جررررررررررر اگه انیمه ها ایرانی بودن

- اگر انیمه ها ایرانی بودن -

یه توضیح بدم همه صحنه هایی که اینجان شروعه شروع داستانن و اینطوره که از همون اول ریده میشه بهشون 😂🤣🤣

 

وای جررررررررررررررر 😂😂😂😂😂

  • ivanka ♡♡

اخری خیلی سمههههههه

خوبی بابا؟

جرررر خیلی 😂
خوبمم تو خوبی؟ *-*

🤣🤣🤣🤣🤣

😂😂

فاتحه بخون فقط xD

😂😂😂

حقیقتا جر و ججججججررررررررررر🤣🤣🤣🤣🤣

جررررر 🤣
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۰۰ , ۱۱:۲۴ ‎گوگولیه بد کینگ (جنیم)

😂😂😂😂

😂✋🏻

نصفشون که شروع نشده تموم شدن جرر

دیقا 😂😂

واییییی فقط سگ های ولگرد بانگو*کراش شدیدی رو دازای*

مود منه وقتی میبینم یکی تو دردسره

تازه بهش کلیم میخندم 😂🤣🤣🤣🤣🤣

😂😂😂
وای جررررر 🤣🤣🤣

بمونی

خوبم

خداروشکر 💖🤗

باور می کنی هیچکدوم از این انیمه ها رو ندیدم؟ الان فیلمهای ایرانی همشون همینطورین🤣🤣🤣 مخصوصا مورد آخر مورد آخر شبیه این فیلمهای مذهبیه😆

اینا انیمه های معروفن
چه انیمه هایی میبینی؟ *-*

آره 😂😂
پنجشنبه ۲۱ بهمن ۰۰ , ۱۴:۰۶ ... 𝐊𝐚𝐭𝐫𝐢𝐧 ...

من پارمممXDDDاین زیادی سمهه

خیلی 😂🤣

بیشتر انیمه هایی مثل another, angel beat, attack on titan, no game no life و... می بینم😁😁😁   

آها گرفتم *-*
میشناسم اینایی که گفتی 😀👌🏻

اونی😙 چندتا انیمه خوب سراغ داری برم تماشا کنم غیر از این لیستی که بالا گفتم؟

sword art online
tokyo ghoul
future diary
noragami
ghost hunt
code geass
fate zero
احتمال میدم خوشت بیاد 😀👌🏻💖

شیدا جان انیمه های زیر رو حتما ببین:

Code gease (مدیر سایت گفت ولی خیلی قشنگه)

Charlotte (اینم قشنگه)

Clanned (اینم خوبه)

Stein gate (اینو حتما ببین)

 

#شیدا

یه سوال
شارلوت و ندیدم ولی شنیدم صحنه 18+ داره
تو دیدیش؟ صحنه بد داشت؟ 
والا خواستم بنویسم ترسیدم وب فیل شه 😂✋🏻
برا تو عیب نداره ها من نباید کار بد کنم 😂

انیمه یائویی میشناسین معرفی کنین 

#ملت
من نمیشناسم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan