هرچی جلو خودمو گرفتم نشد فصل2 (پیشنهادی 🚫)

این پستو تا آخره آخر ببینیدددددد مطمئنم یکی پیدا میشه که خوشتون ازش بیادددددددددددددددددددد

من میخوام هی عرر بزنم و توضیح بدم پس لازم نیست بخونین فقط عکسارو ببینین

(و اینکه اینارو از مانگا مانهوا هام گرفتم)

 

من حتی نمیدونم این مردیکه کیهههه کثافت فقط یه نقش اضافیه که فقط توی یه پارت وجود داره بعد چرا اینقد خوشگلههههه؟؟؟؟؟

 

حالا این خر :)

خرررررررررررررررررر

خرررررررررررررررررررررررر

این خری که میبینین بابای این دختره ست

تازشم پادشاه هم هست

منم ازین شوهرا میخوامممممم >< 😐

ایشششششش ><

من این خرو میخوام برام بیارینش :/

بازم ازش عکس دارم 👇🏻

ایییییحححححححح ><

خریکه نفهمممممممممم 😑😑✊🏻

 

ایشون خواهرشه ها فکر بد بد نکنین :/

ولی این مردیکه نقش منفی

برای چی

اینقد خوشگلهههه؟؟؟؟؟؟

ایش 😑

 

ایناهاش این پایینی همون نقش منفیه که گفتم

خودش به یکی چشم داره پس خواهره رو بیخیال 😂

 

این زشتو شاهزاده ست یس :/

 

این زشتو تر هم شاهزاده ست یس :/

 

این زشتو تر تر هم شاهزاده ست یس :/

بازم ببینین 👇🏻

اینجام خودشو عقشش :/ 👇🏻

یس یس ولی عقشش عقش منه و خودش با یه کراش دیگه ست پس این شاهزاده هه گم شه به درک :/

 

اینو خدایی نمیتونم تحمل کنم

باورتون میشه تا میبینمش دلم میریزه؟ :)

 

ایش ایش گمشو مرتیکه 😑

 

هاهاهاهاه :)

 

خب باید بگم که این کاپله صحیح

ولی قضیه برعکس چیزیه که بنظر میاد :/

مو بلنده پسره ست مو کوتاهه دختره ست :/

هر هر هر ^^ :/

 

ناموسا پشمام :/

بیاین منو بدزدین قول میدم جیغ نزنم :/

 

ایشون ملکه ست

 

ایشون هم داداش ملکه هست

 

اینم پسر ملکه و داییش هستن :)

 

به به :*

 

 

حالا بیریم دخترانم را بیبینیم

این دختر زیبای من را ببینید 😎🤧

 

عرررررررر بریم پشمان من را جارو کنیم :*

 

عللللللللللللل خدایی زیبایی رو ببین :*

 

ولی این جدی زیباست که میخوام عکسشو پاره کنم نامه هاشو پاره کنم فکر چاره کنم جرررر :/

 

اینم از این 

 

 

و پایان... :*

دیدین؟

بگین بینم آیا از هیچکدوم خوشتون اومد؟

و از کدوم؟ 

  • ivanka ♡♡
يكشنبه ۱۵ اسفند ۰۰ , ۲۲:۰۷ •°•°baran +×+🐠°•°•

من مردم🖐️😵

عرررررر ><
خوبی بچه؟ *-* 💖
يكشنبه ۱۵ اسفند ۰۰ , ۲۲:۵۳ •°•°baran +×+🐠°•°•

اره خوفم تو شطوری🍑🖐️

شکر منم خوبم بوس *-^ 💖

من انیمه نمیبینم😅 ولی عکسا بسیار زیبا بودن😍

چرا وبو بسته بودی؟🥺

دلم تنگ شده بود برات 🥺🥺

جدیدا معتاد وبت شدم و روزی سه چار بار میام اینجا ولی تو نبودی☹☹

کنچانا عررر *-*

وای ببخشید عزیزم 👀
منم همینطور *-*
مرسی چقد خوبی تو :)
خواستم یه مدت نیام بیان چون خسته شدم ولی دلم نیومد این عکسارو نزارم جا نگرفتم 😂😂
دوشنبه ۱۶ اسفند ۰۰ , ۰۰:۴۰ 𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

چقدر شاهزاده در شاهزادست😂

😂😂😂
ولی اینا مانگا های مختلفن هرکدوم یه دونه شاهزاده داشته 

وااااااای همشون خوشگلن ಥ‿ಥ 

عررررررر خوبه >< 💖

خیلی خوبننننن**

خیلیییی عر ><

سلام خوبی 

چرا وبو بسته بودی ؟

یه سوال خیلی فنی الان قیمت هر وون کره چقدره 

من چند تا سایت دیدم زده بودن هزار وون ۳۴ هزار تومن 

برگام خیلی ارزونه 

سلامممم *-*
ببخشید بی خبر بستم 👀
خواستم بیانو کم کم ول کنم ولی خب این پست ضروری بود 😂
ولی ازین به بعد کمتر میام حوصله اینجارو ندارم ㅡ_ㅡ
نمیدونم ولی شاید این مال قبلا باشه
چون پول ایران خیلی خیلی بی ارزشه حتی از افغانی کمتره

سلام خوبین؟

یه وبلاگی بود این  بود

اینرو فیل کردن اگر ادرس جدیدش رو داری میتونی بهم بدی؟

من خیلی وبش رو دوست داشتم🥲🥲😓😓

دوشنبه ۱۶ اسفند ۰۰ , ۱۵:۱۴ 𝑠𝒉𝑖𝑚 𝑐𝒉𝑢𝑛𝑔 ♧

آها😂

😂😂

اون خانومه که عکسش رو آخر گذاشتی خیلی کراشه🥰😍🤩

عررررررر خیلییییی 😆💃🏻

عررر 

نام انیمه؟؟

 

انیمه نیست مانگاست
و اینکه تقریبا هر دو عکسی از یه مانگان (حدود ده تا مانگا میشه)
کدوماشو میخوای 😂

اونییییی

فهمیدی وب ان میکس هم فیل شد ؟

میترسم اینجا هم بشه:(

آرههه TT
نگران نباش نمیشه حواسم بهش هست ^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan