حقیقت های کیپاپ که بنظر غیرواقعی میان

 

 

 

 

 

امممممم جا نمیگرفتم تا فردا صب کنم 🙈😂

واس همین فردا آپدیتش میکنم همه ببینن ㄱ_ㄱ

 

چیشد؟؟؟ عکسام کو؟

چرا پست ریددددددددددددددددد 😤🤯 (من دیقا قیافم همین شکلی شده :/) (جرر جاست عصبانی شدن من 😂)

  • ivanka ♡♡
چهارشنبه ۴ اسفند ۰۰ , ۰۰:۵۸ شهید راه ترژر (RITA)

راجبه اس ام غلطه چون اسپا با سوج آل کیل کرده(اینو میدونم فقط)

درواقع همون سوج عه دیگه نداریم فک کنم 🤔

جالب اینه خودشون (چنسونگ) یادشون نمیومد همو دیدن فنا انقدر زدن تو سر خودشون تا این دو تا یادشون  اومد😐😂

دومیه معنیش اینه که ربطی به هیچی نداره فقط بنگتن باید ببره؟..

ودف جرررررررررر 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
شاید منظورش اینه که تنها جایزه ای که نبرده گائون بوده (من ترجمش کردم این بود bts has yet to win فلان جایزه)

آل کیل یعنی چی؟ 

اممم آهنگی که رکورد همه چیو بزنه؟ یه همچین چیزیه

اون پست درباره گروه لونا خیلی عجیب بود😲

فقط یه روز کاراموزی؟؟؟😱😱باباخفنننننننننننننننننن😍😍😍👏👏

درباره اهنگ اس ام هم عجیب بود.کدوم اهنگ به الکیل کامل دست یافت؟😲

 

بی تی اس چی شد؟؟هن؟؟

یس 😎💃🏻💃🏻

سوج...

بی تی اس فک کنم تنها جایزه ای که نبرده اینه؟
چهارشنبه ۴ اسفند ۰۰ , ۱۱:۰۲ شهید راه ترژر (RITA)

آخه تو عکس ردولوت گذاشتی زیرش

فک کردم منظورت اونه

باورت میشه اول فک کردم کوییندامه بعد فک کردم نکست لوله 😂
بنظرت درستش کنم؟ 👀

BTS  چه با بُرد چه بی بُرد برای همه عزیزه

 

 

صحیح ^^

اها فک کنم معنیش میشه هنوز نبرده

آها که اینطور
چهارشنبه ۴ اسفند ۰۰ , ۱۴:۲۹ شهید راه ترژر (RITA)

عب نداره

هر جور دوست داری

💖
اوکی

کاش کارآموژی واقعا یه روزه بود  TT

😂
ولی کسی که استعداد کافی داشته باشه با همون اودیشن دبیو میکنه
مومو هم اینجوریا بود سریع به لاین آپ اضافه شد :*)

هعی :">

میگم احیانا از کمپانی پی نیشن اطلاعات ادیشن نداری؟

میدونم چطوریه ولی خب یه پست بزار پلیز :"|

کمکم خواستی هستم =-=

+رد دادم میدونم

یادم هست که خواستی *-*
خب من الان فقط راجب اودیشن بنویسم یا اون جامع رو کامل میخوای؟
زودی آمادش میکنم ❤


ویت...
من تاییدش نکردم یا خودت از تاییدی برش داشتی؟ 👀
ببخشید دیگه زیادی دیر کردم
باید پیشنویسش کنم که یادم نره....

صدایه جیسونگ و موهایه نقره ایش😭(یاده اون افتادم😭کراشم بیا منم ببن😂😔)

عرررر ایشون یه جوجه مَرده :*)
😂😂

یه روز؟...ولم کنید

😎💖
بنظرم برو گروه رو چک کن
نه تنها الیویا بلکه هر 12 تاشون استعداد خالصن
خوشت میاد ازشون :)
عجیبه که الیویا فقط یه روز کارآموز بود😳کاش برای همه همینطوری بود😏 البته گروه لونا هر دوازده نفریشون خیلی با استعداد و خوشگل و کیوتن😋🥰😚
😆💖
آرههه میدونی اول سولو دبیو کردن بعد لونا دبیو کرد
همه اعضاش دبیو سولو کردن... :*)

باشه🧡 *-* همین دو روز پیش اگه اشتباه نکنم so what یکی گفت بریج خوبی داره من گوش دادم خوشم اومد

واو آره سو وات یه شاهکاره
پربازدیترین ام ویشون هم که جدیده ست (اسمش چی بود؟ :/ آها paint the town)

اولیویا واقعا افسانس *-*

اره .. هیقققق سونگهون پاتیناژ کار میکرده و حتی توی المپیک ها هم بوده عررررر

یسسسسس :*

عررررررر خ خوبه :*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan