سخت ترین ادیت ها تو ام وی های کیپاپ

سخت ترین ادیت های موزیک ویدیوهای کیپاپ

 

+ کلیک +

 

اصن من خواب همچین ادیتایی هم نمیبینم :/

پشمام :/

  • ivanka ♡♡

واو واقعا خفنن**

اومم luna از oneus هم جزو ام وی هایی بود که ادیتش سخت بود**

*-*
کدوم صحنه؟ *-*

صنعت ِ K_POP از هر نظر عالیه 

دیگه ادیتورهاشون که جای ِ خود دارن...

وای آره خدایی عالین TT 💖
فینننننن 🤧🤧🤧

کلا کی پاپ به خاطر این ادیت هایی که انجام میدن خیلی معروفه☺😊 اصلا هنرمندای کی پاپ هم نبوغ دارن و هم هنرمندن😍😍😍

😍😍🤧🤧
آره TT

درسته صنعت کیپاپ بدی داره یه ذره اما 

در کل به جای بد چه دست صحنه چه جلو دوربین صنعت عالیه از نظر من

آره اینم بدی های خودشو داره
ولی از خیلی جهات بهتر از آمریکاست
تو فکرشم یه پست راجبش بزارم...
یس *-*

موزیک ویدیو های امریکایی کلا حوصله سر بر هستن تا یکدفعه نگاشون‌می کنی دیگه دوست نداری نگاهشون کنی هیچ ذوقی توش ندارن🥴🥴🥴ولی کی پاپ با وجود بدی هایی که داره دوست داری همش ام وی های کی پاپ رو نگاه کنی😚🥰 یادمه اولین ام وی که از کی پاپ دیدم ام وی nonono از اپینک بود چقدر ذوق داشتم اون ام وی رو می دیدم☺😚😊

عه منم اولین ام وی رو از ایپینک دیدم ولی مال من هاش بود
و کلاس پنجم بودم... که میشه حدود هفت سال پیش

اونجایی که شیون لباس سفید پوشیده وایستاده بقیه شیونا که لباس سیاه دارن از رو صندلی پا میشن برن

*امیدوارم بتونی بفهمی چی گفتم چون خودم نفهمیدم😔😂 اگه نفهمیدی بگو عکس بدم از اون صحنه

ناموسن کف کردم🤯🤯😳😳

عالی بود 👍🏻💕

منم :*)
💖

ادیت لالیسا واقعا پشم ریزون بود

خیلییی پشم ریزون بودددد

البته کلا ادیتای ارتیستای جی وای پی خیلی عالیه

آره *-*
 ولی اس ام تو این کارا از همه بهتره
شده طرف تو اتاق سفید فیلمبرداری کنه ولی تبدیلش کنن به خفن ترین صحنه ام وی

ی چیزی میگم میشه لینک اون پستی ک برام زده بودی رو بدی؟گمش کردم؛رمزشو دارما،خود پستو گم کردم

بیا ایناهاش
*-*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan