SCRPIO 🌌🌠 پیشناهادی

دانلود آهنگ Scorpio از Sorn (عضو سابق CLC)

# پیشنهادیییییییییی #

 

کلیکککککک

 

باید بگم که شدیدا زیباست

یه آرامش قشنگی داره ها :)

خیلیییییی خوبه حتما گوش کنید

آهنگه هم خودش اینگیلیسیه با گوش دادن لیریکشو میفهمین

  • ivanka ♡♡

سلام اونییی💙

خوبیی؟

باهاش معتادم کردی آیا پاسخگویی؟😅

سلاممم مرسی تو خوبی؟ 💖

عهههههه خوشحالمممممممم >< 💜🌌
چه خوبببب نه متاسفم 😂💃🏻

چرا تازگی خیلی کم فعالیت میکنین؟

منم خوبم🥰

سپاس از مسئولیت بذیریت😂😂

*-*
😂😂😂🤝🏻

فک کنم آهنگی که بیشتر از همه دوسش دارم رو پیدا کردم... O.O

لیرکش از خود آهنگه قشنگ تره...TT

عررررررر هوراااااااااا TT💃🏻💃🏻💃🏻
خیلیییی TT 💖🌈

های ایوانکا حالت خوبه؟؟

آهنگه خیلی قشنگه ♥♥ ಥ⌣ಥ

سلام ببخشید چرا نظرات پست ثابت رو بستین میخواستم یه پیام اونجا بدم

اگر میشه آدرس وبلاگ k_popgroup.lxb.ir را هم اضافه کنید انشالله بزودی فعالیتش رو آغاز میکنه و میخام جایگزین بهتری برای های کیپاپ باشم تشکر

سلام پریسا جون 🥺🌷

خوبی عزیزم؟ 

چخبرا؟ 

ووووووییییییی ساجده جونممممممممم
سلاااااام مرسی تورو دیدم گل از گلم شکفت عزیزممممممم
وای اینقد این یه سال تجربه های مختلف داشتمااااا 😪😂
تو چخبر؟

ایوانکاااااامبمیمسک

وووووییییی سلااااام 🥰💖

لاو از منم حمایت کن خوشحال میشم :))))

لاو از منم حمایت کن خوشحال میشم :))))

حمایت چجوری؟

آخیییییی عزیزم منم خیلی خوشحال شدم دیدم جواب دادی :) ≧✯◡✯≦

هییییییییییی خبر خاصی نیست

صبح ها میرم سرکار و بعد از ظهرا دانشگاه ”__”

اینقده سرم شلوغ شدههههه که نگووووو :(

هرسری هم که میام بیان دلم برای وب داشتن تنگ میشه 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣

وااااای فنسایت همون دختر کراشه رو داریییی عرررر ⁦⁦*⁠-*⁩
چه خوببببب عزیزم موفق باشی
وای عزیزمممم 🤣🤣🤣
یادته خودم و خودت و وب اسپا 😂😍💖

اره یادش بخیر چه دورانی بود 😂🌷

آره خیلی خوب بود 😍😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan