عجیب ترین مدل موهای آیدل های دختر

 

  • ivanka ♡♡
شنبه ۳۰ بهمن ۰۰ , ۱۷:۱۵ ♡ ↫𝐈𝐄𝐑𝐄𝐍↬

واییی فقط سی ال

👌🏻😀

لعنت چه مدل موهای سمی😂😂

😂😂😂

2ne1 همیشه استایلهای خاصی داشته😏😏😏سی ال که سر استایلاش کلی هیت هم گرفت البته همین استایلاش خاصش می کنه😁😁😁

همممممممیشه مدل موهاشون متفاوت بوده
😂👌🏻

همشون برای نسل دو ان؟

آره ولی الان دیگه نداریم
مثلا یون استیسی یه مدل مث سی ال زده بود سبز و بلوند
اونم عجیب بود ولی سی ال اولین بوده
پس جدیدا حساب نیستن باید دفعه اولشون باشه 👌🏻👌🏻

اسید خالص :")

😂💕

عصن وای جی عاشق این بود که مدل مو عجیب و غریب برا این بیچاره ها بزنه 

تففف 😂😂
آره همیشه همینجور بود
هپی، آی لاو یو، اپا، آیم د بست، و...
جالب اینجاست که همشون در آینده دور یا نزدیک مد شدن (نه فقط این همه کارای مسری وای جی تو کل کیپاپ شیوع پیدامیکنه)
اینام دارن مد میشن جدیدا 😂😂

و همشون الان مدن")

آره 😂

واییی جرررررر😂😂😂😂😂😂😂

😂😂😂

جیزل و کریستال که زیاد شبیه نیستن بره چی میگن شبیهشه؟!

کی میگه شبیهن؟ نیستن واقعا

😂😂😂😂😂😂😂😂

اخریه خوب بود نسبت به بقیه

ولی😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

 

مرسی که پست میذاری،لاو یو😚😚❤❤

اونم یه مشکل اساسی داره که یه جا بلنده یه جا کوتاه بعدا دردسر میشه واس ادم 😂

وای عزیزم لاو یو تو :*) 💖💖
شنبه ۳۰ بهمن ۰۰ , ۲۱:۰۰ ϲяγѕταℓ 🧊❄

ولی من عاشق این مدل موهاشونم یونو انقد خاصه که هیچوقت نمیتونی بگی شبیه فلانیه

جدن دلم میخاد دست استایلیستای اونموقع توانی وان رو ببوسم *0* این خیلی ریسکه که همچین مدلایی به کار ببرن واایییی جدن خیلی عاشقشمممم ^^

 

مدل موی کریستال تو NUABO از مورد علاقه ترینامه خیلی خیلییییی دوسش دارم خیلیم دلم میخاد یبار تو عمرم امتحانش کنم *0*

وای دقیقااا هنوز که هنوزه رکورد دستشونه

راست میگی :*) 💖

منم خوشم میاد خیلی باحاله
پس فایتینگ 😍💃🏻
من دلم نمیاد موهامو با خون جگر بلند کردم وگرنه اگه کلاه گیسی چیزی داشته باشم حتما انجامش میدم خوشم میاد 😂

کلا وایجی استایل های عجیب و غریب دوست داره و همین باعث میشه ایدلاش و ایدلای دیگه کیپاپ به مد علاقه مند(؟!) و یا کلا توی صنعت مد هم کار کنن !

حالا که فکرشو میکنم بیگ بنگ هم همینه..
که اینطوررر *-* 💃🏻💕

وای جی ایز گود 

وای جی ایز ماین 

استایلاشونووووو

^^ 👏🏻
یس

توانی وان بخ بخ.....

خیلی یه جورین مدلا~~

😂😂🤷🏻‍♀️🚶🏻‍♀️

همشونم گروه های نسل دوعه😂

یس 😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan