دانلود مینی سریال method to hate you (با بازی جمین انسیتی)

دانلود مینی سریال Method To Hate You (چگونه ازت متنفر باشم) با بازی Jaemin (جمین) عضو انسیتی (NCT)

# پیشنهاااااادی #

(بچه ها فقط اگه میخواین دانلود کنین زودتر دان کنین چون لینکا دارن حذف میشن)

 

 

بازیگراش هم که اینجا میبینین

 

-6 قسمت 20 دقیقه ای-

-لینک ها با کیفیت 720-

-میانگین حجم هر قسمت 75 مگابایت-

 

لینک های دانلود :

قسمت اول   |   قسمت دوم

قسمت سوم   |  قسمت چهارم

قسمت پنجم   |   قسمت ششم

 

زیرنویس فارسی :

+زیرنویس همه قسمت ها در فایل زیپ+

(اگه زیرنویسارو جدا جدا خواستین بگین بزارم)

 

 

پ.ن: ژانر یا خلاصه یا... اطلاعات بیشتر هم خواستین بگین تا بزارم براتون

  • ivanka ♡♡

اونی میشه تا هفته دیگه نگهشون داری؟🙏🏻🥺

فعلن نمیتونم دان کنم☹

ب نظر خیلیییی باحال میان🙃

 

اونییییی واس تولدم بم کادو میدی؟😁😁😁

دست من نیست اگه دانلود نشن حذف میشن
خیلی وقته نگهشون داشتم پستشون نکردم واس همین ممکنه زود حذف شن
ولی خب تا اونموقع احتمالا بمونن؟

تولدت کیه؟ *-*

فقط منم که وقتی فهمیدم همچین سریالی وجود داره رفتم صحنه کیس رو دیدم برگشتم؟

جرررر احتمالا 😂😂
من و سیسو با خیال راحت دیدیمش 😂

#ملت
شوکو رو ول کنین به حرفش گوش ندین کیس واقعی نیست 😂
برین ببینین حذف میشناااا (یه نفرم دان کنه کافیه ولی من نت ندارم دوباره آپ کنما گفته باشم)

به خاطر جمین میرم این سریال رو تماشا می کنم🥰😍🤩 

😂
خیلی خوبه
جمین کوچولووووم >-< 💖

آها باشه❤

دوشنبه🤭🤭

اوکی چون خودت میخوای باشه *-* ❤

مرسییییی اونیییییی💝💝😘😘

بوسسسس ^3^ 💖

حالا چجوری هست؟ قشنگه؟ موضوعش چیه؟

قشنگه آره
دختره دانشجوعه که ارتباط اجتماعیش ضعیفه
جمین همکلاسیشه و باهم دوست میشن (دوست عادی)
ازونطرف یه نفر هست که میخواد ازش متنفر بشه به دلایلی
و خب این وسط خودش و جمین به هم میرسن...........
*-*

به هر حال کیس بود🦦😂

آره 😂😂
ولی بازم من برا جهیون کیس واقعی میخواما TT
ولی خب حالا که فکرشو میکنم جمین واسه کیس خیلی بچه بوده حق داشتن اون مدلی درستش کنن انگار

یااااا :/

بیخوددددددددددددد

نخیرم

نمیخوامTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

جمین که آره بچه بود :")

ولی جهیون هم بچس خبTT

عههه 👀😂
نکنننننن خو من میخوامممممم TTTTTTT
ولش فک کنم به توافق نرسیم کاریش نمیشه کرد 😂🤦🏻‍♀️

اوهوم :*)
بچه هست ولی ببین اونوو چقد سونبه شده تو اینکارا TT

وای شوکو یچی یادم اومد
جی آر نیواست جدیدا دبیو بازیگری کرده
بعد کیس حرفه ایش اینقد توجه جلب کرددددددد
اولین بارش بود ولی خیلی ماهر بود بچم 😂😂

آره بیا همینجا بحث رو تموم کنیم😂😂

 

آره بجم خیلی حرفه ای شده :"))

 

معلومه تجربش زیاد بوده😂

جررر باش 😂😂

اوهوم 😂🤧

وای جرررررررر 😂😂😂✊🏻
هعی دیسبندی شون اعلام شد 💔
این آخرین کامبکشونه و بعدش دیسبند میشن TT

اوهوم:)

فنا خیلی برای سونتین نگرانن الان-

دیقا.......
من از همون اول کارت شدنم ذهنم رفت سمت قراردادشون
ولی بازم یه قراداد تازه ی تازه داریم که فعلا خیالمون راحته
فک کنم قبلا تمدیدش کردن که جدیدا فعال شده چون قبلی هنوز مهلت داشته؟

بیا امیدوار باشیم دلیلش بی محلی بوده چون نیواست خیلیی وقته کامبک نداشتن
من بازم سونتمینمو تمام و کمال سیزده نفره میخواممممممممممم

سلام خوبی

هعییییییییییییی😐💔

بد بختیامون کم بود 

رئیس جمهور کره عوض شده میگن ضد فمینیسته 

هموفوبیکه 

با خارجی ها هم مشکل داره 

امیدوارم قیمت هارو گروه نکنه 

و کشور رو داغون نکنه 

نظر تو چیه 😐؟

 

عوض شد؟ که اینطور
ضد فمینیست؟ برو کنار مرتیکه عننننن گوزووووو تو غلط کردییییی :////
حالا بازم اینا به من ربطی نداره همه فحشارو پس میگیرم :/ 😂
قیمت ها که به ما ربط نداره..
نه خب بنظر من هرکیه واسه کشور خودش خوبه که انتخاب شده
من کاری به این چیزا ندارم *-*

اگه حرف kpop angel درست باشه کره میشه مثل ایران اگه این رئیس جمهور جدید کره ضد زنان باشه دیگه دخترای آیدل حق خواننده شدن رو ندارن، حق ندارن دوچرخه سواری کنن و خیلی چیزای دیگه فکر کن فقط آیدل پسر داشته باشیم🤔🤔🤔 یعنی کل گروه های دختر از بین میره😔😔😔

نه نگران نباش اصلا همچین چیزی امکان نداره اتفاق بیفته
حتی کشورای اسلامی مث ترکیه هم اینجور نیستن فقط ایران و جدیدا افغانستانن
نه نه اصن نمیشه اینجوری

آره سونتین تازه قراردادشون رو تمدید کردن

ولی اگه بیگ هیت بخواد به سونتین بی توجهی کنه خودم پاره پارش میکنم

خداروشکر TT
منم میام 😐✊🏻🔪

رییس جمهور کره عوض نشده هنوز رییس جمهور مون جه این هستش

 

که اینطور 👌🏻

سلام اونی 
من میتونم یه درخواست بدم ؟
میشه یه پست بذاری از شرایط سنی کمپانی ها 
اگه مطمئنی از اطلاعاتی که داری اگه میشه یه پست دربارش بزار

اممممم نه اطلاعات ندارم
ولی خب توی اودیشن هرکدوم که بری نوشته تا چندسالگی شرط هست
ولی من وقتشو ندارم و اودیشنا هم عوض میشن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan