ادامه ش بعد از یک ماه بالاخره🤣🤣

خب ادامه شو گذاشتم پایین صفحه ست

و چرا من روی تمام جنس مذکرهای این انیمه کراش زدم؟

دلیللللللللل میخواین؟ الان کاملا منطقی ثابت میکنم که کراش زدنم منطقیه خیلیییییییی منطقیست بله 😗

این عکس بالا هم... خب خلاصه ای از کراشم رو تمام کارکترها🥲

 

 

اوشون که کراش عالمینه با تمام ویژگی های کراش.. آخه کسی که وجودش از بن کراشه چطور میخواید من توضیح بدم.. نه خدایی همین الان روش کراش نزدین؟ 😔😔😔😔😔😔

حالا که صددل عاشقش شدین منم عکس بیشتر میزارم عقده نمونه رو دلتون😔😔😔

 

بیاااااااااااااا اینم کراش جدیدتون😔😔😔😔😔😔😔💖

 

خببببب این اولن که خیلی خوشگله خیلللللللللللللللی

خیلی سرده

خیلی جذابه

و خیلی قلبش پاکه اوف 🤧🤧🤧🤧🤧

 

وای باورتونه من فوری رو یوجی کراش نزدم اماااااااا

به دلیل طرز تفکرش یهو حس کردم قلبم داره براش جرواجر میشه

حقیقتش

اینکه اینقد زندگی آدما براش مهمه و نجات دادن بقیه و قلب پااااااکش

و اینکه با چه قدرت جذااااابی به سوکونا اجازه دخول نمیده خیللللی قشنگه🥲🥲🥲

 

سوکونا محشرهههههههههههه محشررررررررررررررر محشررررررررررررر

یعنی اینقد که این مغروره و قدرت مطلق و جذابیت مطلق که دهنمو میبندم فقط بدونین که اجذابیتش از قدرت وسرمای شدید نشات میگیرههههههه

میدونین که ازین نقش منفی تر نداریم... و آخ قلبم همینه که جذاب ترش میکنه

 

اوشون..

بیبن..

مهربون..............

خوشگل............

وقتی خون از دهنش میومد فقط قلبم پاره میشدددددد

تازشم خییلی هم گوگولیه

 

وای نانامی... ب

میرم واسه این گل پسر که اینقد قلبش پاکه

واااااااای قلبممممممم

 

اوف بخیه هاش

خنده های شیطانیش

قدرت زیباش

فقط فییییییییییین 🤧🤧🤧🤧🤧🤧

 

پ.ن: چقد عرررر زدم لهنتی تهف احساس میکنم از قبلا هم بچگونه تر شده رفتارام لهنتییی عررر🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

پ.ن2: به دلایل کاملا منطقیم ایمان آوردیدددددد یانه؟ 😂😂😂

پ.ن3: ناموسنه ناموسنه ناموسا فقط مذکرهاش نیست من رو مونث هاشم کراشم بخدا 😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔

 

پ.ن4: به جان خودم وقت نشد به جان خودم من بین کراش عالمین ها تبعیض قاعل نمیشم🤣🤣🤣🙈🙈🙈 بقیه رو هم میزارم وایسین فردا بقیشو اضاف میکنم

همه رو نمیزارم خیلی زیادن خب.. اما بازم مونده دیگههههه فقظ شانسم گند بود

خیلیاشم عکس ندارم میدونین که🥲

 

 

 


 

خبببببب ادامه

به شخصه کامو رو خیلی دوست دارم بنظرم خیلی کارکتر جذابیه

اصلا خیلی خاصه نمیدونم چجوری بگم🥲

 

وای من چقدددددددددد اوشونو دوست دارمممممم

به طرز وحشتناکی فرشته.. نه خداست خداست :))))))))

لعنتییییی من واقعا میخواستم زنده بمونه خیلی حیف شد خیلیییی

هعی

 

اینم اونی چان 😂😂🤣

اونی چاااااان

ولی فک نمیکردم مهربون باشه هااا 

جبهه عوض کردن خهلی دلنشین بود

 

و یوتا :)

واقعا یوتا بود اسمش؟ یادم رفت😐💔

وای این بچه خهلی خوبههههههههههه

من با ماکی شیپش میکنم😂🤦‍♀️

 

پ.ن: اگر بقیخه موندن چون عکس ندارم

مثلا خیلی دلم میخواست مکامارو رو بزارم بچه ی کیوتم ولی عکسشو نیست🤧🤧

عکس تودو نیست

یه بچه های نقش فرعی دارن اونا هم ندارم

عکس اون بر و بچ نقش منفی هم ندارم😐😂

پس تا همینجا تموم دیگه😂😂😂😂🙌

 

  • ivanka ♡♡

اوه اوه ، من جدن گوجو سیمپ نیستم ، نمیتونم تحملش کنم ، کلا از اون کرکترایی که همه عاشقشونن خوشم نمیاد _ ولی بد نیست ، مگومی؟خب مگومیو خیلی دوست دارم جدا ، یوجی؟ نه ممنون سوکونا🛐🛐🛐🛐 ، سوکونا رو واقعا دوست دارم وای ، ولی اینوماکی ؟ سگی سیمپ ایشون هستم درحدی که اکشن فیگورشم خریدم🛐🛐🛐🛐🛐🛐 ، ماهیتو؟ حقیقتا ازش خوشم نمیاد کلا ، ولی در عوض گتو🛐🛐🛐🛐 

منم همینجوریم ولی گاهی پیش میاد که یهو پس میفتم و اون موقع ست که میفهمم این همه آدم چرا گیر میدن به یه شخصیت و بعد بیشتر پس میفتم🤣🤣🤣🤣
یسسسسس اوووووف
ووووووایییییییییی فیگور خریدیییییییییییییی
منم میخوااااااااممممممممممممممممم🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧😂😂😂
وووووااااااایییییی مبارکت بااااااشههههههههه😍😍😍😍😍🤧🤧🤧🤧🤧
یس یس 🤣🤣
گتو خداست.. تنها حرف من همینه :)

وای نانامی جا موند ، ایشونم همینطور 🛐🛐🛐🛐🛐🛐 خدا هستن اصلا

نانامی خیلییییییی🤧🤧🤧🤧🤧

بیا مال خودتنژنینینسممی مرسییییTTTTT

گتو یه چیزی فراتر از خداست🛐🛐🛐

بوسسسسس😍😍😍😍😍💖💖💖💖💖
آخ دقیقا :)🙈

من این انیمه رو ندیدم ولی مورد اول و ششم و آخریه خیلی کراششششننن🥰🥰🥰 توی انیمه ها کراش زیاد دارم مثلا یه زمانی روی کاراکتر Erza Scarlet کراش زده بودم🥰🥰🥰 درسته مونیخ ولی خب...😁😁😁 

ایولللللل موافقم
ندیدم این انیمه که میگی🥲😂
عه😂

به جای مونث نوشتم مونیخ🤣🤣🤣 موندم چرا چیزی تایپ می کنم اینطوری میشه😁😁

یادم رفته بود که بگم غیر از ezra scarlet  کاراکترهای زیادی هستن که روشون کراشم البته چندتاشون رو فقط میگم فقط بهم نخندین::

1. Irina Jelavić (خیلی ناز و خوشتیپه🥰)

2.Touka Kirishima

3.Lucy Heartfilia (اینم خیلی کیوته🥰)

4. Komi Shouko(شخصیتش مرموزه ولی خب...)

5. shiba miyuki(اینم نازه😍)

5. Reina Kousaka

مال صفحه کلیدته😂
عههه ایول ایول
هیچکدومو نمیشناسم میدونی🙈😪
خوبه خوبه😂🌸

عشقم فقط دارای ولی اینان خوب کراشن 🍻😔

وووویییی نگووو🤧🤧🤧🤧🤧
ایناهم آره😔💖

چه کراشههه

خیلیییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

KPOP PLANET

I LOVE KPOP

های ^^
پیوندها
Designed By Erfan Powered by Bayan