استایل موی جدید جیسو 😎

مدل موی جدید جیسووووووووو

خدایی خیلی قشنگه نه؟

چرا ته دلم یه امید واهی دارم که این یه استارته واسه سولوی جیسو؟ ولی خب درواقع الان کار بعدی بلک پینک کامبکشونه نه سولوی جیسو...

و بنظر من مال جیسو میفته واس سال بعد

بچه ی مظلومم :/

منه بدبخته چشم به راه :/

 

  • ivanka ♡♡
سه شنبه ۱۰ اسفند ۰۰ , ۲۰:۰۲ ... 𝐊𝐚𝐭𝐫𝐢𝐧 ...

بهش میاد

خیلی >-< 💖

همین الانشم کامبک گروهی افتاد واسه بعد تابستون 

ینی پاییز 

چطور ممکنه همچین چیزی؟؟؟؟؟

اصلا منطقیه معروف ترین گرل بند کیپاپ دو سال فعالیت گروهی نداشته باشه؟

وقتی کامبک بدن من دیپلم گرفتم😐😐😑😂

واسه سولوی جیسو احتمالا فوق دیپلم گرفته باشم😑

آره میدونم 
😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪😪
وای جدی؟ منم دیپلم گرفتم 😂
جرررر شاید دکتری گرفتیم؟ 😂😂😂
سه شنبه ۱۰ اسفند ۰۰ , ۲۲:۲۲ 𝑷𝒂𝒓𝒌 𝒔𝒐𝒆𝒖𝒏 🌷☁

مایییی عرررر

عللللللللل >-< 💜

چقده موهاش خوشگل شد😍😍😍😍

کامبک بلک پینک😭😭😭😭😭😭

خیلی خوشگله 😍❤
آرههههTT

خوشگل و کیوت خودمه🥰😍🤩دخترم طوریکه همه چی بهش میاد☺😚😊

آرههه
یسس *-* ✊🏻💖

خیلیییییی بهش میاد 

خیلی خوشگل شده 😍

آره خیلی بهش میادددد TTTTTTTTTTT 🤧💖

این وای جی که من میشناسم 

امسال یه کامبک  گروهی یه تور و سولوی جیسو رو مد نظر داره 

چرا

چون مطمئن باش بلک پینک سر هفت سال دیس بند شدن 

..میدونی چرا همین چند وقت کامبک به بلک پینک نداد؟؟

چون میخواد همون قبلیارو گوش کنید که این به نفعشه

سیاستشه

 

وای نمیخوام :/
وای جی چرا اینقد بدجنسه :/
کار به قراردادشون ندارم اگر خودشون نخوان تمدید کنن من به نظرشون احترام میزارم
ولی اگه بخواد مث توانی وان کنه باهاشون... من کاری که نبایدو میکنم :)

ولی انگار موهای خودش نیستا

آ یعنی منظورت ادیت فنا و ایناست؟
اگه منظورت اینه نه واقعیه آفیشاله 
اگه هم منظورت اینه که موی اضافه چسبونده به موهای خودش آره احتمالا درسته

تا جیسو کامبک بده ما دکترا گرفتیم و ازدواج کردیم🤣🤣🤣الان دیدی ما رفتیم خونه بخت وای جی بیانه داد کامبک جیسو عقب افتاد یا اصلا جیسو کامبک نداد و تمرکزش فقط روی بازیگریه🤨🤨🤨

😂😂😂
جرررررر 😂😂🤦🏻‍♀️

خک/تئلعرتدئترکء>«أإقئسئالدئذظ

خیلی خوشگلههه

عفیهبخلخلبهخاحاحتتج
آرههههه *-* 💖💃🏻

خدای من این دختر چقدر نازه 🥺🥺🥺🥺😍😍

آلههههه

من نشسته ام

به در نگاه میکنم

منتظر بیانیه وای جی

برای کامبک گروهی

یا

سولوی جیسو 

یا دبیوی بیبی مان

اسم فندوم ان میکس

امتحانای خودم

دروازه اه میکشد

مادرم غر میزند

اره دیگه...

گفتم از زندگیم بی نصیب نمونید

اسم فندوم ان میکس انسر عه
هعی :/
😂😂

ببخشید ولی ازت سه تاسوال دارم:

۱. به نظرت کار درستی کردم که برای آیدلهای بااستعدادی که بهشون کم توجهی میشه وب زدم؟

۲. به نظرت جیسو رو هم به لیست آیدلهای با استعدادی که کم توجهی میشه بهشون اضافه کنم؟ آخه حس می کنم به جیسو خوشگلمون کم توجهی میشه.

۳.درباره یری و چه یونگ مطلب گذاشتم به نظرت نفر بعدی کی باشه؟ پسر یا دختر فرقی نمی کنه.

1. نمیدونم بحث اینه که براش تلاش کنی و غصه نخوری که وب حمایت نمیشه چون از بیان نمیشه توقع داشت
2. بهش کم توجهی نمیشه درواقع فقط جنیه که تو اولویته وگرنه اون سه تای دیگه از نظر من در یه سطحن
3. پست راجب چی؟ دوستیشون؟ *-*

چیکار؟؟

 

اممم اگ میخوای بیا خصوصی بگم...

اره اون پایینش مصنوعی و رنگش نکرده نه انکه ادیت فنا باشه

آها اوکی آره موافقم 👌🏻

من تصمیمم رو گرفتم و الان توی سایت دومم از سه نفر مطلب گذاشتم که حس کردم یا کمپانی بهشون توجه نمی کنه یا فن ها بهش توجه نمی کنن و ازش خوششون نمیاد😑😑😑 جیسو هم جز ایدلهایی هست که خیلی ها ازش خوششون نمیاد. می خوام نفر بعدی از جیسو مطلب بذارم. البته می دونم کسی نمیاد به سایت دومم. شاید از کسایی مطلب می ذارم که کسی دوستشون نداره شاید به خاطر همین باشه که کسی توی سایتم نمیاد و نظر نمی ذاره🤨🤨🤨خب هدف من هم معرفی آیدلهای بااستعداده که بهشون بی توجهی میشه یا الکی بدون دلیل هیت می گیرن😔😔😔من تاحالا درباره چه یونگ، یری و شوگا مطلب گذاشتم ولی انگار نه انگار...😪😪😪 ممکنه به خاطر همین موضوع سایتم بسته بشه یا...

خوبه که توی سایت تو افراد زیادی میان و نظر میدن😁

اوهوم اوکی فایتینگ ^^
لینکشو بده
بیان همینجوریه
مرسی ^^ 💕

سایت دومم که در پیغام قبلیم حرف زدم kpoptalent.blog.ir هستش اگه لطف کنی و یه بازدید بزنی ممنون میشم🥰😍🤩 اگه که بیای و نظر بدی بیشتر خوشحال میشم☺😚😁 دوست دارم تا بهم بگی آیدل بااستعداد بعدی کی باشه تا درباره اش مطلب بذارم😇😇

آها اوکی
باشه هروقت وقت کردم میام ^^
بعدی امممم به ذهنم نمیاد والا 👀😂

توی لایو از جیسو‌ پرسیدن امسال سولو میدی؟

جیسو هم گفت چرا که نه!

این بدههههههبممیخیمیهینستسمژمژمسحخسمس...

جیسو هم بخواد وای جی نمیخواد 😑😑
قرار بود پارسال سولو بده 😑

سلام خوبی گلم ؟🥀✨
ببین من یچیزی برام سوال شده 
اگه استعداد داشته باشی ویژوال داشته باشی رپت خوب باشه دنست خوب باشه ووکالت خوب باشه
انگلیسی ، کره ، ژاپنی ، یه ذره چینی بلد باشی
اخلاقت خوب باشه  شانس قبولیت تو جی وای پی چقدره ؟
من حس میکنم نمیتونم هیچوقت دبیو کنم 🥺😭 یا به هدفم برسم 

سلام *-*
میدونی بهرحال کمپانی باید اودیشنتو ببینه نمیشه همینجوری گفت
احتمالش زیاده (فقط احتمال قبولی اودیشن)
ولی دبیو کردنش اصلا قابل پیش بینی نیستا

اگه تلاش کنی خب چرا که نه؟ *-*

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan