونایی میشم که کمتر معروفن 😂

بسی درست بود محبوبیتشون بیشتر از بقیه اس

ولی امیدوارم این محبوبیت باعث نشه بقیه اعضا هیت بخورن :)

یس *-*
اوهوم... ولی خیلی وقتا هم اونی که محبوبیتش بیشتره هیتاشم بیشتره

ته

لیسا

هیونجین

یونجون

هاروتو😍😍😍

ریوجین

کارینا

هیسونگ

جویی

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

یس یس یس یس یس یس *-* ❤

جالبه که بایس های من هم هستن🥰😍🤩

واو توهم؟ 😂

همشون بایس های من هم هستن غیر از ۲۰ و ۱۲

البته فکر نکنی از مورد ۱۲ بدم میاد نه توی انسیتی بایسم یکی دیگه ست🥰از مورد ۲۰ کلا خوشم نمیاد ولی نمیرم بهش هیت بدم فقط بایسم نیست🙄🙄🙄

اوهوم *-*
اوکی 👌🏻👌🏻

چرا همشون بایسامن ؟ :*)

به جز اولی که ارمی نیستم ، سومی رزی رو دوست دارم ، ۵ سانا رو دوست دارم ، ۱۰ یونهو رو دوست دارم و در آخر تو ان سی تی جنو 

اصن بقیه بایسای عسلمن ولیییی :")

سولگی خیلی نازههههه

*-*
عه بایست جنو عه *-* 👌🏻👌🏻
خیلییی *-*

هیونجین چقدر محبوبه🗿

wow سان 

😂😂😂
یس

❤️❤❤️❤❤️❤❤️❤

❤️❤❤️❤❤️❤❤️❤

❤️❤❤️❤❤️❤❤️❤

چقدر برای تهیونگ، هوانگ هیونجین، یون جون و پارک چانیول بسی ذوق نمودم

امّا همشون (Idol's) عالین و از اونجایی که Multi Fan هستم به نظرم All K-pop Artists are so great

❤️❤❤️❤❤️❤❤️❤

❤️❤❤️❤❤️❤❤️❤

❤️❤❤️❤❤️❤❤️❤

یس یس *-*
منم یه مولتی فن خیلی بزرگم 😂
بله 😎💖
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan