جررررررر خنده های وینینگ 🤣

خنده های وینتر و نینگ نینگ توی لایو هاشون (دیگه از خنده میمیرن...) *پست به شدت جرر آور* 🤣🤣

 

ویدیو1

وای جرررررررررررررررررررررررررررررررر

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣✊🏻✊🏻✊🏻

 

ویدیو2

جرررررررررررررررررررر 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 

وای خدایی اینا چین؟ 😂🤯

 

  • ivanka ♡♡

ای جاااانننن☺😚😊عشقای منن🥰

😂😂😂
یییسسس

جر چیه عاغااااا من که قشنگ از وسط دو نصف شدم با اینا😶

خنده شون تقریبا مث آژیر ماشین پلیس بود...نه؟😂

از همه چی هم میخندیدن چ خنده خنده دار باشه و نباشه😂😂

جررررررررر 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
آره 🤣🤣
دیقا 🤣✊🏻
اصن وینتر خیلی آدم باحالیه نینگ نینگ هم بزاریم روش با خنده های چنلویی دیگه جرر تر 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

میشه لفا راجب جی ایدل پست بزارین

چه پستی مثلا؟ *-*

ببین من خیلی وقته دنباله تئوری البوم  inever die  جی ایدلم و هنوز هیچ جا نزاشته

میتونی اینو بزاری؟

و اینکه توی تئوری البوم کلی نشونه از سوجین بوده و کلا یه پست راجب شایعه های اخراج سوجین اشاره های اعضا بهش و...

یا مثلا از سوشو (سوجین و شوهوآ ) مومنت بزاری

من کلا نه از تئوری چیزی حالیم میشه (برا اس ام چرا ولی بقیه گروها چون تئوری ساده دارن متوجهشون نمیشم)
و توی پیدا کردنشون هم خوب نیستم
اونم پیدا کردنش سخته من خیلی دسترسی ندارم
ببخشید TT
اون مومنت و خوب میتونم انجام بدم اوکیه

اها اوکی پس لطفا مومنت سوشو رو بزار

بعد اینکه تا کی میزارینش؟

 

 

بعد یه سوال دیگه شما بیشتر راجب چه گروه هایی فعالیت دارید؟؟

باشه *-*
فردا میزارمش... ^○^

راجب همه گروها دارم ولی بیشتر از گروهایی که فنشونم و اطلاعات بیشتری ازشون دارم
کلا اینجا وب شخصیمه آزاده از هر چیزی ممکنه بزارم 🤣✊🏻

خب فن کدوم گرل گروپی؟

من خودم فندوم اصلی جی ایدلم 

ولی عاشق ایتزی هم هستم

بایست تو جی ایدل کیه؟

 

 

بعد اینکه یه خواهش دیگه😁😁😁😁😁

میتونی از بهترین دنسر های گرل پست بزاری مثلا لیسا /مومو / چه ریونگ/ سوجین و....

بیشتر گروهارو هستم هم دختر هم پسر
ولی اونایی که براشون خیلی ذوق میکنم اینان :
گروهای دختر هر4 کمپانی بزرگ + پرپل کیس + لونا + جی آیدل + اوه مای گرل + ویکلی + دریم کچر +..

بایسم.. همش عوض میشه الان یوکیه :*)

اوکی مثلا از رقصیدنشون میخوای یا عکس یا همچین چیزایی؟

بعد یه چیز دیگه...

ویژوال ینی چی؟

 

 

البت ببخشید اینقدر پیام میدممم😇😇😇😇😇

ویژوال  اعضایین که از لحاظ زیبایی استانداردای کره رو دارن
و منظورش زشت هم نیست
مثلا لیسا و جیسو هردوش خوشگلن ولی جیسو ویژواله و لیسا اصلا نیست

نه بابا ^-^

ببین مثلا از بهترین و سخت ترین دنس هاشون

از بهترین دنسرا بهترین دنساشونو به صورت مثلا فیلم

 

 

 

 

راستیییییییییی 

مومنت چی شددددددددددد؟؟

اوکی گرفتم

گذاشتم برو ببین ^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan